Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (1)
Ajda Zvonar:
Analiza potrebe po profesionalni funkciji odnosov z javnostmi na turistični fakulteti
Diplomska dela (28)
Ksenija Toš:
Motivatorji mladih za obisk Kamniško Savinjskih Alp
Urška Krevelj:
Analiza turističnih produktov - primer mafijsko-kriminalnih zgodb
Sara Maksimović:
Digitalni odklop kot dobra praksa potovalne izkušnje turista
Urša Verdev:
Uporaba vsebinskega marketinga na družbenih omrežjih športno-turističnih prireditev - primer Formule 1
Neja Jereb:
Analiza trženjske kampanje "Čas za vas" po pandemiji Covida-19
Dominik Rusjan:
Odnos slovenskih medijev do spolnega turizma
Laura Grašič:
Prilagajanje hotelske ponudbe zdravemu načinu preživljanja prostega časa
Tajda Gradišnik:
Vpliv marketinške kampanje "Daleč stran, kjer smo vsi doma" na prepoznavnost turističnih ponudnikov na Kozjanskem
Zala Korošec:
Tržno pozicioniranje izbranega hotela z butično ponudbo na družbenih omrežjih
Brina Vrhovnik:
Strategija digitalnega trženja na primeru turistične destinacije Koroška
Lidija Simaković:
Interno komuniciranje v turizmu v času kriznih razmer-primer pandemija COVID-19
Nina Vitez:
Analiza sistemov spremljanja zadovoljstva gostov v hotelirstvu
Gaja Šimić:
Trendi trženja turizma prek družbenih medijev
Urška Erman:
Trajnostni razvoj slovenskega gorskega turizma na primeru planinskih koč
Dejan Hojnik:
Strategija trženja Športnega centra Pohorje (2015-2018)
Robert Hajdič, Tomaž Novak:
Turistični vodnik kot orodje trženega komuniciranja na primeru Prekmurja
Simone Lisa Holzner:
Koristi obstoječih turističnih destinacij združenih v RDO Gorenjska
Zarja Šinkovec:
Komunikacijska vloga fotografije v promociji turizma
Sanela Hasikič:
E - marketing
Andreja Cerjak:
Tržna znamka Starwood Hotels and Resorts
Tina Pelko:
Trženje Irana kot turistične destinacije v Sloveniji
Kristina Pangos:
Vloga odnosov z javnostmi v turizmu na primeru podjetja Quintessentially Adriatic
Maruša Galič:
Blog kot orodje spletnega tržnega komuniciranja destinacije
Bojana Čuk:
Vloga povezovanja turističnih ponudnikov v LTO Zeleni kras
Polona Betine Marc:
Povečanje zadovoljstva gostov s popestritvijo dodatne ponudbe v igralništvu
Anja Hrnjadović:
Vpliv družbenih omrežij na izgradnjo tržne znamke "Love Istria"
Aleksandra Tomažič:
Načrt trženja nove turistične storitve na primeru vinogradniške turistične kmetije
Sara Tajnšek Jošt:
Načrtovanje odnosov z javnostmi
Druga dela (5)
Petra Zabukovec Baruca, Žana Čivre:
Unique destination attributes as a basis of tourism experience
Petra Zabukovec Baruca, Zlatko Jančič, Aleksandra Brezovec:
Understanding responsability from the tourist's perspective
Petra Zabukovec Baruca, Zlatko Jančič:
Soustvarjanje turistične izkušnje s potrošnikom
Petra Zabukovec Baruca, Helena Nemec Rudež, Eva Podovšovnik:
Analiza konkurenčnosti turistične destinacije Portorož
Žana Čivre, Mladen Knežević, Petra Zabukovec Baruca, Daša Fabjan:
Facial attractiveness and stereotypes of hotel guests