Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Nina Krmac:
Smernice za razvoj kompetenčnega okvirja kariernih svetovalcev na univerzah
Katja Vrhunc Pfeifer:
Kompetentnost interveniranja vzgojiteljev strokovnih centrov v kriznih situacijah
MSc theses (38)
Nina Krmac:
Osveščenost in potrebe odraslih v Obalno-kraški regiji po izobraževanju
Kristina Klecin:
Vloga nacionalne poklicne kvalifikacije ter priznavanje neformalnega izobraževanja in usposabljanja v izbranem zavodu
Anastazija Fon:
Zdravstvena pismenost pripadnikov narodnih manjšin v obmejnem slovensko-italijanskem prostoru
Roberta Peterlin:
Kompetence vzgojitelja pri komuniciranju s starši v vrtcih Obalno-kraške regije
Maja Cerar:
Dejavnosti, oblikovane po metodi NTC (Nurture of Talented Children), za otroke, stare od 4 do 5 let
Majla Košuta:
Uporaba komunikacijskega modela pri delu s književnim besedilom v šoli s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
Karin Mermolja:
Vpliv vzgojnih stilov na vzpodbujanje vedenjskih težav mladostnikov
Veronika Šinigoj:
Primernost oddaje Male sive celice za nadarjene učence
Maja Mihelič:
Primerjava slovenskih in ameriških študijskih programov s področja izobraževanja odraslih
Urška Bajsič:
Stališča prostovoljcev o pomembnih lastnostih za opravljanje dela prostovoljca
Lucija Hrastnik:
Usposobljenost učiteljev razrednega pouka rednih osnovnih šol za delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Ana Lenščak:
Mnenja zaposlenih preko javnih del v socialno varstveni ustanovi o kompetencah
Maja Kiš:
Inkluzivni pristopi in strategije reševanja multikulturnih izzivov v vrtcu
Sara Božović:
Primerjava izobraževanja odraslih v zavodih za prestajanje kazni zapora na Norveškem, v Sloveniji in Združenih državah Amerike
Andreja Horvat:
Izhodišča za oblikovanje tematik šole za starše v Obalno-kraški regiji
Katja Lendero Marinič:
Mediji v vsakdanjem življenju predšolskih otrok z vidika staršev
Polona Lavrenčič:
Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
Anja Colja:
Mnenja učiteljev o začetnem opismenjevanju in razvijanju fonološkega zavedanja v slovenščini in v italijanščini v šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
Veronika Šav:
Mnenje učiteljev o uporabi ustvarjalnega giba pri pouku matematike na razredni stopnji obalnih osnovnih šol
Valentina Vatovec:
Povezovanje matematike z ostalimi kurikularnimi področji v prvem starostnem obdobju
Liza Kokole:
Mednarodna mobilnost strokovnih delavcev v osnovnošolskem izobraževanju
Veronika Don:
Analiza pogojev za izvajanje pouka športa na osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
Maruša Meža:
Poučevanje matematike na daljavo na razredni stopnji v času epidemije
Anja Stanonik:
Vloga in podpora učiteljev razrednega pouka pri spopadanju otroka z ločitvijo staršev
Tina Kavčič:
Uporaba tehnologij pri pouku matematike na razredni stopnji
Tina Jerman:
E-izobraževanje otrok tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Metka Vilman:
Kakovost uvajanja otrok v vrtec z vidika vzgojiteljev in staršev
Nataša Hrastovec:
Sodelovanje šole s starši priseljenci
Maja Pak:
Socialna izključenost otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami na izbrani osnovni šoli
Lucija Burgar:
Poučevanje angleščine na razredni stopnji OŠ na daljavo v času karantene zaradi Covida-19
Tjaša Jug:
Refleksija profesionalnega razvoja razrednih učiteljev z uporabo reke poklicnega razvoja
Nina Primožič:
Oblikovanje kriterijev za opravljanje primerjave institucij za izobraževanje odraslih
Lara Sandić:
Primeri dobre prakse za discipliniranje učencev
Ana Vita Jagodnik:
Razredna klima kot dejavnik socialnega povezovanja učencev
Andrej Milavec:
Uresničevanje inkluzije v srednjih šolah
Zarja Antloga:
Opismenjevanje na prehodu iz 2. v 3. razred v času COVIDA-19
Klara Čop:
Minuta za zdravje kot pomemben dejavnik učnega procesa
Natalija Vrčkovnik:
Izzivi staršev odraslih oseb s posebnimi potrebami v povezavi z načrtovanjem njihove prihodnosti
BSc theses (26)
Nina Krmac:
Stališča učiteljev do poezije Srečka Kosovela
Jaka Tiegl:
Teoretični vidiki kognitivnega pogleda na učenje
Maja Pak:
Pogled rejnikov na rejništvo
Ana Vita Jagodnik:
Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Natalija Vrčkovnik:
Sodelovanje med vrtcem in starši otrok s posebnimi potrebami
Vita Kozjek:
O optimizmu in njegovem vplivu na življenje in uspeh posameznika
Gašper Jurančič:
Vzgojni stili staršev predšolskih otrok
Mateja Bregar:
Strokovna usposobljenost pedagoških delavcev v slovenskih vrtcih na področju vključevanja priseljencev v vrtec in širše družbeno okolje
Barbara Babič:
Poznavanje celiakije med zaposlenimi v vrtcu
Sabina Gabrijelčič:
Živali v vrtcu
Ana Rebernik:
Matematični odnosi in urejanje v prvem starostnem obdobju
Klemen Lenček:
Mnenje vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev o vplivu polne lune na vedenje predšolskih otrok
Nina Gregorič:
Mnenje staršev predšolskih otrok o vplivu pandemije koronavirusne bolezni COVID-19 na njihove otroke
Ema Krebs:
Pomen dotika in razvoja primarnih gibalnih vzorcev v obdobju od spočetja do malčka za nadaljnji razvoj in uspešnost učenca
Neža Tavčar:
Prisotnost in raba portfolia v izbranem vrtcu
Ina Kuhelnik:
Strokovna samopodoba vzgojiteljev predšolskih otrok
Valentina Ribič:
Problem uživanja sladkorja pri predšolskih otrocih
Urban Pirnat:
Raziskovanje z otroki v predšolskem obdobju
Mica Semenič:
Pomen zgodnjega otroštva v pedagogiki dr. Marie Montessori
Barbara Hafner:
Samoocena usposobljenosti študentov in diplomantov dodiplomskega študijskega programa pedagogike
Neja Čirič:
Pogled osnovnošolskih učiteljev na pomen samorefleksije pri njihovem profesionalnem razvoju
Angelika Anzelc:
Etični vidik raziskovanja v izobraževanju
Ivona Šučur:
Vloga karierne orientacije in kariernih centrov univerz pri študentih
Leja Ažman:
Mnenje staršev o uporabi ročnega orodja v predšolskem obdobju
Sara Rojc:
Mnenja vzgojiteljic na pedagoški koncept gozdne pedagogike
Sebastjan Nabergoj:
Pogledi vzgojiteljev na raziskovalne dejavnosti otrok v predšolskem obdobju
Other documents (1)
Dejan Hozjan, Nina Krmac:
Analiza rezultatov vprašalnika o kakovosti študijskega programa Izobraževanje odraslih in razvoj kariere za študijsko leto 2014/2015