Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Sanela Hudovernik:
Vizualizacija geometrijskih pojmov z uporabo geoplošče v osnovni šoli
MSc theses (8)
Monika Lukić:
Vključevanje dejavnosti iz kombinatorike v predšolskem obdobju
Ana Prelaz:
Uporaba IKT pri matematičnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Tina Vitez:
Sodelovalno učenje pri matematiki v 4. razredu
Vid Verdev:
Vključevanje matematičnih vsebin pri pouku angleščine v četrtem razredu po pristopu CLIL
Katja Rojnik:
Razumevanje pojma neskončnost pri učencih na razredni stopnji
Simona Štrucl:
Dodatna strokovna pomoč otroku z nakazano diskalkulijo
Meta Slejko:
Sklop didaktičnih pripomočkov za računanje - Računko
Katarina Dolinar:
Finančna pismenost petošolcev
BSc theses (80)
Bernarda Romih:
Geometrijski liki v drugem starostnem obdobju
Vanja Klanšek:
Matematične igre v predšolskem obdobju
Sara Jelen Tavčer:
Matematične dejavnosti po metodi Marie Montessori
Suzana Kuzma:
Prvi koraki v svet geometrijskih teles
Erika Božič:
Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
Alenka Krajnc:
Kaj menijo starši o matematiki v vrtcu?
Tadeja Mulec:
Prvo srečanje z merjenjem dolžine in mase
Matejka Robinščak:
Uporaba drevesnega in Carrollovega prikaza pri razvrščanju
Samanta Vižintin:
Formativno spremljanje pri pouku matematike
Patricija Rangus:
Igre iz kombinatorike
Karmen Turk:
Razvrščanje z drevesnim prikazom v prvem starostnem obdobju
Ines Novak:
Otroci spoznavajo geometrijska telesa
Maja Tomaševič:
Števila in štetje predšolskih otrok
Ana Lukančič:
Kombinatorika v vrtcu
Lucija Kerin:
Didaktične igre za geometrijo
Maja Mihelič:
Preverjanje matematične pismenosti predšolskih otrok, starih od 4 do 5 let
Kaja Lazar:
Matematične zgodbe v 3. razredu osnovne šole
Polona Košuta:
Orientacija predšolskih otrok v prostoru in na ravnini
Sanela Nikolić:
Izvajanje matematičnih vsebin v vrtcu
Katja Prosen:
Razvrščanje geometrijskih teles
Katarina Režonja:
Spoznavanje geometrijskih teles in njihovih lastnosti v predšolskem obdobju
Sandra Žagar:
Razvrščanje v drevesni, Carrollov in Euler-Vennov prikaz
Ajda Žnidarčič:
Merjenje mase predmetov v drugem starostnem obdobju
Jerneja Peršič:
Spoznavanje geometrijskih teles in likov pred vstopom v šolo
Špela Blatnik:
Matematika v predšolskem obdobju s poudarkom na spoznavanju vsebin matematike preko iger
Loti Žlaus:
Merjenje dolžine skozi igro
Petja Pate:
Zgodnje učenje matematike v predšolskem obdobju s pomočjo terapevtskega psa
Ingrid Meze:
Prvo srečanje s statistiko
Ana Bukovec:
Verjetnost v predšolskem obdobju
Neža Stubelj:
Medpodročno povezovanje matematike in narave v prvem starostnem obdobju
Valentina Podobnik:
Usvajanje števil in štetja skozi pravljice
Erika Šega:
Tortni prikaz v predšolskem obdobju
Vesna Žarkovič:
Razumevanje štetja preko didaktičnih iger pri otrocih starih 3-5 let
Ema Korošec:
Razlikovanje med geometrijskimi telesi in geometrijskimi liki v predšolskem obdobju
Sabina Košmerl:
Seštevanje in odštevanje v predšolskem obdobju
Lea Stržinar:
Naravoslovno matematične dejavnosti z magneti
Karin Hrovatin:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) med poukom matematike, v slovenskih osnovnih šolah, v Sloveniji in Italiji
Karin Toškan:
Matematika skozi naravoslovje v 1. starostnem obdobju
Petra Vegelj:
Didaktična igra: dirka centimetrov
Kristina Božič:
Zmožnost reševanja kombinatoričnih problemov otrok v starosti od 4 do 6 let
Maša Madjar:
Matematične igre v 2. starostnem obdobju
Tina Lončar:
Vpeljevanje Carrollovega prikaza v predšolskem obdobju
Katarina Šporar:
Matematično-didaktične igrače iz odpadnega materiala v prvem in drugem starostnem obdobju
Tanja Berdajs:
Razumevanje števil in štetja v predšolskem obdobju
Žanet Reš:
Matematične igre v vrtcu
Lara Žvokelj:
Možnost povezovanja gibanja z matematiko in jezikom
Špela Gornik:
Matematični didaktični material v vrtcu
Veronika Zadel:
Prepoznavanje lastnosti geometrijskih likov pri otrocih, starih od pet do šest let
Alenka Kopše:
Razumevanje števila nič pri predšolskem otroku
Laura Pucer:
Strategije štetja v predšolskem obdobju otrok, starih od 4 do 6 let
Tina Kmetič:
Medpodročno povezovanje matematike v predšolskem obdobju
Tina Kavčič:
Primerjava dosežkov med učenci prvih razredov kombiniranega oddelka in učenci prvih razredov nekombiniranega oddelka pri matematiki
Valentina Šestanj:
Spoznavanje matematičnih pojmov skozi gibanje za otroke od 2. do 3. leta starosti
Tjaša Kovič:
Razumevanje pojma verjetnosti predšolskih otrok do tretjega leta starosti
Ema Buh:
Vpeljevanje matematičnih vzorcev v predšolskem obdobju
Nika Gole:
Razumevanje Euler-Vennovega prikaza med otroki različnih starostnih skupin v vrtcu
Ana Fajdiga:
Z didaktično igro do razumevanja števil in štetja
Bojana Feuš, Sanela Hudovernik:
Prikazi z vrsticami in stolpci v predšolskem obdobju
Jasmina Šušterič, Sanela Hudovernik:
Z igro do štetja in števil v predšolskem obdobju
Maja Tuksar, Sanela Hudovernik:
Merjenje površine v predšolskem obdobju
Aleksandra Štebe, Sanela Hudovernik:
Reševanje preprostih kombinatoričnih problemov v drugem starostnem obdobju
Ana Urek, Sanela Hudovernik:
Simetrija v vrtcu
Anja Rožac, Sanela Hudovernik:
Prikazovanje statističnih podatkov v predšolskem obdobju
Anja Virient:
Prepoznavanje geometrijskih likov in teles v drugem starostnem obdobju
Zala Imperl:
Vloga vzgojitelja na področju predšolske matematike
Anže Kolar:
Orientacija predšolskih otrok drugega starostnega obdobja v prostoru
Nija Prah:
Razvrščanje materiala preko čutnega zaznavanja v prvem starostnem obdobju
Pija Arko:
Učenje razvrščanja preko vodene in proste igre v predšolskem obdobju
Eva Gazvoda:
Stališča vzgojiteljev do vključevanja geometrije v predšolsko obdobje
Urša Benda:
Matematika in izzivi v prvem starostnem obdobju
Klara Kralj:
Zagotavljanje spodbudnega učnega okolja pri matematičnih dejavnostih
Klara Begić:
Pogled staršev na pomen zgodnjega učenja matematike v predšolskem obdobju
Ajda Gašperlin:
Učenje prirejanja preko vodene in proste igre v prvem starostnem obdobju
Tjaša Žordani:
Razumevanje števil in številska predstava tri-, štiri- in petletnikov
Anja Homar:
Poučevanje angleščine v vrtcu prek matematičnih dejavnosti po pristopu CLIL
Marjanca Primožič:
Formativno spremljanje znanja geometrije predšolskih otrok drugega starostnega obdobja
Tina Ardela:
Razlike med 3 in 5 letnimi otroki pri rabi strategij štetja
Tadeja Omerza:
Strategije vzgojiteljev pri vpeljevanju matematičnih dejavnosti pri otrocih prve starostne skupine
Pija Žiberna:
Razumevanje orientacije pri 5-6 let starih otrocih
Ana Triler:
Uporaba pristopa CLIL pri učenju in poučevanju matematike in angleščine v vrtcu
Other documents (2)
Sanela Hudovernik, Mara Cotič, Darjo Felda:
Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič:
Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči