Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (53)

  1. Tjaša Jonak: Trženje fitnes storitev
  2. Boris Čuk: Trženje terana
  3. Miran Šircelj: Trženje radiatorskih vlažilnikov in čistilnikov zraka
  4. Saša Justin: TrŽenjska analiza avtobusnega podjetja
  5. Anja Kravanja: Trženje storitev v turistični regiji
  6. Miha Sekne: Trženje v hipermarketih
  7. Aleksandra Krainer: Trženje cvička
  8. Andreja Lindič: Trženje logističnih storitev
  9. Nataša Močnik: Trženje radijskih oglasov
  10. Bogdan Črv: Trženje ekoloških pridelkov in živil
  11. Janez Žužek: Marketing v strateški nabavi
  12. Matej Volk: Trženje zobozdravstvenih storitev
  13. Jure Špacal: Analiza trga peletov in vstop podjetja IG na avstrijski trg
  14. Petra Žagar: Promocija in distribucija brezalkoholnih pijač
  15. Mojca Sterle: Tržno komuniciranje pri uvajanju novega vozila
  16. Saša Bodlaj: Trženje preko franšize
  17. Karmen Besednjak: Trženje projektantskih storitev
  18. Robert Oblak: Uvajanje zamrzovalnikov na trge bivše Jugoslavije
  19. Marko Šoštar: Strategija trženja invalidskega podjetja
  20. Sandra Sitar: Trženje reznega orodja
  21. Jana Kovačič: Trženje bančnih storitev za pravne osebe
  22. Andreja Tušek: Trženje kamene volne
  23. Irena Sirk: Promocija tipične briške kulinarike
  24. Samo Prunk: Vloga merchandisinga v trženju
  25. Borut Petelin: Trženje ekošol
  26. Polona Bogataj: Uvajanje mesnih izdelkov na trg
  27. Mojca Merkun: Trženje igralniške opreme na Hrvaškem
  28. Sarita Črnac: Trženje avtomobilov in ugotavljanje zadovoljstva kupcev
  29. Valmi Valentič: Uvajanje novega izdelka na trg
  30. Uroš Volk: Trženje protipožarnih vrat v Sloveniji
  31. Sanela Harambašić: Strategija promocij in degustacij izdelkov
  32. Mateja Rutar: Strategija trženja osebnega bančništva
  33. Sabina Pintar: Strategija trženja kuhinjskega pohištva
  34. Andreja Vrhovnik: Trženje avtomehaničnih storitev
  35. Miha Kravanja: Trženje piva na tržišču Srbije in Črne gore
  36. Biljana Savić: Trženje sesalnikov za prah
  37. Mirko Kosijer: Pridobivanje naročnikov s klicnim centrom
  38. Sonja Rangus: Trženje elektrotehničnega materiala
  39. Mateja Silič: Trženje avtomobilskih zavarovanj
  40. Saša Pivk Avsec: Pospeševanje prodaje glasbenih zgoščenk
  41. Milko Vodopivec: Trženje leasinga investicijske opreme
  42. Franc Biček: Pospeševanje prodaje zamorzovalnih skrinj
  43. Rafko Kavčič: Trženje pnevmatik za gospodarska vozila
  44. Barbara Golc: Trženje kavčukovih zmesi
  45. Darija Škrinjar: Pospeševanje prodaje bančnih storitev
  46. Srečko Vidmar: Strategija trženja lesenih stolov
  47. Branka Laharnar: Pospeševanje prodaje osebnih računalnikov
  48. Simon Ozebek: Strategija trženja vijačnega blaga
  49. Jana Popović: Trženje oglasnega prostora
  50. Marino Mohorčič: Trženje ladjedelniških storitev
  51. Silvo Valjavec: Trženje poliuretanskih podplatov
  52. Irena Leban: Uvajanje hidrostata na trg
  53. Andreja Banič: Trženje izobraževalnih storitev za managerje

Druga dela (5)

  1. Gabrijel Devetak: Celovito vključevanje funkcij podjetja v doseganje nposlovne odličnosti
  2. Gabrijel Devetak, Riko Novak: Tržna podoba slovenskih gazel
  3. Riko Novak, Vasja Roblek, Gabrijel Devetak: Pomembnost managementa znanja za povečanje socialnega kapitala v izbranih slovenskih tehnoloških parkih
  4. Riko Novak, Anja Slatinšek, Gabrijel Devetak: Analiza mobilnosti dodiplomskih študentov na izbranih visokošolskih institucijah
  5. Riko Novak, Vasja Roblek, Gabrijel Devetak: Relation between knowledge management and turnover in Slovenian micro and small start-up organisations
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici