Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Nataša Dolenc-Orbanić: Učinki konstruktivističnega pouka fotosinteze v osnovni šoli

Magistrska dela (19)

  1. Veronika Valič: Medpredmetno povezovanje naravoslovja in športa
  2. Alenka Podbrežnik: Model poučevanja o spočetju, nosečnosti in rojstvu v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  3. Vanja Krapež: Tradicionalni in sodobni pristop poučevanja o prebavilih v 4. razredu osnovne šole
  4. Petra Jankovič: Didaktični pripomoček za učenje naravoslovja v naravnem rezervatu Škocjanski zatok
  5. Špela Kvas: Medpredmetno raziskovanje potoka z raziskovalnimi škatlami v 3. razredu osnovne šole
  6. Gabrijela Gajšek: Obravnava hmeljarstva v 4. razredu osnovne šole pri predmetu naravoslovja in tehnike
  7. Sanja Balažic: Uporaba metod in oblik dela pri predmetu spoznavanje okolja ter naravoslovje in tehnika v šolah v Prekmurju
  8. Zala Finžgar: Izkustveno učenje o žuželkah v 4. razredu osnovne šole
  9. Nika Drev: Razredni učitelji o obravnavi čebelarstva
  10. Zala Cej: Učna pot za spoznavanje drevesnih in grmovnih vrst na Debelem rtiču
  11. Klavdija Preželj: Načrtovanje in vzpostavitev šolskega učnega vrta na izbrani obalni osnovni šoli
  12. Andreja Fabić: Mnenja učiteljev o uporabi didaktičnih sredstev in pripomočkov pri poučevanju naravoslovja
  13. Laura Turk: Povezovanje naravoslovja in matematike v naravi za četrtošolce
  14. Teja Pintar: Uporaba didaktičnih iger pri naravoslovnih predmetih na razredni stopnji
  15. Nina Škulj: Uporaba raziskovalne škatle na naravoslovnem dnevu na temo kraljestva rastlin v četrtem razredu
  16. Neja Kovač: Mnenje vzgojiteljev o uporabi zunanjih okolij za zgodnje učenje s področij narave in gibanja
  17. Barbara Čampa: Spoznajmo bobra in njegovo vlogo v biodiverziteti
  18. Mateja Pogelšek: Predsodki do kač učencev tretjih razredov osnovne šole
  19. Maja Burnik: Spoznavanje človeškega telesa z raziskovalnimi škatlami v 3. razredu osnovne šole

Diplomska dela (63)

  1. Jelka Lešnik: Voda - naravoslovne dejavnosti v vrtcu
  2. Maja Štrubelj: Naravoslovne dejavnosti v prvem starostnem obdobju
  3. Milena Petek: Prehranjevanje pri rastlinah
  4. Irena Godec: Odpravljanje predsodkov do živali v vrtcu
  5. Špela Pikš: Vloga in pomen zelišč v vrtcu
  6. Leonida Grgič Bizjak: Projektno raziskovanje - tla in življenje v tleh
  7. Simona Copot: Naravoslovne dejavnosti v ekovrtcu - odpadki
  8. Živa Pohar: Izvajanje naravoslovnih dejavnosti v vrtcu
  9. Mateja Pogelšek: Predsodki do živali na razredni stopnji
  10. Sara Flego: Raziskovalna škatla "Morje" v 2. razredu osnovne šole
  11. Romana Oblonšek: Spoznavanje čebele v predšolskem obdobju
  12. Franja Turnšek: Zgodnje učenje naravoslovja v vrtcu skozi eksperimente
  13. Aleksandra Đurić: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju naravoslovja v vrtcu
  14. Lavra Kladnik: Določevalni ključ za izbrane travniške rastline
  15. Alenka Novak: Spoznavanje raznolikosti gozda v predšolskem obdobju
  16. Aleksandra Pantić: Učilnica v naravi
  17. Mateja Starec: Naravoslovne dejavnosti za predšolske otroke na temo zrak
  18. Maja Obrstar: Spoznavanje zelenjavnega vrta za predšolske otroke
  19. Špela Starič: Predstave predšolskih otrok o zgradbi in delovanju človeškega telesa
  20. Zala Ahačič: Živi kotički v osnovni šoli
  21. Ana Bricelj: Spoznavanje mleka in mlečnih izdelkov za predšolske otroke
  22. Tamara Zver: Uporaba didaktičnih iger z naravoslovno vsebino v pomurskih vrtcih
  23. Ana Gregorič: Seznanjanje predšolskih otrok z okoljsko problematiko
  24. Jernej Strašek: Spodbujanje otrok k sobivanju z naravo in ohranjanju kulturne dediščine s projektnim delom "Od pšeničke do potičke"
  25. Erika Rep: Naravoslovna ekskurzija na Rakitni s predšolskimi otroki
  26. Nika Drev: Obravnava čebelarstva v prvem triletju osnovne šole na področju Šaleške doline
  27. Hana Lapornik: Organizacija naravoslovne ekskurzije v Kobilarno Lipica
  28. Zala Cej: Naravoslovna učna pot Debeli rtič
  29. Petra Sadar: Medvrstniško učenje pri raziskovalnem pouku naravoslovja
  30. Vanja Rogič: Opazovanje ptic s predšolskimi otroki
  31. Nina Jereb-Sedej: Gozd kot spodbudno učno okolje za razvijanje vseh kurikularnih področij
  32. Nika Molk Štikavac: Spoznavanje gozdnih dreves in njihovih plodov s predšolskimi otroki
  33. Maruša Čamer: Spoznavanje polža v vrtcu
  34. Mojca Jakomin: Predstave predšolskih otrok o organizmih gojenih v vrtcu
  35. Manca Sušnik Dimić: Predsodki do živali v predšolskem obdobju
  36. Anja Verbič: Živi kotički v slovenskih vrtcih
  37. Ilenia Vivoda: Učenje naravoslovja z raziskovalnimi igrami
  38. Kaja Ajdnik: Predstave predšolskih otrok o kroženju vode na Zemlji
  39. Špela Batis: Projektno delo za predšolske otroke: "Od ovce do puloverja"
  40. Ana Rejc: Naravoslovna ekskurzija na turistično kmetijo za predšolske otroke
  41. Barbara Boštjančič: Naravoslovne dejavnosti v vrtcu na temo kalitev
  42. Veronika Valič: Spoznavanje čutil v 3. razredu pri pouku spoznavanja okolja
  43. Miriam Kalan: Izkustveno spoznavanje svetlobe s predšolskimi otroki
  44. Anja Medved: Spoznavanje gozdnih živali in rastlin v predšolskem obdobju
  45. Anja Kutnjak Grošelj: Predstave predšolskih otrok o mleku in mlečnih izdelkih ter mnenja staršev o njihovi pomembnosti v prehrani otrok
  46. Lučka Kokole: Potujoči nahrbtnik za spodbujanje učenja v naravi
  47. Nejc Tevž: Ekološka pismenost učencev 5. razreda izbranih osnovnih šol
  48. Ana Červ: Spoznavanje zdravilnih rastlin in zelišč s predšolskimi otroki
  49. Barbara Masten: Razlike v poznavanju rastlin in živali v mestnih in podeželskih vrtcih
  50. Tadej Benčina: Vrtec na kmetiji kot možnost izkustvenega učenja v predšolskem obdobju
  51. Neža Kastelic: Predstave predšolskih otrok o zgradbi in delovanju prebavil
  52. Kristina Felbar Milošević: Spoznavanje žuželk pri predšolskih otrocih
  53. Nataša Tehovnik: Spoznavamo drevesa Ljubljanskega barja
  54. Lavra Videčnik: Izvajanje usmerjenih dejavnosti na prostem v slovenskih vrtcih
  55. Barbara Šuštarič: Spoznavanje Krajinskega parka Lahinja s predšolskimi otroki
  56. Žana Lipovac: Dejavnosti za predšolske otroke v sklopu spoznavanja vode kot naravne dobrine
  57. Mateja Kavo: Spoznavanje čebel in čebelarstva v predšolskem obdobju
  58. Valerija Osredkar: Spoznavanje zdravilnih rastlin s predšolskimi otroki
  59. Janja Bazjak: Spoznavanje morskih mehkužcev v predšolskem obdobju
  60. Marjeta Blažon: Poznavanje osnovnih živil pri predšolskih otrocih
  61. Maša Lončar: Predsodki vzgojiteljev, predšolskih otrok in njihovih staršev do živali
  62. Gabriel Miklobušec: Spoznavanje morskega ekosistema s predšolskimi otroki
  63. Gaja Gleščič: Vrtnarske dejavnosti v vrtcu

Druga dela (8)

  1. Nataša Dolenc-Orbanić, Claudio Battelli, Janja Plazar, Petra Furlan, Nastja Cotič: Interaktivni ključ za določanje organizmov morske obale Tržaškega zaliva
  2. Pier Luigi Nimis, Nataša Dolenc-Orbanić, Nastja Cotič, Danijel Pokleka, Claudio Battelli: Določevalni ključ za rastline Sečoveljskih solin (Piran, Slovenija)
  3. Jurka Lepičnik-Vodopivec, Nataša Dolenc-Orbanić, Marko Gavriloski Tretjak: Kakovost z vidika študentov univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Razredni pouk
  4. Nataša Dolenc-Orbanić, Petra Furlan: Pogledi bodočih učiteljev na sodobno poučevanje naravoslovja
  5. Nataša Dolenc-Orbanić, Nives Kovač: Naravoslovje 2
  6. Nataša Dolenc-Orbanić, Nives Kovač: Naravoslovje II
  7. Claudio Battelli, Nataša Dolenc-Orbanić: First record of Chthamalus Montagui Southward, 1976 (Crustacea, Cirripedia) on the Slovenian coast (Gulf of Trieste, Northern Adriatc sea)
  8. Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici