Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Karmen Drljić:
Profesionalna vzdržljivost in proaktivnost bodočih pedagoških delavcev
Magistrska dela (38)
Barbara Friškovec:
Socialne zgodbe kot podpora učencu z avtističnimi motnjami v prvem razredu osnovne šole
Damjana Urh:
Ocena vzgojiteljev o uporabnosti jezikovno glasbeno gibalnih iger in pesmi Miškolinček z vidika fonološkega zavedanja
Sandra Peršin Nemec:
Razvijanje strategij pisnega izražanja za učence s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami pri predmetu slovenščina
Eva Rustja:
Primer uvajanja vidnih podpor v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Karmen Drljić:
Vpliv etnične identitete na razvoj rezilientnih vzorcev vedenja pri mladostnikih in priseljenskih družin
Ana Valančič:
Vzpostavljanje prilagojenega učnega okolja pri otroku z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo
Tjaša Jagodic:
Prilagoditve pri pouku za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Klementina Plesničar:
Pomoč pri premagovanju bralnih težav
Veronika Selinšek:
Didaktični pripomoček za nadarjene učence z motnjo pozornosti in/ali hiperaktivnosti
Ana Polona Golobič:
Priredba literarnega besedila v lahko branje - Ivan Cankar
Hauptman Manca:
Bralno razumevanje pri otrocih s spektrom avtističnih motenj
Monika Rutar:
Sopojavljanje specifičnih učnih težav in motnje pozornosti s hiperaktivnostjo
Andreja Šmitek:
Obrnjena učilnica pri pouku angleškega jezika
Eva Kebe:
Pogledi učiteljev razrednega pouka o udejanjanju univerzalnega dizajna v povezavi z inkluzijo na razredni stopnji
Nika Gabrijelčič:
Prirejanje Kersnikovega besedila Mačkova očeta za učence priseljence
Nina Kržič:
Udejanjanje inkluzije v rednih osnovnih šolah
Rosana Lukač:
Metode dela z vrtčevskimi otroki z govorno-jezikovnimi motnjami v rednih oddelkih
Breda Munda:
Besedišče devetošolcev z govorno-jezikovnimi motnjami
Jana Tittl:
Odklanjanje šole pri osnovnošolskih učencih z vidika šolske svetovalne službe in zunanjih strokovnih insitucij
Karin Pastorčić:
Neformalno ocenjevanje specifičnih učnih težav
Katja Sidar:
Izzivi učiteljev pri sodelovanju s starši otrok s posebnimi potrebami
Veronika Matjašič:
Mnenje učiteljev osnovnih šol o izobraževanju in usposabljanju učiteljev za inkluzijo
Ana Dvoršek:
Primanjkljaji na področju izvršilnih funkcij pri učencih s specifičnimi učnimi težavami
Eva Irman:
Izpostavljenost otrok z motnjami avtističnega spektra k ustrahovanju v osnovni šoli
Nina Logar, Ana Stubelj:
Razvoj grafomotorike pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Nina Arnšek:
Soustvarjanje kuharske knjige v lahkem branju z osebami z MDR
Tjaša Haler:
Disleksija in različni pogledi nanjo
Ana Urbanec:
Prepoznavanje in odkrivanje zgodnjih znakov učnih težav pri matematiki
Andrej Milavec:
Uresničevanje inkluzije v srednjih šolah
Neti Friškovec:
Partnerski odnosi oseb z lažjo ali zmerno motnjo v duševnem razvoju
Klara Kobal:
Odzivi oseb z motnjo v duševnem razvoju na glasbo in zvoke iz narave
Nina Peternel:
Socialno vključevanje učencev z motnjami avtističnega spektra v različne vzgojno-izobraževalne programe
Teja Viler:
Razvoj in pomen zagovorništva in samozagovorništva oseb s posebnimi potrebami
Anina Cesar:
Pomen karateja za celostni razvoj oseb z Downovim sindromom
Nina Banovec:
Inkluzivne strategije pomoči za otroke z motnjo v duševnem razvoju
Anja Merc:
Vloga komunikacije v izgradnji učinkovitega partnerstva med šolo in starši
Simona Turner:
Sodelovanje med člani strokovne skupine za zgodnjo obravnavo
Kaja Krautberger:
Inkluzivne strategije vključevanja otrok s sopojavnostjo ADHD in specifičnih učnih težav v učni proces
Diplomska dela (42)
Kaja Požar:
Terapija s pomočjo konjev in njeni vplivi na otroke z motnjo avtističnega spektra
Simona Plavčak:
Izzivi vključevanja naglušnega otroka v vrtec
Asmina Toromanović:
Strategije za premostitev neustreznih čustvenih odzivov pri otroku z MAS
Maja Rejc:
Razširjenost strukturiranega poučevanja po pristopu TEACCH v vrtcih, ki vključujejo otroke z avtistično motnjo
Neža Železnik:
Sopojavnost avtizma s težavami na področju izvršilnih funkcij
Neža Jantolek:
Pomoč otroku z avtistično motnjo po metodi Son-Rise
Nina Šuligoj:
Socialna vključenost otroka z Aspergerjevim sindromom
Tjaša Korbar:
Vključevanje strategij NTC učenja v načrtovanje vrtčevskih dejavnosti v 1. starostnem obdobju
Petra Rančov:
Spodbujanje izvršilnih funkcij s formativnim spremljanjem
Jana Tittl:
Vloga prostovoljske pomoči za boljšo inkluzijo učenca z ADHD
Kristina Grašič:
Portfolio kot orodje za povečevanje inkluzivnosti vrtca
Sara Pustovrh:
Vloga spremljevalke pri vključitvi otroka z avtistično motnjo v oddelek
Bojana Žičkar:
Govorno-gibalne igre v vrtcu
Tina Bajić:
Plavanje kot pripomoček pri izboljšanju socialnih dimenzij pri dečku z avtizmom
Marija Zaletel:
Izzivi, s katerimi se srečujejo družine z otrokom s posebnimi potrebami
Nika Klanšek:
Vprašanje personalizacije individualiziranih programov
Anja Maraž:
Pogled vzgojiteljev na inkluzijo v vrtcu
Anja Javornik:
Specifične učne težave pri pouku slovenščine
Romina Bensa Tomšič:
Inkluzija otroka z znaki, značilnimi za avtizem
Sanja Vuković:
Uporaba MNRI metode pri otrocih z avtistično motnjo
Anja Glavič:
Razvijanje socialnih veščin otrok s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju
Maria Cecilia Štefe:
Razvijanje fine motorike z didaktičnim pripomočkom
Maria Lucia Štefe:
Sodelovanje s starši otrok z govorno-jezikovnimi motnjami v predšolskem obdobju
Ornela Nikić:
Vključevanje priseljenega otroka v vrtce na območju goriške statistične regije
Katja Korošec:
Pomen sodelovanja strokovnih delavcev pri zgodnji obravnavi otrok s posebnimi potrebami in rizičnimi dejavniki v razvoju
Sabina Balkovec:
Spoznavanje življenja rimskih otrok preko veččutne učne poti
Tjaša Robič:
Primerjava inkluzije romskih otrok v rednem oddelku in kombiniranem oddelku na izbrani osnovni šoli
Maja Atelšek:
Vloga vzgojitelja pri razvoju socialnih veščin otrok z avtističnimi motnjami
Tadeja Kepe:
Pomen zgodnje obravnave predšolskih otrok z ADHD
Lara Slejko:
Uporaba aktivne škatle pri delu z otrokom z avtistično motnjo
Rebeka Škrilac:
Prilagajanje likovnih dejavnosti otrokom s cerebralno paralizo
Monika Grčar:
Prepoznavanje specifičnih učnih težav pri predšolskih otrocih
Tanja Medeot:
Zgodnja obravnava otrok s spektrom avtističnih motenj
Petra Zevnik:
Spodbujanje pozornosti pri slabovidnem predšolskem otroku
Kelly Bubnič:
Vloga spremljevalke pri vključevanju otroka z aspergerjevim sindromom v vrtec
Urška Zibelnik:
Napredek otrok z govorno-jezikovno motnjo ob prisotnosti lutke
Maruša Pavliha:
Vloga multidisciplinarnega tima pri celostni zgodnji obravnavi predšolskih otrok s posebnimi potrebami
Sara Del Pino:
Primerjava zgodnje obravnave predšolskih otrok s posebnimi potrebami med slovenskimi vrtci in vrtci s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Inja Valant:
Inkluzivno okolje in digitalna orodja v njem
Metka Mihalič:
Spolnost pri odraslih z motnjo v duševnem razvoju
Monika Trafela:
Prepoznavanje in obravnava predšolskih otrok z ADHD
Taja Langus:
Samozagovorništvo otrok s posebnimi potrebami
Druga dela (3)
Karmen Drljić, Jana Suklan, Vanja Riccarda Kiswarday:
Vpliv etnične identitete na razvoj rezilience pri mladostnikih iz priseljenskih družin
Karmen Drljić, Aksinja Kermauner, Vanja Riccarda Kiswarday, Irena Lazar, Zrinka Mileusnić, Ivana Pintarič:
Arheologija za vse
Karmen Drljić, Vanja Riccarda Kiswarday:
Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi