Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Irina Lešnik Jeras:
Učinki učnega pristopa drame v izobraževanju na recepcijo literarnega besedila
Magistrska dela (8)
Sara Flego:
Model zgodnjega poučevanja angleščine z lutko
Davorina Giorgiutti, Simona Roškar:
Zrcalce - inkluzivna lutkovna predstava
Andreja Žigante:
Govorno nastopanje ob kamišibaju v 4. razredu osnovne šole
Brina Kučera Šmon:
Vpliv kamišibaja na socialne in čustvene sposobnosti otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Mateja Klembas:
Pripovedovanje osebnih zgodb učencev s pomočjo kamišibaja v 5. razredu
Ana Mavrič:
Predstavitev matematičnih problemov s pomočjo kamišibaja
Tanisa Pipan:
Razvijanje gledališke pismenosti pri učencih na razredni stopnji kraških šol
Manca Prezelj:
Motiviranje učencev pri pouku književnosti z uporabo tehnik in metod gledališke pedagogike
Diplomska dela (124)
Špela Repovž:
Bibarije v prvem starostnem obdobju
Melita Mittendorfer:
Pravljica med knjigo in lutko
Emilija Frank:
Prstne lutke pri premagovanju slabe samopodobe
Mojca Šinigoj:
Vloga lutke v vrtcu - vpliv na čustveni, socialni in spoznavni razvoj predšolskega otroka
Mateja Rus:
Dramatizacija na pragu vstopa v šolo
Urška Lotrič:
Uresničevanje kurikula skozi študij lutkovne predstave
Urša Luznar:
Vloga lutke v vrtcu pri sprejemanju različnosti
Patricija Perne:
Lutka ljubljenka pri izvajanju kurikuluma
Liljana Tivadar:
S pravljico v svet lutk
Dolores Toplak:
Gledališke dejavnosti preko nemških pravljic v 1. starostnem obdobju
Nika Ušaj:
Reševanje konfliktnih situacij v razredu s pomočjo slikovnega teatra
Urška Saksida:
Poglabljanje literarnoestetskega doživetja pri književni vzgoji z lutko
Anja Fischer:
Vpliv risank na igro otrok
Metka Potokar:
Uporaba lutk ter primerjava njihove vloge med prvim in drugim starostnim obdobjem v koprskih vrtcih
Barbara Kerin:
Otrokovo izražanje čustev z lutko
Alenka Klenovšek:
Vloga lutke protagonista v izvedbenem kurikulumu
Mojca Šifrer:
Lutke na odru in v škatlici
Melita Štular:
Vloga lutke v pripovedništvu
Barbara Maček:
Lutka v jaslicah
Brigita Kos:
Lutke z zelenim poslanstvom
Anielka Pevc:
Uvajanje kulturno-umetnostne vzgoje v predšolskem obdobju: vzgojiteljica na gledališkem odru
Eva Banjac:
Vloga lutke pri spodbujanju zdravega načina življenja v vrtcu
Maša Cefera:
Lutkovna predstava pri spodbujanju samozaščitnega vedenja predšolskih otrok
Nataša Cibula:
Od prstnih iger do prstnega gledališča
Anja Romih:
Uporaba ljudskih iger v vrtcih Zarja Celje
Blaž Volarič:
Animirani film v vrtcu
Klavdija Kern:
Lutka - to sem jaz
Anja Colja:
Projekt: od branja do lutk - primer medpodročnega povezovanja
Anika Perhavec:
Lutkovna animacija otroške risbe
Melanija Rošker:
Gledališko-lutkovne dejavnosti kot spodbuda pri govornem razvoju otrok
Špela Faganelj:
Lutka kot motivacijsko sredstvo v prvem razredu pri dopolnilnem pouku
Klara Petrič Klančar:
Sedemletni otrok in marioneta
Kaja Srebot Polak:
Senčne lutke
Anja Črnigoj:
Nastajanje lutkovne predstave kot pedagoški proces
Mojca Ramšak:
Lutka krtek in zdravo življenje v vrtcu
Neli Paspalj:
Filmska vzgoja v predšolskem obdobju
Mojca Vidmar:
Razvijanje ustvarjalnosti s senčnimi lutkami
Katarina Kurinčič:
Senčno gledališče v vrtcu
Mojca Klemše:
Lutkovna predstava v vrtcu kot oblika kreativne drame
Meta Gec:
Lutka v urbanih in ruralnih vrtcih
Katarina Dolenc:
Vloga ročne lutke pri razvijanju socialnih veščin pri starostno mešani skupini
Monika Cizl:
Manj pogoste lutkovne tehnike v rokah predšolskih otrok
Leon Dragojević:
Lutka in njen vpliv na pozitivno samopodobo učencev 3. razreda
Tjaša Cerar:
Mikro gledališče za mikro gledalce
Špela Karlin:
S pomočjo lutke do zdrave prehrane v vrtcu
Maja Kozjek:
Vloga lutke pri spoznavanju zdravilnih zelišč
Brina Kučera Šmon:
Lutka kot pomoč otroku pri njegovi komunikaciji z okolico
Klavdija Novak:
Vloga lutke pri motivaciji otrok
Mateja Sitar:
Lutkovni zabojček v igralnici otrok druge starostne skupine
Teja Maček:
Zmožnost vživljanja otrok v lutko in njen vpliv na medsebojne odnose
Jaka Radič:
Lutka in okoljska vzgoja
Laura Svoljšak:
Lutka pomočnik pri dejavnostih v skupini otrok, starih od enega do dveh let
Mateja Vuk:
Od ideje do lutkovne predstave po pravljici Bobek in barčica avtorice Anje Štefan
Tina Haček:
Moč lutke pri oblikovanju socialnih veščin v vrtcu
Tadeja Žnidarič:
Vloga in vpliv medijev na predšolskega otroka
Vanja Trobevšek:
Lutka v prvi starostni skupini
Anja Ličen:
Lutkovna predstava v interakciji med vzgojiteljem in otroki
Ines Sabol:
Igra z lutko v vsakodnevnih dejavnostih v vrtcu
Melania Hrvatin:
Lutka v prvi starostni skupini
Jožica Andrinek:
Uporaba lutk v prvem starostnem obdobju
Ema Šlebir:
Lutka komunikacijski most med otrokom in vzgojiteljem
Mateja Bokan:
Uporaba ročne lutke v vrtcu Murska Sobota
Nataša Mihelčič:
Lutka in otrokov vsakdan v skupini od 2 do 3 let
Nuša Petrič:
Zelo lačna gosenica kot lutkovna spodbuda v prvem starostnem obdobju
Mateja Stopar:
Prstne igre in prstne lutke
Nina Kolmančič:
Lutka kot komunikacijski most med vzgojiteljem in otrokom
Nina Kosmač:
Namizno gledališče v prvem starostnem obdobju
Lilijana Razdrih:
Plašček za Barbaro
Metka Vodeb:
Prstne igre in prstne lutke
Sanja Hrovat:
Igre z lutkami v popoldanskem času
Lara Tabor:
Vpliv lutke na uvajanje otrok v vrtec
Saša Krmavnar:
Žepno gledališče kot didaktično sredstvo za spoznavanje barv
Tina Cvrtila:
Igra z lutkami iz odpadnega materiala
Jolanda Magdič:
Lutkarstvo kot interesna dejavnost v osnovnih šolah podravske regije
Meta Horvat:
Lutkovna predstava in umetnost v osnovni šoli
Katja Barle:
Uvajanje otrok v 1. starostno skupino s pomočjo mimične lutke
Petra Križnjak:
Obravnavanje naravoslovnih vsebin v obliki lutkovno-gledaliških iger v vrtcu
Ariana Pašić:
Otrok, smrt in lutka
Anamarija Zagorec:
Kamišibaj v povezavi s kurikulumom za vrtce
Maja Gradišar:
Lutka in kreativna igra glede na starostno obdobje
Marjeta Keršmanc:
Lutka v starostno mešani skupini
Ksenja Daneu:
Lutke v vrtcu v dvojezičnem okolju
Vesna Koren:
Lutka na vseh področjih kurikuluma
Lea Sedmak:
Lutka kot sredstvo za povečanje prosocialnega vedenja otrok
Andreja Šmitek:
Vloga lutke pri recepciji leposlovnega dela
Aldina Tiganj:
Predpasnik kot didaktični pripomoček pri pouku angleščine v vrtcu
Tea Kovač:
Z lutko se raje igram, če jo ustvarim sam
Nina Škulj:
Lutkovna predstava v vrtcu - od šablone do izvirnih rešitev
Martina Urbančič:
Lutka kot socialna in čustvena podpora otroku v vrtcu
Špela Bovha:
Lutkovni kotiček v vrtcih
Maruša Praček:
Odnos med lutko in otrokom
Matic Lozinšek:
Gledališki proces kot oblika izobraževanja bodočih pedagoških delavcev
Sara Begović:
Lutka kot komunikacijski most med otrokom in vzgojiteljem
Liljana Jevšinek:
Gledališka dejavnost v povezavi s kurikularnimi področji
Klara Kordiš:
Kreativni proces vzgojitelja pri izdelavi in izvedbi lutkovne predstave za otroke
Petra Meserko:
Lutka ljubljenka - pomočnica vzgojiteljice in motivatorka otrok pri izvajanju dnevne rutine
Zala Gregorc:
Spoznavanje marionete v predšolskem obdobju
Monika Lanišek:
Kontinenti, znamenitosti, živali in ljudje ter Zemlja kot naš planet
Urška Bratuša:
Ustvarjanje lutk iz odpadne embalaže kot prispevek k okoljski vzgoji
Vesna Kocjančič:
Prstne igre - ljudsko izročilo v sodobnem svetu
Amanda Rekar:
S kamišibajem do arhitekture
Špela Demšar:
Lutka kot spodbuda pri govornem razvoju v prvem starostnem obdobju
Mojca Pustotnik:
Mimična lutka in filozofija za otroke
Irena Godnič:
Otroški svet v senčnem gledališču
Lea Frank:
Lutka v okviru prikritega kurikuluma v javnih vrtcih v posavski statistični regiji
Julija Stiplovšek:
Lutka kot emocionalna in socialna podpora otrokom v vrtcu starim od dve do štiri leta
Nina Zorko:
Uporaba lutke pri izvajanju prikritega kurikuluma v podravski regiji
Daša Bešić:
Vpeljava gledaliških pristopov v vrtec z namenom spodbujanja verbalne in neverbalne komunikacije
Sonja Virant:
Z motivacijo od zasnove do lutkovne predstave v izvedbi predšolskih otrok
Zala Spruk:
Senčne lutke in medpodročno povezovanje
Urška Zibelnik:
Napredek otrok z govorno-jezikovno motnjo ob prisotnosti lutke
Klavdija Koren:
Metode dela z lutko v enem izmed mariborskih vrtcev
Lara Zamida:
Lutkovna nadaljevanka
Maja Sodja:
Izzivi pri izdelovanju različnih vrst lutk v vrtcu
Mitja Kumer:
Kulturno-umetniške gledališke dejavnosti v vrtcu z uporabo IKT pripomočkov
Manca Bradač:
Vloga lutke ljubljenke pri uvajanju otrok v vrtec
Urška Špindler:
Pomen igre z lutko pri spodbujanju govora otrok starih od 2 do 3 let
Ksenija Valner:
Lutka kot pomočnica romskemu pomočniku
Ana Šimc:
Uporaba ročne lutke v vrtcu
Lara Leban Rosulnik:
Lutka ljubljenka v kombinirani skupini
Maja Tomšič:
Z lutko v ljudsko pravljico
Luka Lobe:
S kamišibajem do čistega okolja
Alegra Rozman Ravnikar:
Sence, ki oživijo
Ines Omerzel:
Vloga lutke pri oblikovanju socialnih odnosov pri otrocih starih 2–3 leta
Druga dela (1)
Jelena Sitar:
Telesne lutke