Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Karin Sabadin: Pomen javnih medijev pri oblikovanju skupnosti
  2. Jerca Legan Cvikl: Reprezentacije elit v slovenskih medijih

Magistrska dela (23)

  1. Nikola Milosavić: Velika ločitev
  2. Urška Krek: Celostna grafična podoba kot način komuniciranja podjetja s potrošniki
  3. Marija Božić: Spin in political communication and democracy
  4. Samanta Coraci: Kriza slovenskega založništva
  5. Matej Zupanc: Dezinformacija v času koronavirusa
  6. Klara Čalušić: Vloga psihografskega profiliranja pri oblikovanju političnih kampanj
  7. Neja Jerebičnik: Delo na poziv
  8. Blažka Drole: Osebnost in podoba političnega kandidata
  9. Špela Razpet: Kako komunicirati v kriznih razmerah
  10. Lea Stroj: Spreminjanje medijskih navad otrok in mladostnikov, ki so vrojeni v digitalno okolje
  11. Eva Tancer: Facebook - platforma za nadzor državljanov
  12. Emanuel Lipovac: Pomen algoritmov in masovnih podatkov pri delovanju sodobnega informacijsko-komunikacijskega sistema
  13. Sara Križman: Sponzorstvo kot orodje za dosego prepoznavnosti podjetja in pospeševanja prodaje
  14. Domen Miklavec: Informiranje slovenske in italijanske manjšine v programih javnih televizij
  15. Sigrid Ratko: Politična komunikacija brez "psov čuvajev"
  16. Eva Krajnc: Trženje in sponzorstvo v športu
  17. Alja Zadnik Pobežin: Komentarji na spletu in njihov vpliv na kvaliteto javne razprave
  18. Karin Sabadin: Kulturna politika v Sloveniji
  19. Jana Belcijan: Spletni mediji in novo bralno občinstvo
  20. Maša Zupančič: Medijske akcije pridobivanja prostovoljcev za Eurobasket 2013
  21. Mateja Markučič: Izbrisani ponovno krivi?
  22. Nataša Matijević: Oglaševanje v osnovnošolskih učbenikih, gradivih in revijah
  23. Grega Lednik: Medijski opravljivci - tabloidi v Sloveniji

Diplomska dela (44)

  1. Katja Canalaz: Vloga narečnega jezika v tedniku Slovencev v Videmski pokrajini Novi Matajur
  2. Laura Kržič: Tehnologija 5G - napredek ali nadzor?
  3. Luka Drašler Florjančič: Lack of vaccination as the biggest public health problem of the 21. century
  4. Ana-Maria Ljuboje: Ženske v srbskih filmih
  5. Nina Petejan: Potratna modna industrija
  6. Gregor Benčina: Analiza Twitter objav britanskih politikov v času Brexita
  7. Maša Zidar: Tehnologije za prepoznavo obraza - grožnja demokraciji?
  8. Nikolina Pavićević: Zastopanost in pomembnost novic o političarkah
  9. Teja Petek: Poročanje medijev o predvolilni kampanji kandidatke Romane Tomc na predsedniških volitvah 2017
  10. Jasmina Selmanović: Delovanje javnega medija v multietničnem okolju
  11. Tinkara Nared: Trženje glasbe v digitalni dobi
  12. Matic Štrakl: Uporaba retorike v slovenskih predsedniških volitvah 2017 in analiza predvolilnih soočenj
  13. Yilmaz Vurucu: Gezi
  14. Katja Stojić: Lokalne volitve 2014
  15. Ana Škreblin Pirjevec: Analiza predvolilne kampanje na lokalnih volitvah 2014
  16. Iztok Senčar: Odgovornost medijev
  17. Špela Razpet: Medijske podobe Vladimirja Putina
  18. Maja Molek: Jugonostalgija kot trženjski koncept
  19. Emanuel Lipovac: Kritična analiza retorike Donalda J. Trumpa
  20. Kim Hrvatin: Oglaševanje na Facebooku in Instagramu ("guidebook")
  21. Samanta Coraci: Medijske podobe Donalda Trumpa
  22. Peter Cividini Peloza: Uporaba socialnih medijev v politične namene
  23. Aljaž Bračič: Športne igre na srečo in mladostniki
  24. Tina Blašković: Osebno znamčenje v elektronski glasbeni industriji
  25. Amadeja Bešter: Pomen fotografije v oglasih v ženskih revijah
  26. Nina Bačar: Persona Donalda Trumpa
  27. Urška Krek: Medijska kampanja Veterinarske ambulante Pristov
  28. Jera Lenardič: Spletni dnevnik
  29. Klara Čalušić: Medijske podobe Boruta Pahorja v času predvolilne predsedniške kampanje 2017
  30. Darja Oražem: Novinarstvo v kriznih razmerah
  31. Blažka Poklič: Vpliv mobilne aplikacije Instagram na uporabnike
  32. Karmen Horvat: WikiLeaks kot orodje propagande
  33. Eva Grošič Šen: Vloga televizijskega oglaševanja v predsedniški kampanji Donalda Trumpa
  34. Ana Štifter: Samopredstavljanje na socialnem omrežju Facebook
  35. Valentina Kaurin: South Park kot kritika sodobnih medijev in kulturne produkcije
  36. Rok Ziherl: Tiranija manjšine
  37. Martina Ros: Javni in komercialni radio
  38. Špela Abram: Propaganda rasizma v Disneyevi risanki Aladdin
  39. Monika Miholič: Sodelovanje Hollywooda in Pentagona
  40. Urška Šturm: Umeščanje izdelkov v popularni kulturi
  41. Marina Zijan: Vedeževanje v medijih in njegov vpliv
  42. Vera Čipev: Predsedniške volitve 2012
  43. Katja Prezelj: Blagovna znamka Pipistrel
  44. Primož Čepar: Naš športnik kot primer sodelovanja primorskih medijev z obeh strani meje

Druga dela (3)

  1. Sandra Bašić-Hrvatin: Prostori preteklosti v zgodbah sedanjosti
  2. Sandra Bašić-Hrvatin: Drznost, drznost, še in še drznost
  3. Peggy Valcke, Brankica Petković, Sandra Bašić-Hrvatin: Independent study on indicators for media pluralism in the member states, towards a risk-based approach
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici