Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (29)

  1. Zarja Antloga: Opismenjevanje na prehodu iz 2. v 3. razred v času COVIDA-19
  2. Mija Umer: Strategije za spodbujanje ustvarjalnosti v jeziku v 4. razredu
  3. Nina Arnšek: Soustvarjanje kuharske knjige v lahkem branju z osebami z MDR
  4. Karin Kralj: Didaktični pristopi Herveja Tulleja za spodbujanje ustvarjalnosti na likovnem in jezikovnem področju v predšolskem obdobju
  5. Tina Klun: Opismenjevanje v slovenščini v šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem v času pandemije Covid-19
  6. Sara Preprost: Stališča učencev in staršev 5. razredov slovenskih osnovnih šol v Italiji o sporazumevanju v slovenskem jeziku po pouku na daljavo
  7. Jasmina Klanjšček: Pomen glasovnega zavedanja v dvojezičnem vrtcu v Špetru
  8. Ksenja Daneu: Slušno razločevanje in razčlenjevanje pri otrocih v vrtcih s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
  9. Tjaša Doliak: Bralna značka in motiviranje učencev za branje v osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
  10. Mateja Čanadi: Stališča učiteljev do rabe slikanice brez besedila v vrtcu
  11. Ana Polona Golobič: Priredba literarnega besedila v lahko branje - Ivan Cankar
  12. Eva Križnik: Prilagojena slikanica kot pomoč pri opismenjevanju otrok s posebnimi potrebami
  13. Anja Colja: Mnenja učiteljev o začetnem opismenjevanju in razvijanju fonološkega zavedanja v slovenščini in v italijanščini v šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
  14. Lea Lazar: Zgodnje opismenjevanje z didaktičnim pripomočkom
  15. Maja Jakob: Učinki intenzivnih vaj bralnega razumevanja v 3. razredu osnovne šole
  16. Alenka Ličen: Otrokova pismenost: kontinuiteta med vrtcem in šolo
  17. Sanja Bek: Mnenje učiteljev o ustreznosti didaktičnega materiala za začetno opismenjevanje v osnovnih šolah
  18. Erika Gregorič: Pisanje fantazijskega romana
  19. Zdenka Simončič: Medkulturnost v vrtcu
  20. Romi Furlan: Pouk slovenščine kot drugega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  21. Damjana Vöröš: Formativno spremljanje pridobivanja jezikovnega znanja v dvojezični osnovni šoli
  22. Nika Colja: Knjižničarji, vzgojitelji in starši kot posredniki otroške literature
  23. Majla Košuta: Uporaba komunikacijskega modela pri delu s književnim besedilom v šoli s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
  24. Karin Ota: Aplikativni vidik komunikacijskega modela na dvojezičnem območju na Tržaškem
  25. Nastja Gherlani: Slušno zaznavanje pri otrocih z dvojezičnega območja na Tržaškem
  26. Elena Rita Pesaro: Pripovedovanje neumetnostnih besedil ob didaktični spodbudi in brez nje v tretjem razredu osnovne šole
  27. Ariela Abraham: Pozitivni dejavniki uporabe pravljice pri otrocih s posebnimi potrebami
  28. Mateja Košec: Primerjalna analiza opismenjevanja v Sloveniji in na Norveškem - primeri iz prakse
  29. Lovro Gantar: Novi model poučevanja in učenja v slovenskih osnovnih šolah

Diplomska dela (48)

  1. Danaja Kovačič: Razvijanje grafomotoričnih spretnosti v skupini otrok, starih 5–6 let
  2. Erika Ocretti: Stališča učiteljev do slušnega zaznavanja v vrtcih s slovenskim učnim jezikom na Goriškem v Italiji
  3. Ana Modic: Stališča vzgojiteljev do motivacije v komunikacijskem modelu sprejemanja književnega besedila v vrtcu
  4. Katrin Sedmach: Vključitev lutke v komunikacijski model za sprejemanje književnega besedila v predšolskem obdobju v vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  5. Mojca Brinar: Razvoj grafomotoričnih spretnosti v predšolskem obdobju
  6. Maruša Trnovšek: Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju preko pripovedovanja in didaktičnih iger
  7. Tina Klun: Bralna značka na dvojezičnem območju doma in v vrtcu
  8. Danijela Bertoncelj: Prednosti skupnega branja in pripovedovanja v zgodnjem otroštvu
  9. Erika Štremfelj: Slikanice v prvem starostnem obdobju
  10. Tjaša Doliak: Začetno poučevanje branja v osnovnih šolah s slovenskih učnim jezikom na Tržaškem
  11. Deja Tabaković: Priseljenci pri urah matematike v osnovni šoli
  12. Tjaša Pungartnik: Didaktične spodbude za pripovedovanje v predšolskem obdobju
  13. Veronika Šinigoj: Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s pomočjo oddaje Male sive celice
  14. Mojca Potočnik: Opismenjevanje v 1. razredu devetletne osnovne šole
  15. Jasmina Ritonja: Diferenciacija in individualizacija na področju opismenjevanja v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  16. Rosana Lukač: Poglabljanje literarnoestetskega doživetja v 1. razredu osnovne šole s spodbujanjem pripovedovanja književnega besedila
  17. Lovro Gantar: Postopek opismenjevanja male tiskane abecede, male pisane abecede in velike pisane abecede
  18. Barbara Muhič: Branje na področju opismenjevanja v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  19. Anja Lakošeljac: Vidno zaznavanje kot predopismenjevalna dejavnost v vrtcu
  20. Lara Žvokelj: Možnost povezovanja gibanja z matematiko in jezikom
  21. Valerija Tratnik: Podoživljanje literarnega besedila po metodi Montserrat Sarto kot ena izmed faz komunikacijskega sprejemanja literarnega besedila v vrtcu
  22. Janika Škerl: Izpeljava komunikacijskega modela posredovanja književnosti na podlagi analize pravljice po Proppovih funkcijah v vrtcu s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  23. Anja Peternelj: Predšolska bralna značka v vrtcu in doma
  24. Teja Pajk: Multisenzorno sprejemanje neumetnostnega besedila v prvem razredu
  25. Majda Klanjšček: Smernice za poučevanje slovenščine kot J1/J2 v vrtcih s slovenskim učnim jezikom
  26. Nives Pahulje: Družinsko branje kot spodbuda za razvoj porajajoče se pismenosti
  27. Petra Vujovič: Stališča vzgojiteljev do pripovedovanja otrok v predšolskem obdobju
  28. Jasmina Klanjšček: Spodbujanje besedoslovne zmožnosti v vrtcu s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  29. Ana Rode: Spodbujanje bralne pismenosti v strukturiranem okolju
  30. Anja Simčič: Vpliv spodbudnega učnega okolja (pripovedovalnega kotička) na pripovedovanje otrok
  31. Teja Debevec: Pripovedovanje neumetnostnega besedila v vrtcu
  32. Monika Gorup: Pomen motivacije pri obravnavi književnih del v vrtcu
  33. Kristina Pirc: Pripovedovanje vsebine slikanice po komunikacijskem modelu z različnimi didaktičnimi spodbudami
  34. Leja Hrnčič: Opismenjevanje v waldorfski osnovni šoli na Štajerskem
  35. Maša Šlegel Šmid: Analiza govornih nastopov v 2. razredu osnovne šole
  36. Urška Zlodej: Pomen branja slikanic v predšolskem obdobju z vidika vzgojiteljev in staršev
  37. Marjetka Lekše: Gibanje skozi pravljico z glasbo
  38. Kaja Milavec: Spodbujanje bralnih interesov v predšolskem obdobju
  39. Sara Bolko: Komunikacijski model za poučevanje književnosti - učiteljeva vloga v fazi šolske interpretacije besedila
  40. Mateja Košec: Didaktične spodbude za pripovedovanje neumetnostnih besedil v prvem in tretjem razredu osnovne šole
  41. Veronika Carli: Področje jezika v kurikulumu in smernicah za vrtce na dvojezičnem območju v Italiji in Sloveniji
  42. Meta Zibelnik: Ustvarjalno pripovedovanje in pisanje v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  43. Nastja Gherlani: Opismenjevanje v prvem izobraževalnem obdobju v osnovnih šolah v Sloveniji in v osnovnih šolah na Tržaškem
  44. Maja Jakob: Spodbujanje bralne zmožnosti v 1. obdobju osnovne šole
  45. Sabina Lavtižar: Razvijanje grafomotorike v 1. razredu s poudarkom na otrocih s težavami pri pisanju
  46. Metka Kotar: Družinska pismenost
  47. Kristina Komidar: Vpliv interpretativnega branja umetnostnega besedila na učenčevo ustvarjalnost v prvem triletju
  48. Petra Mekiš: Film kot didaktično sredstvo pri pouku književnosti v 2. triletju osnovne šole

Druga dela (3)

  1. Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
  2. Barbara Baloh: Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju
  3. Barbara Baloh: Spodbujanje pripovedovanja v večkulturnem in večjezičnem okolju
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici