Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (53)

  1. Andreja Banič: Trženje izobraževalnih storitev za managerje
  2. Jana Popović: Trženje oglasnega prostora
  3. Simon Ozebek: Strategija trženja vijačnega blaga
  4. Branka Laharnar: Pospeševanje prodaje osebnih računalnikov
  5. Srečko Vidmar: Strategija trženja lesenih stolov
  6. Irena Leban: Uvajanje hidrostata na trg
  7. Darija Škrinjar: Pospeševanje prodaje bančnih storitev
  8. Barbara Golc: Trženje kavčukovih zmesi
  9. Rafko Kavčič: Trženje pnevmatik za gospodarska vozila
  10. Milko Vodopivec: Trženje leasinga investicijske opreme
  11. Franc Biček: Pospeševanje prodaje zamorzovalnih skrinj
  12. Saša Pivk Avsec: Pospeševanje prodaje glasbenih zgoščenk
  13. Mateja Silič: Trženje avtomobilskih zavarovanj
  14. Silvo Valjavec: Trženje poliuretanskih podplatov
  15. Sonja Rangus: Trženje elektrotehničnega materiala
  16. Mirko Kosijer: Pridobivanje naročnikov s klicnim centrom
  17. Biljana Savić: Trženje sesalnikov za prah
  18. Miha Kravanja: Trženje piva na tržišču Srbije in Črne gore
  19. Andreja Vrhovnik: Trženje avtomehaničnih storitev
  20. Sabina Pintar: Strategija trženja kuhinjskega pohištva
  21. Mateja Rutar: Strategija trženja osebnega bančništva
  22. Sanela Harambašić: Strategija promocij in degustacij izdelkov
  23. Uroš Volk: Trženje protipožarnih vrat v Sloveniji
  24. Valmi Valentič: Uvajanje novega izdelka na trg
  25. Sarita Črnac: Trženje avtomobilov in ugotavljanje zadovoljstva kupcev
  26. Mojca Merkun: Trženje igralniške opreme na Hrvaškem
  27. Polona Bogataj: Uvajanje mesnih izdelkov na trg
  28. Borut Petelin: Trženje ekošol
  29. Samo Prunk: Vloga merchandisinga v trženju
  30. Irena Sirk: Promocija tipične briške kulinarike
  31. Andreja Tušek: Trženje kamene volne
  32. Marino Mohorčič: Trženje ladjedelniških storitev
  33. Sandra Sitar: Trženje reznega orodja
  34. Jana Kovačič: Trženje bančnih storitev za pravne osebe
  35. Marko Šoštar: Strategija trženja invalidskega podjetja
  36. Robert Oblak: Uvajanje zamrzovalnikov na trge bivše Jugoslavije
  37. Karmen Besednjak: Trženje projektantskih storitev
  38. Saša Bodlaj: Trženje preko franšize
  39. Mojca Sterle: Tržno komuniciranje pri uvajanju novega vozila
  40. Petra Žagar: Promocija in distribucija brezalkoholnih pijač
  41. Jure Špacal: Analiza trga peletov in vstop podjetja IG na avstrijski trg
  42. Matej Volk: Trženje zobozdravstvenih storitev
  43. Janez Žužek: Marketing v strateški nabavi
  44. Bogdan Črv: Trženje ekoloških pridelkov in živil
  45. Nataša Močnik: Trženje radijskih oglasov
  46. Andreja Lindič: Trženje logističnih storitev
  47. Aleksandra Krainer: Trženje cvička
  48. Miha Sekne: Trženje v hipermarketih
  49. Anja Kravanja: Trženje storitev v turistični regiji
  50. Saša Justin: TrŽenjska analiza avtobusnega podjetja
  51. Miran Šircelj: Trženje radiatorskih vlažilnikov in čistilnikov zraka
  52. Tjaša Jonak: Trženje fitnes storitev
  53. Boris Čuk: Trženje terana

Druga dela (5)

  1. Riko Novak, Vasja Roblek, Gabrijel Devetak: Relation between knowledge management and turnover in Slovenian micro and small start-up organisations
  2. Riko Novak, Anja Slatinšek, Gabrijel Devetak: Analiza mobilnosti dodiplomskih študentov na izbranih visokošolskih institucijah
  3. Riko Novak, Vasja Roblek, Gabrijel Devetak: Pomembnost managementa znanja za povečanje socialnega kapitala v izbranih slovenskih tehnoloških parkih
  4. Gabrijel Devetak, Riko Novak: Tržna podoba slovenskih gazel
  5. Gabrijel Devetak: Celovito vključevanje funkcij podjetja v doseganje nposlovne odličnosti
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici