Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (29)
Zarja Antloga:
Opismenjevanje na prehodu iz 2. v 3. razred v času COVIDA-19
Mija Umer:
Strategije za spodbujanje ustvarjalnosti v jeziku v 4. razredu
Nina Arnšek:
Soustvarjanje kuharske knjige v lahkem branju z osebami z MDR
Karin Kralj:
Didaktični pristopi Herveja Tulleja za spodbujanje ustvarjalnosti na likovnem in jezikovnem področju v predšolskem obdobju
Tina Klun:
Opismenjevanje v slovenščini v šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem v času pandemije Covid-19
Sara Preprost:
Stališča učencev in staršev 5. razredov slovenskih osnovnih šol v Italiji o sporazumevanju v slovenskem jeziku po pouku na daljavo
Jasmina Klanjšček:
Pomen glasovnega zavedanja v dvojezičnem vrtcu v Špetru
Ksenja Daneu:
Slušno razločevanje in razčlenjevanje pri otrocih v vrtcih s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
Tjaša Doliak:
Bralna značka in motiviranje učencev za branje v osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
Mateja Čanadi:
Stališča učiteljev do rabe slikanice brez besedila v vrtcu
Ana Polona Golobič:
Priredba literarnega besedila v lahko branje - Ivan Cankar
Eva Križnik:
Prilagojena slikanica kot pomoč pri opismenjevanju otrok s posebnimi potrebami
Anja Colja:
Mnenja učiteljev o začetnem opismenjevanju in razvijanju fonološkega zavedanja v slovenščini in v italijanščini v šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
Lea Lazar:
Zgodnje opismenjevanje z didaktičnim pripomočkom
Maja Jakob:
Učinki intenzivnih vaj bralnega razumevanja v 3. razredu osnovne šole
Alenka Ličen:
Otrokova pismenost: kontinuiteta med vrtcem in šolo
Sanja Bek:
Mnenje učiteljev o ustreznosti didaktičnega materiala za začetno opismenjevanje v osnovnih šolah
Erika Gregorič:
Pisanje fantazijskega romana
Zdenka Simončič:
Medkulturnost v vrtcu
Romi Furlan:
Pouk slovenščine kot drugega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Damjana Vöröš:
Formativno spremljanje pridobivanja jezikovnega znanja v dvojezični osnovni šoli
Nika Colja:
Knjižničarji, vzgojitelji in starši kot posredniki otroške literature
Majla Košuta:
Uporaba komunikacijskega modela pri delu s književnim besedilom v šoli s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
Karin Ota:
Aplikativni vidik komunikacijskega modela na dvojezičnem območju na Tržaškem
Nastja Gherlani:
Slušno zaznavanje pri otrocih z dvojezičnega območja na Tržaškem
Elena Rita Pesaro:
Pripovedovanje neumetnostnih besedil ob didaktični spodbudi in brez nje v tretjem razredu osnovne šole
Ariela Abraham:
Pozitivni dejavniki uporabe pravljice pri otrocih s posebnimi potrebami
Mateja Košec:
Primerjalna analiza opismenjevanja v Sloveniji in na Norveškem - primeri iz prakse
Lovro Gantar:
Novi model poučevanja in učenja v slovenskih osnovnih šolah
Diplomska dela (48)
Danaja Kovačič:
Razvijanje grafomotoričnih spretnosti v skupini otrok, starih 5–6 let
Erika Ocretti:
Stališča učiteljev do slušnega zaznavanja v vrtcih s slovenskim učnim jezikom na Goriškem v Italiji
Ana Modic:
Stališča vzgojiteljev do motivacije v komunikacijskem modelu sprejemanja književnega besedila v vrtcu
Katrin Sedmach:
Vključitev lutke v komunikacijski model za sprejemanje književnega besedila v predšolskem obdobju v vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Mojca Brinar:
Razvoj grafomotoričnih spretnosti v predšolskem obdobju
Maruša Trnovšek:
Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju preko pripovedovanja in didaktičnih iger
Tina Klun:
Bralna značka na dvojezičnem območju doma in v vrtcu
Danijela Bertoncelj:
Prednosti skupnega branja in pripovedovanja v zgodnjem otroštvu
Erika Štremfelj:
Slikanice v prvem starostnem obdobju
Tjaša Doliak:
Začetno poučevanje branja v osnovnih šolah s slovenskih učnim jezikom na Tržaškem
Deja Tabaković:
Priseljenci pri urah matematike v osnovni šoli
Tjaša Pungartnik:
Didaktične spodbude za pripovedovanje v predšolskem obdobju
Veronika Šinigoj:
Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s pomočjo oddaje Male sive celice
Mojca Potočnik:
Opismenjevanje v 1. razredu devetletne osnovne šole
Jasmina Ritonja:
Diferenciacija in individualizacija na področju opismenjevanja v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Rosana Lukač:
Poglabljanje literarnoestetskega doživetja v 1. razredu osnovne šole s spodbujanjem pripovedovanja književnega besedila
Lovro Gantar:
Postopek opismenjevanja male tiskane abecede, male pisane abecede in velike pisane abecede
Barbara Muhič:
Branje na področju opismenjevanja v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Anja Lakošeljac:
Vidno zaznavanje kot predopismenjevalna dejavnost v vrtcu
Lara Žvokelj:
Možnost povezovanja gibanja z matematiko in jezikom
Valerija Tratnik:
Podoživljanje literarnega besedila po metodi Montserrat Sarto kot ena izmed faz komunikacijskega sprejemanja literarnega besedila v vrtcu
Janika Škerl:
Izpeljava komunikacijskega modela posredovanja književnosti na podlagi analize pravljice po Proppovih funkcijah v vrtcu s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Anja Peternelj:
Predšolska bralna značka v vrtcu in doma
Teja Pajk:
Multisenzorno sprejemanje neumetnostnega besedila v prvem razredu
Majda Klanjšček:
Smernice za poučevanje slovenščine kot J1/J2 v vrtcih s slovenskim učnim jezikom
Nives Pahulje:
Družinsko branje kot spodbuda za razvoj porajajoče se pismenosti
Petra Vujovič:
Stališča vzgojiteljev do pripovedovanja otrok v predšolskem obdobju
Jasmina Klanjšček:
Spodbujanje besedoslovne zmožnosti v vrtcu s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Ana Rode:
Spodbujanje bralne pismenosti v strukturiranem okolju
Anja Simčič:
Vpliv spodbudnega učnega okolja (pripovedovalnega kotička) na pripovedovanje otrok
Teja Debevec:
Pripovedovanje neumetnostnega besedila v vrtcu
Monika Gorup:
Pomen motivacije pri obravnavi književnih del v vrtcu
Kristina Pirc:
Pripovedovanje vsebine slikanice po komunikacijskem modelu z različnimi didaktičnimi spodbudami
Leja Hrnčič:
Opismenjevanje v waldorfski osnovni šoli na Štajerskem
Maša Šlegel Šmid:
Analiza govornih nastopov v 2. razredu osnovne šole
Urška Zlodej:
Pomen branja slikanic v predšolskem obdobju z vidika vzgojiteljev in staršev
Marjetka Lekše:
Gibanje skozi pravljico z glasbo
Kaja Milavec:
Spodbujanje bralnih interesov v predšolskem obdobju
Sara Bolko:
Komunikacijski model za poučevanje književnosti - učiteljeva vloga v fazi šolske interpretacije besedila
Mateja Košec:
Didaktične spodbude za pripovedovanje neumetnostnih besedil v prvem in tretjem razredu osnovne šole
Veronika Carli:
Področje jezika v kurikulumu in smernicah za vrtce na dvojezičnem območju v Italiji in Sloveniji
Meta Zibelnik:
Ustvarjalno pripovedovanje in pisanje v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Nastja Gherlani:
Opismenjevanje v prvem izobraževalnem obdobju v osnovnih šolah v Sloveniji in v osnovnih šolah na Tržaškem
Maja Jakob:
Spodbujanje bralne zmožnosti v 1. obdobju osnovne šole
Sabina Lavtižar:
Razvijanje grafomotorike v 1. razredu s poudarkom na otrocih s težavami pri pisanju
Metka Kotar:
Družinska pismenost
Kristina Komidar:
Vpliv interpretativnega branja umetnostnega besedila na učenčevo ustvarjalnost v prvem triletju
Petra Mekiš:
Film kot didaktično sredstvo pri pouku književnosti v 2. triletju osnovne šole
Druga dela (3)
Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
Barbara Baloh:
Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju
Barbara Baloh:
Spodbujanje pripovedovanja v večkulturnem in večjezičnem okolju