Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (9)

  1. Nataša Dolenc-Orbanić: Učinki konstruktivističnega pouka fotosinteze v osnovni šoli
  2. Tina Štemberger: Pomen ustvarjalnosti vzgojitelja v njegovi vzgojno-izobraževalni praksi
  3. Eda Birsa: Medpredmetno povezovanje pri pouku likovne vzgoje
  4. Sandra Mršnik: Dosežki učencev pri pouku matematike in stališča učiteljev do reševanja matematičnih problemov
  5. Branka Ribič Hederih: Psihosocialni dejavniki odlašanja in zavlačevanja z vidika šolske uspešnosti dijakov
  6. Svetlana Novaković: Vpliv inovativnega pristopa izobraževanja vzgojiteljic na njihovo likovno-pedagoško delo
  7. Petra Furlan: Krajinski park Sečoveljske soline kot model spodbudnega naravnega interaktivnega učnega okolja
  8. Gea Vlaketić: Učinki raziskovanja svetlobe na razvoj likovnega izražanja predšolskih otrok
  9. Mirjana Kontestabile Rovis: Pogledi na delovanje in usposabljanje bodočih učiteljev na Učiteljišču Koper

Magistrska dela (29)

  1. Tjaša Jerman: Strategije učenja v središču za samostojno učenje na izbrani izobraževalni instituciji
  2. Branka Huč: Posebnosti osnovne šole s statusom medkulturne šole
  3. Polona Grča: Uporaba didaktičnih iger pri pouku angleške slovnice
  4. Tijana Zlobec: Inkluzija otroka z Downovim sindromom v vrtcu
  5. Anastassia Kaliada: Uporaba didaktičnih iger v inkluzivnem razredu
  6. Andreja Kumer: Uporaba miselnih vzorcev v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  7. Karmen Vršić: Ocenjevanje znanja angleščine dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v srednji poklicni šoli
  8. Nuša Kogej: Zadovoljstvo učencev in učiteljev centralne in podružnične šole z učnim prostorom
  9. Nada Sossi: Inkluzivni pouk v osnovnih šolah v Sloveniji in v šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  10. Sanja Prosen: Načrtovanje prenove razredne učilnice v inkluzivni učni prostor
  11. Suzana Mulej: Razvoj in delovanje izbranega varstveno-delovnega centra
  12. Teja Gosenar: Pouk v zunanjem okolju šole
  13. Anja Pipan: Prilagoditve fizičnega učnega okolja osnovnih šol v izbrani občini za gibalno ovirane in slabovidne učence
  14. Špela Razpotnik: Didaktična igra za učence z učnimi težavami
  15. Patricija Fajdiga: Primerjava mnenj učiteljev razrednega pouka z mnenji vzgojiteljev o učnem prostoru njihove šole oz. vrtca z vidika inkluzije
  16. Nina Nunar: Izzivi skupinskega dela učencev
  17. Eva Trošt: Življenjske zgodbe učiteljev
  18. Tamara Lapajne: Pogledi učiteljev razrednega pouka na učni prostor njihove šole
  19. Maja Mohorič: Inkluzija učenca z motnjami avtističnega spektra v 3. razredu osnovne šole in evalvacija timskega dela
  20. Neja Harej: Učitelji v podaljšanem bivanju in inkluzija
  21. Erika Lobenwein: Kako pomagati družini, da bo razumela svojega avtističnega otroka
  22. Irena Zajc: Vloga učitelja pri delu z nadarjenimi učenci
  23. Elizabeta MIklavčič: Refleksivna praksa razrednih učiteljev
  24. Mateja Ferfolja: Razredni učitelji in formativno spremljanje
  25. Eva Gombač: Interesne dejavnosti z vidika sodelovanja mentorjev z okoljem
  26. Sara Hrvatin: Sodelovanje med šolo in krajem
  27. Pavla Mrkun: Inkluzija v otroških slikanicah
  28. Mateja Klinc: Gozd kot učni prostor za medpredmetno povezovanje učnih vsebin
  29. Lucija Žbogar: Pogledi učiteljev razrednega pouka na sodelovanje v osnovni šoli

Diplomska dela (56)

  1. Tanja Jevnikar: Različne vloge učitelja - primerjava odgovorov razrednih učiteljev 1. in 2. triletja
  2. Andreja Kumer: Nekatere strategije učenja v 4. razredu osnovne šole pri predmetu slovenski jezik
  3. Jerneja Keber: Želimo drugačne domače naloge
  4. Anastassia Kaliada: Učitelji razrednega pouka v inkluzivnem razredu
  5. Breda Žvokelj: Pogledi na kombinirani pouk
  6. Anja Stubelj Gregorič: Šolska reforma iz leta 1958 in pogledi učiteljic na njeno izvajanje
  7. Branka Huč: Vključevanje učencev priseljencev v življenje in pouk
  8. Sanja Krhlikar: Otroške in didaktične igre, izdelane v vrtcu
  9. Ana Perko: Učne težave in učna pomoč na izbrani osnovni šoli
  10. Maja Pegan: Odnos profesorjev razrednega pouka do uporabe grafičnih tehnik pri pouku likovne umetnosti
  11. Petra Verbič: Ali pouk matematike v 4. razredu s pomočjo računalnika vedno prinaša boljše rezultate znanja
  12. Špela Razpotnik: Nekatere učne metode za učence z učnimi težavami
  13. Hana Marinič: Center za usposabljanje Elvira Vatovec Strunjan - nekoč in danes
  14. Nada Sossi: Posebnosti inkluzivnega pouka v šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  15. Nuša Kogej: Pogledi staršev na učni prostor podružničnih šol
  16. Anja Krajnc: Pogledi učencev in dijakov na razred kot učni prostor
  17. Simona Prezelj: Vloge vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic v enem primorskem vrtcu
  18. Ana Banovec: Uporaba učnih sredstev pri dopolnilnem pouku
  19. Urška Lutman: Uporaba učnih metod za učence z učnimi težavami v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  20. Maša Leban: Učne strategije učencev 4. razreda osnovne šole
  21. Lara Sandić: Vpliv družinskega okolja na učno uspešnost
  22. Nina Čebron: Arhitektura notranjega prostora šole z vidika risb/slik učencev
  23. Jana Lapanje: Kakšnega učitelja si želijo dijaki?
  24. Teja Boncelj Teraž: Fizični ali grajeni učni prostor vrtca v montessori pedagogiki
  25. Nina Nunar: Pogledi učiteljev 1. razreda osnovne šole na opisno ocenjevanje
  26. Nives Čuček: Pogledi udeležencev na bralno tekmovanje Rovka Črkolovka v koprski okolici
  27. Tanja Černic: Primerjava učnih stilov učencev 4. razreda osnovne šole
  28. Alja Hrvatin: Učne metode v vrtcu
  29. Eva Trošt: Sporočila risb učencev o učilnici v prihodnosti
  30. Petra Lapanje: Mnenje učencev 3. in 5. razreda o njihovem učnem prostoru
  31. Lucija Rabuzin: Razredna klima v povezavi z akademskimi dosežki učencev na določeni osnovni šoli
  32. Anja Duljak: Primerjava mnenj učiteljev in učencev o kombiniranem pouku
  33. Kim Furlani: Spodbujanje ustvarjalnosti v šoli
  34. Maruša Brecelj: Predstavitev neposredne okolice izbrane šole in kraja za namen pouka
  35. Urška Krašna: Pogledi staršev, vzgojiteljev in njihovih pomočnikov na razvajenost predšolskih otrok
  36. Maja Zalokar: Uporaba didaktične igre za namen trajnostnega razvoja
  37. Nina Vončina: Ali nadarjeni učenci potrebujejo prilagojen učni program?
  38. Martina Merljak: Šolski prostor kot učni prostor po željah učencev
  39. Tea Omahen: Razvrščanje učencev v nivoje
  40. Petra Mlakar: Kombinirani pouk z vidika učiteljev
  41. Anja Andrejašič: Vloga vzgojitelja pri oblikovanju spodbudnega učnega okolja v vrtcu
  42. Valentina Bratec: Učna motivacija učencev višjih razredov osnovnih šol v obalno-kraški regiji
  43. Anja Namar: Uporaba različnih didaktičnih strategij pouka v prvem in drugem triletju osnovne šole
  44. Sandra Bilbija: Uporaba sprostitvenih tehnik 2. in 3. razredu osnovne šole
  45. Mateja Klemše: Primerjava uspešnosti znanja otrok v kombiniranih razredih osnovnih šol
  46. Tina Zabukovec: Vloge učitelja v procesu učne pomoči
  47. Teja Gosenar: Vključevanje pouka v zunanje okolje šole
  48. Tamara Buh: Uporaba učnih oblik v kombiniranih in nekombiniranih oddelkih
  49. Tina Vičič: Učne navade dodiplomskih študentov študijskega programa Edukacijske vede
  50. Ema Palovšnik: Učilnica, prilagojena učencem z motnjo v duševnem razvoju
  51. Špela Plahuta: Izobraževalna ustanova kot učni prostor
  52. Ajda Valančič: Timsko delo v prvem razredu izbrane osnovne šole
  53. Nataša Grmovšek: Vključevanje starejših iger in igrač v današnji vrtec
  54. Ana Pavlič: Pogledi učiteljev, učencev in staršev na ocenjevanje v osnovni šoli
  55. Natalija Čebašek: Primerjava vlog ravnateljev vrtcev in osnovnih šol
  56. Edita Čebron Vukotić: Maria Montessori v pedagoški teoriji s primerom enega Montessori vrtca na Primorskem

Druga dela (12)

  1. Majda Cencič, Andrej Koren: Slovenia
  2. Majda Cencič, Andreja Istenič, Bogdana Borota: Teacher competencies for incorporating ICT into classroom practice
  3. Majda Cencič: Primer modela izobraževanja in usposabljanja pedagoških delavcev
  4. Majda Cencič: Partnerstvo - nov izziv za pedagoške delavce na področju raziskovanja in učenja
  5. Majda Cencič: Kako dodiplomski študenti na pedagoški fakulteti zaznavajo šolski prostor kot dejavnik aktivnega učenja
  6. Tina Štemberger, Majda Cencič: Raziskava načrtovanih novosti pri pouku v kontekstu pedagoških raziskav
  7. Majda Cencič, Eva D. Bahovec: Arhitektura v šoli, šola v arhitekturi
  8. Majda Cencič: Izzivi pouka v inkluzivnem učnem okolju
  9. Tina Štemberger, Majda Cencič: Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?
  10. Mojca Žefran, Majda Cencič: Tesnobnost pri pouku angleškega jezika
  11. Anita Lečei, Tina Štemberger, Majda Cencič: The attitudes of educators towards picture books with homosexual content
  12. Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici