Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Darjo Felda: Izgradnja in verifikacija paradigme poučevanja matematike z realističnimi problemi
  2. Mirjam Bon Klanjšček: Vpliv pristopa poučevanja in učenja statistike na razvoj statistične pismenosti
  3. Daniel Doz: Hibridni način ocenjevanja matematičnega znanja s pomočjo mehke logike

Magistrska dela (24)

  1. Mojca Antončič: Matematično-didaktične igrače iz odpadnega materiala
  2. Neža Obid: Mnenje staršev o predšolski matematiki
  3. Nataša Klakočar: Reševanje matematičnih problemov z vidika učiteljev
  4. Monika Lukić: Vključevanje dejavnosti iz kombinatorike v predšolskem obdobju
  5. Tadeja Kerznar: Razumevanje matematičnih vzorcev pri štiriletnikih
  6. Ana Prelaz: Uporaba IKT pri matematičnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  7. Tina Vitez: Sodelovalno učenje pri matematiki v 4. razredu
  8. Megi Feher: Mednarodni matematični kenguru v 1. razredu osnovne šole
  9. Tea Brecelj: Kreativno poučevanje kot doprinos k razumevanju matematike v nižjih razredih osnovne šole
  10. Judita Prezelj: Števila in štetje v predšolskem obdobju
  11. Ajda Žnidarčič: Merjenje prostornine v predšolskem obdobju
  12. Maja Lavrič: Matematična zgodba v 3. razredu osnovne šole
  13. Katja Rojnik: Razumevanje pojma neskončnost pri učencih na razredni stopnji
  14. Karin Hrovatin: Uvedba dinamične geometrije v tretjem razredu osnovne šole
  15. Nina Peric: Kombinatorične situacije v 5. razredu osnovne šole
  16. Tadeja Mrgole: Poskusno preverjanje znanja matematike v 3. razredu v šolskem letu 2018/2019
  17. Klavdija Planinšek: Medpredmetno povezovanje matematike z ostalimi predmeti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  18. Liza Škrlep: Poučevanje matematike v naravnem okolju
  19. Anja Bratina: Kako neskončnost razumejo učenci 1. in 5. razreda osnovne šole
  20. Kaja Kavčič: Spoznavanje števil po pedagogiki montessori in državnem kurikulumu za vrtce
  21. Snežana Nikolić: Vloga šole in učitelja pri odpravljanju učne neuspešnosti pri matematiki
  22. Matic Krapež: Primerjava učencev 5. razreda pri preverjanju znanja matematike v elektronski in pisni obliki
  23. Leon Dragojević: Humor kot motivacijsko sredstvo pri pouku matematike
  24. Martina Hujić: Vključevanje matematike v načrtovane dejavnosti predšolskega obdobja

Diplomska dela (275)

  1. Ksenija Podgornik: Matematika v naravi
  2. Andreja Preložnik: Kako se orientirajo 2-3 leta stari otroci?
  3. Tina Marinčič: Kako otroci stari od 1 do 3 let razumejo količino
  4. Mateja Jug: Matematika skozi ostala področja kurikula
  5. Urška Kompara: Znamenite točke trikotnika s programom GeoGebra
  6. Armin Vidmar: Matematični kotiček v vrtcu
  7. Lara Štupica: Starši in matematika v predšolskem obdobju
  8. Lara Gantar: Otroci od 1. do 4. leta razvrščajo in urejajo
  9. Peter Požar: Poklicna pot učitelja nekoč in danes
  10. Maruša Petrič: Razvrščanje v drugem starostnem obdobju
  11. Andreja Žorž: Ustvarjalni gib pri pouku geometrijskih oblik v 1. razredu
  12. Rosana Pahor: Vloga igre pri predšolski matematiki
  13. Alenka Tomažič Brvar: Matematika na poklicni maturi
  14. Urška Valenčič: Uporaba računalnika pri pouku matematike
  15. Bojana Feuš, Sanela Hudovernik: Prikazi z vrsticami in stolpci v predšolskem obdobju
  16. Jasmina Šušterič, Sanela Hudovernik: Z igro do štetja in števil v predšolskem obdobju
  17. Tea Kocjan: Usvajanje matematičnih pojmov skozi gibanje v prvi starostni skupini otrok v vrtcu
  18. Maja Tuksar, Sanela Hudovernik: Merjenje površine v predšolskem obdobju
  19. Nataša Klakočar: Matematične dejavnosti v oddelku otrok starih od 3 do 4 leta
  20. Aleksandra Štebe, Sanela Hudovernik: Reševanje preprostih kombinatoričnih problemov v drugem starostnem obdobju
  21. Ana Urek, Sanela Hudovernik: Simetrija v vrtcu
  22. Anja Rožac, Sanela Hudovernik: Prikazovanje statističnih podatkov v predšolskem obdobju
  23. Mišo Krog: Linearna funkcija v elektronskem učbeniku
  24. Nives Zabret: Matematični kotiček v igralnici vrtca
  25. Bernarda Romih: Geometrijski liki v drugem starostnem obdobju
  26. Vanja Klanšek: Matematične igre v predšolskem obdobju
  27. Jasmina Čargo: Orientacija v prostoru v prvem starostnem obdobju
  28. Ivana Žvanut: Razumevanje pojma neskončnosti v predšolskem obdobju
  29. Sara Jelen Tavčer: Matematične dejavnosti po metodi Marie Montessori
  30. Sabina Vadnjal: Količinska predstava otrok v predšolskem obdobju
  31. Martina Švelc: Matematika v dnevni rutini klasičnih oddelkov in oddelkov z metodologijo korak za korakom
  32. Suzana Kuzma: Prvi koraki v svet geometrijskih teles
  33. Hana Čebulj: Otroci sortirajo
  34. Romina Ilnikar: Matematični vzorci v 3. razredu osnovne šole
  35. Anja Lozar: Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
  36. Tadeja Marin: Kako štejejo 4 do 5 let stari otroci
  37. Erika Božič: Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
  38. Jasna Blatnjak: Zaznavanje in poimenovanje osnovnih geometrijskih likov v drugem starostnem obdobju
  39. Primož Franko: Priprava preverjanja znanja in učnega materiala v LaTeXu in beamerju pri pouku matematike
  40. Sara Grzetič: Merjenje v drugem razredu osnovne šole
  41. Alenka Krajnc: Kaj menijo starši o matematiki v vrtcu?
  42. Helena Sitar: Pregled slabše reševanih nalog mednarodne raziskave TIMSS 2011
  43. Tadeja Mulec: Prvo srečanje z merjenjem dolžine in mase
  44. Matejka Robinščak: Uporaba drevesnega in Carrollovega prikaza pri razvrščanju
  45. Andreja Žnidarič: Dejavnosti razvrščanja v predšolskem obdobju
  46. Petra Pasar: Matematično znanje učencev 9. razreda osnovne šole
  47. Patricija Rangus: Igre iz kombinatorike
  48. Albina Moličnik: Prvi koraki v razvrščanje v prvem starostnem obdobju
  49. Jan Čuš: Glasba in matematika
  50. Karmen Turk: Razvrščanje z drevesnim prikazom v prvem starostnem obdobju
  51. Nika Funkl: Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza v predšolskem obdobju
  52. Tea Jerenko: Gibalne igre, ki vsebujejo štetje
  53. Ines Novak: Otroci spoznavajo geometrijska telesa
  54. Karmen Kovač: Kako razvrščajo 2 do 3 leta stari otroci
  55. Maja Tomaševič: Števila in štetje predšolskih otrok
  56. Ana Lukančič: Kombinatorika v vrtcu
  57. Eva Jelenc: Medpodročno povezovanje matematičnih didaktičnih iger
  58. Nataša Jelenić: Otroci prvega starostnega obdobja oblikujejo drevesni prikaz
  59. Lucija Kerin: Didaktične igre za geometrijo
  60. Goran Kofol: Mednarodno preverjanje matematičnega znanja PISA
  61. Nina Podnar: Svet simetrije
  62. Sandra Kolarič: Izkušnje otrok pri razvrščanju v vrtcu
  63. Mateja Ločičnik: Razvrščanje v prvem in drugem starostnem obdobju
  64. Maja Mihelič: Preverjanje matematične pismenosti predšolskih otrok, starih od 4 do 5 let
  65. Ana Horvat: Matematika v povezavi z ostalimi področji
  66. Tjaša Hriberšek: Kombinatorika v tretjem triletju osnovne šole
  67. Anja Pipan: Razvrščanje v drugem starostnem obdobju
  68. Lea Juriševič: Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
  69. Mojca Pintarič: Preštevanje do 10 in uporabljene strategije v skupini pet in šestletnikov
  70. Jan Brodar: Mednarodni matematični kenguru
  71. Jasmina Čar: Kako se otrok orientira v svojem okolju
  72. Bojana Kotnik: Orientacija v prostoru pri otrocih, starih od 1 do 2 let
  73. Nastja Anzeljc: Kako otrok razume pojem števila
  74. Alja Brezec: Otrok in prepoznavanje števil z igro
  75. Ema Habe: Konzervacija količine pri otrocih, starih od 5 do 6 let
  76. Marijana Jagušić: Merjenje dolžine
  77. Polona Košuta: Orientacija predšolskih otrok v prostoru in na ravnini
  78. Alenka Krapež: Matematika kot del življenja v vrtcu
  79. Nina Kristanc: Vzorci na verižicah
  80. Nuša Lilija: Merjenje dolžine preko metodičnih korakov v predšolskem obdobju
  81. Sanela Nikolić: Izvajanje matematičnih vsebin v vrtcu
  82. Judita Prezelj: Orientacija predšolskih otrok v prostoru
  83. Katja Prosen: Razvrščanje geometrijskih teles
  84. Katarina Režonja: Spoznavanje geometrijskih teles in njihovih lastnosti v predšolskem obdobju
  85. Jožica Seljak: Kako se orientira 2-3 leta star otrok
  86. Eva Tomšič: Z gibanjem do poznavanja izrazov za opisovanje položaja
  87. Petra Trček: Razvrščanje po eni lastnosti na drevesnem prikazu
  88. Sandra Žagar: Razvrščanje v drevesni, Carrollov in Euler-Vennov prikaz
  89. Ajda Žnidarčič: Merjenje mase predmetov v drugem starostnem obdobju
  90. Samanta Pogorelc: Merjenje dolžine v predšolskem obdobju
  91. Mojca Domajnko: Kako se orientirajo 5-6 letni otroci
  92. Melita Painkret: Igra z liki nas pelje do novih odkritij - geometrijskih teles
  93. Jerneja Peršič: Spoznavanje geometrijskih teles in likov pred vstopom v šolo
  94. Jožica Veit: Orientacija otrok, starih 2 do 3 leta
  95. Branka Mladenović: Geometrijska telesa in liki v prvem in drugem starostnem obdobju
  96. Klementina Kokalj: Merjenje dolžine s konstantno nestandardno enoto v predšolskem obdobju
  97. Doris Lukman: Drevesni prikaz v drugem starostnem obdobju
  98. Špela Blatnik: Matematika v predšolskem obdobju s poudarkom na spoznavanju vsebin matematike preko iger
  99. Tina Dolgan: Otrok prepoznava geometrijska telesa in like
  100. Višnja Meier: Učenje števil in štetje v 1. razredu osnovne šole
  101. Urška Tominec: Carrollov prikaz v drugem starostnem obdobju
  102. Maja Rihar: Otroci, stari od 2 do 3 let, razvrščajo naravne materiale
  103. Evelin Podgoršek: Razvrščanje z drevesnim prikazom v 1. starostnem obdobju
  104. Valentina Kopinšek: Didaktične igre s števili
  105. Amanda Hren: Matematika v vrtcu
  106. Jelka Namestnik Brbre: Merjenje dolžin v predšolskem obdobju
  107. Janja Habe: Spoznavanje geometrijskih teles in likov
  108. Suzana Pajk: Z igro do matematike v oddelku otrok, starih od 2 do 3 leta
  109. Tina Šuštar: Seznanjanje z geometrijskimi telesi in liki v heterogeni skupini
  110. Jana Mikuletič: Kako otroci, stari 3-4 leta in 5-6 let, razumejo količino
  111. Tina Rus: Igrače malo drugače - vzorci in zaporedja
  112. Aleks Kuzmin: Vpliv uvodne motivacije na pouk matematike v 1. in 2. razredu osnovne šole
  113. Nika Rajovec: Tekmovanje Mednarodni matematični kenguru v drugem razredu osnovne šole
  114. Živa Kramperšek: Kako otroci razumejo pojem orientacije
  115. Aleksandra Horvat: Otroci, stari od 4 do 5 let, tehtajo
  116. Tea Brecelj: Poučevanje matematike in celostni pristop
  117. Maja Lužnik: Otroci, stari od 4 do 5 let, tehtajo
  118. Nina Peric: Razumevanje pojma verjetnosti v tretjem razredu osnovne šole
  119. Andreja Prezelj: Kako petletni otroci razumejo količino
  120. Veronika Golčnik: Iskanje skritega zaklada, v povezavi z matematičnimi vsebinami
  121. Klavdija Križnar: Kako otroci razumejo količino "nič"
  122. Lori Petkovšek: Matematične igre na področju števil in štetja
  123. Maja Pirc: Števila in štetje štiri- do petletnih otrok
  124. Natalija Slodej: Otroci v vrtcu razvrščajo s pomočjo drevesnega in Carrollovega prikaza
  125. Dijana Gomzi: Oblikovanje drevesnega prikaza
  126. Nina Smole: Otroci stari 4 in 5 let merijo prostornino
  127. Tjaša Zakonjšek: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri izvajanju matematičnih dejavnosti v vrtcu
  128. Špela Lisec: Orientacija otrok, starih 1 do 2 leti
  129. Aljaž Levičar: Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
  130. Saša Avberšek: Merjenje prostornine v drugem starostnem obdobju
  131. Maja Lavrič: Vloga didaktične igre pri pouku matematike v 5. razredu osnovne šole
  132. Karin Hrovatin: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) med poukom matematike, v slovenskih osnovnih šolah, v Sloveniji in Italiji
  133. Mateja Jovičić: Pozabljanje pisnih algoritmov na prehodu iz 4. v 5. razred
  134. Vesna Božič: Specifične učne težave pri matematiki - diskalkulija
  135. Blanka Peternelj: Predšolski otroci in matematični vzorci
  136. Tina Lončar: Vpeljevanje Carrollovega prikaza v predšolskem obdobju
  137. Bojana Pegan Kvaternik: Števila in štetje preko didaktične igrače v drugem starostnem obdobju
  138. Urška Zupančič: Spoznavanje geometrijskih likov v 1. starostnem obdobju
  139. Barbara Fijavž: Predšolski otrok usvaja razvrščanje skozi igro
  140. Bernarda Jecl: Razvijanje matematičnega mišljenja preko igre
  141. Laura Lambergar: Mali koraki v deželo geometrijskih pojmov
  142. Irena Medveš: Orientacija v prostoru
  143. Maja Zajec: Matematične družabne igre
  144. Anita Pavlović: Usvajanje pojma merjenja dolžine v vrtcu
  145. Sara Bembič: Spoznavanje števil preko odpadnega in naravnega materiala
  146. Kristina Lozar: Orientacija otrok v prostoru
  147. Andreja Kirn: Preverjanje matematične pismenosti v osnovni šoli
  148. Petra Rajar: Otroci razvrščajo po drevesnem prikazu
  149. Vanja Šturm: Težave pri deljenju z dvomestnimi naravnimi števili v 5. razredu
  150. Irena Bojović: Simetrija v vrtcu
  151. Miranda Ostić: Geometrijski liki v predšolskem obdobju
  152. Simona Leskovar: Matematika in ustvarjanje v predšolskem obdobju
  153. Ida Možina: Kako si otrok predstavlja količino
  154. Nives Demark: Orientacija otroka v prostoru
  155. Katarina Kepic: Ugotavljanje količine pri triletnih otrocih
  156. Urša Perper: Štetje v predšolskem obdobju
  157. Vlasta Zrnec: Besedilne naloge v zadnjem triletju osnovne šole
  158. Borislav Đukić: Primerjava uspeha učencev 6. in 7. razreda osnovne šole na mednarodnem tekmovanju matematični kenguru za leto 2010
  159. Andreja Viler: Mednarodni matematični kenguru v 8. in 9. razredu osnovne šole
  160. Ana Radovčič: Nacionalno preverjanje znanja in ocena pri matematiki v osnovni šoli
  161. Mateja Šneljer: Otroci oblikujejo prikaze pri razvrščanju
  162. Mateja Košuta: Primerjava preverjanja matematičnega znanja v Sloveniji in Italiji
  163. Petra Bajc: Razvrščanje likov po barvi in obliki
  164. Teja Košuta: Razumevanje količine v predšolskem obdobju
  165. Nina Brečević: Nadarjeni učenci pri predmetu matematike
  166. Maja Bizjak: Kako se orientirajo otroci v prostoru
  167. Andreja Primožič: Usvajanje matematičnih pojmov v zgodnjem obdobju
  168. Liljana Rupnik: Količina
  169. Maja Trček: Orientacija otrok v prostoru
  170. Jana Uršič: Vzorci in zaporedja v prvem razredu
  171. Sabina Domjan: Orientacijske zmožnosti otrok, starih od enega do treh let, v prostoru
  172. Samo Novakovič: Učenje števil s pomočjo interaktivnih e-gradiv
  173. Anja Kotnik: Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
  174. Maja Kuret: Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
  175. Eva Stepančič: Kako otroci razumejo evro
  176. Pavel Volk: Didaktični pripomočki pri matematiki na področju geometrije v prvem triletju
  177. Tadeja Kerznar: Razumevanje orientacijskih pojmov pri štiriletnikih
  178. Anja Vesel: Razvrščanje z drevesnim in Carrollovim prikazom
  179. Tina Čačić: Nadarjeni učenci pri pouku matematike
  180. Sara Herceg: Matematične zgodbe v 4. razredu osnovne šole
  181. Anja Konec: Matematično tekmovanje kenguru za 6. in 7. razred osnovne šole
  182. Marko Marinič: Primerjava nacionalnega preverjanja znanja pri matematiki med letom 2006/2007 in letom 2010/2011
  183. Špela Štalekar: Predstavitev dosežkov učencev 9. razreda osnovne šole na nacionalnem preizkusu znanja matematike
  184. Sanja Hribar: Primanjkljaji na področju učenja pri predmetu matematika v 4. razredu osnovne šole
  185. Mateja Kos: Dojemanje neskončnosti pri devetletnih otrocih
  186. Barbara Tavčar: Analiza dosežkov na tekmovanju Mednarodni matematični kenguru
  187. Marina Laharnar: Orientacija otroka v prostoru v predšolskem obdobju
  188. Aleksandra Miklič: Geometrijska telesa in liki kot izziv za igro in učenje
  189. Petra Klemenčič: Merjenje prostornine
  190. Maja Turk: Orientacija otroka v prostoru v jasličnem oddelku
  191. Sabina Novak: Igra kot otrokova spodbuda pri usvajanju strategij štetja
  192. Greta Zavadlav: Prvi koraki v seštevanje in odštevanje
  193. Špela Samide Pirnat: Dojemanje orientacije v prvem starostnem obdobju
  194. Karmen Antonič: Otroci merijo prostornino
  195. Lavra Červek: Izgradnja matematičnega mišljenja v okviru medpredmetnih povezav
  196. Ajda Janežič: Orientacija v prostoru pri predšolskih otrocih
  197. Doloris Mikolavčič: Otroci merijo dolžino z relativno enoto
  198. Monika Marinič: Razumevanje geometrijskih pojmov v predšolskem obdobju
  199. Branka Vulić: Kako pogosto vzgojitelji v vrtcu uvajajo pojem količine
  200. Neža Gregorc: Razvijanje matematičnih spretnosti s pomočjo didaktične igre Mavrični črvi
  201. Špela Gornik: Matematični didaktični material v vrtcu
  202. Tanja De Faveri: Montessori materiali pri učenju štetja v predšolskem obdobju
  203. Mojca Šlajpah: Otroci prepoznavajo geometrijske like in telesa
  204. Fabiana Geri: Merjenje dolžine z relativno enoto
  205. Marina Sajovic: Predšolski otroci razvrščajo
  206. Tjaša Zorec: Merjenje dolžine z relativno enoto v vrtcu
  207. Aleksandra Ciglic: Skozi igro od geometrijskega telesa h geometrijskemu liku
  208. Gaja Marn: Matematična igra "Ujemi me"
  209. Jasna Erjavec: Otrokovo zavedanje količine ob štetju
  210. Bojana Baloh Ferčec: Dodajanje in odvzemanje predmetov v predšolskem obdobju kot osnova seštevanja in odštevanja pri matematiki
  211. Nina Cesarec: Strategije merjenja vskupini 5- do 6-letnih otrok
  212. Veronika Zadel: Prepoznavanje lastnosti geometrijskih likov pri otrocih, starih od pet do šest let
  213. Lea Jaklič: Problemske naloge z več rešitvami v tretjem razredu osnovne šole
  214. Naja Vadnjal: Kombinatorika in verjetnost v prvem triletju osnovne šole
  215. Helena Gorkič: Zaporedja in vzorci v predšolskem obdobju
  216. Matej Štokelj: Analiza rezultatov tekmovanja Mednarodni matematični kenguru iz leta 2016
  217. Aleks Barilar: Mednarodni matematični kenguru v šolskem letu 2015/2016
  218. Tina Marić: Matematični problemi v povezavi z vsakdanjim življenjem v 5. razredu osnovne šole
  219. Marija Šimonović: Ustvarjalno poučevanje matematike
  220. Vučko Daničič: Motiviranje učencev za delo domačih nalog
  221. Ana Faganel: Tekmovanje Mednarodni matematični kenguru za osmi in deveti razred osnovne šole
  222. Lisan Vežnaver: Dosežki učencev v 7. razredu osnovne šole
  223. Peter Rutar: Primerjava mrežnega računalništva in računalništva v oblaku
  224. Tamara Krušvar: Spodbujanje razvoja štetja z igrami
  225. Maja Ipavec: Razumevanje količine pri predšolskem otroku
  226. Jerca Dakskobler: Z gibalnimi igrami do matematičnega znanja
  227. Ines Vidmar: Orientacija otroka v prostoru
  228. Tjaša Jevnišek: Kako predšolski otrok razume denar
  229. Tadeja Sedovšek: Kako se orientirajo 2- in 3-letni otroci v igralnici
  230. Robin Šink: Kako otroci, stari od 4 do 6 let, razumejo količino
  231. Alenka Kopše: Razumevanje števila nič pri predšolskem otroku
  232. Patricija Vilčnik: Vpliv doma narejenih matematičnih didaktičnih iger na otroke
  233. Teja Švara: Z igro do matematičnega znanja
  234. Tjaša Štante: Merjenje v vrtcu
  235. Alja Dobnik: Igra predšolskih otrok s telesi in liki skozi skrivnostni svet matematike
  236. Vida Sadek: Kako vzgojitelji vpeljujejo geometrijske like
  237. Anja Žagar: Postopki merjenja dolžine v predšolskem obdobju
  238. Tina Pišlar: Matematika v vrtcu z nestrukturiranim materialom
  239. Patricija Šlajpah: Kombinatorika v predšolskem obdobju
  240. Tjaša Kojič: Prepoznavanje in učenje simbolov s pomočjo programa NTC učenje
  241. Maja Piberčnik: Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
  242. Anja Trbižan: Razumevanje količine pri predšolskih otrocih
  243. Arijana Đuretić: Strategije reševanja na poštevanko vezanih problemov
  244. Petra Cesar: Inovativnost otrok pri razvrščanju
  245. Matic Krapež: Učenje matematike z računalnikom oziroma računalniško igro
  246. Anja Bratina: Primerjava razumevanja pojma neskončnost v 1. in 5. razredu osnovne šole
  247. Liza Škrlep: Učenje matematike v naravnem okolju za otroke v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  248. Lucija Kolar: Merjenje dolžine v predšolskem obdobju
  249. Nina Levart: Razvrščanje po Carrollovem prikazu v drugem starostnem obdobju
  250. Mateja Kuhelj: Kombinatorika v življenju predšolskega otroka
  251. Maruša Trnovšek: Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju preko pripovedovanja in didaktičnih iger
  252. Karin Kocjančič: Razvrščanje pri otrocih, starih od 4 do 5 let
  253. Petra Blatnik: Urejanje in razvrščanje skozi igro v predšolskem obdobju
  254. Monika Potočnik: Otroci razvrščajo z drevesnim prikazom
  255. Sara Šega: Otroci prek igre razvrščajo v drugem starostnem obdobju
  256. Anela Adžikić: Kako merijo površino pet- in šestletniki v vrtcu
  257. Karin Kosi: Otroci stari od 4 do 6 let rešujejo kombinatorične probleme
  258. Ana Sluga: Razvrščanje v drevesni in Carrollov prikaz v prvem starostnem obdobju
  259. Katja De Faveri: Kombinatorične sposobnosti predšolskih otrok
  260. Ana Gregorčič: Razvrščanje z Euler-Vennovim prikazom
  261. Zala Imperl: Vloga vzgojitelja na področju predšolske matematike
  262. Ajda Hiti: Razlike med spoloma pri dojemanju matematike v predšolskem obdobju
  263. Laura Gričar: Matematične kolegialne hospitacije v vrtcu
  264. Katja Pucelj: Spodbujanje razvoja orientacije pri štiriletnih otrocih
  265. Elen Pečenko: Simetrija v drugem starostnem obdobju
  266. Špela Bole: Razvrščanje malčkov v spodbudnem učnem okolju
  267. Nika Meden: Razvrščanje v drevesni prikaz v prvem starostnem obdobju
  268. Mateja Kričaj: Orientacija v prostoru med dnevno rutino
  269. Ines Šega: Razumevanje matematičnih vzorcev pri otrocih, starih 5-6 let
  270. Tea Drnovšček: Matematika v povezavi z dnevno rutino v prvem starostnem obdobju
  271. Maša Žnidaršič: Spoznavanje geometrijskih likov skozi zabavne didaktične igre
  272. Jasmina Trebušak: Spoznavanje geometrijskih likov in teles preko didaktičnih iger
  273. Meta Mohorič: Spoznavanje geometrijskih teles z ostalimi področji kurikula
  274. Kaja Kobal: Razvrščanje po eni in po dveh lastnostih
  275. Patricija Novak: Spodbujanje ustvarjalnosti

Druga dela (7)

  1. Darjo Felda, Mara Cotič: Zakaj poučevati matematiko
  2. Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič: Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
  3. Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel: Statistika na začetku šolanja
  4. Darjo Felda, Mara Cotič: Kako izobraziti študente razrednega pouka za učinkovito poučevanje matematike
  5. Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda: Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
  6. Sanela Hudovernik, Mara Cotič, Darjo Felda: Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  7. Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec: An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici