Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (34)

  1. Martin Fabčič: Priljubljenost poslušanih glasbenih zvrsti med učenci 1. in 2. vzgojno-izobraževalnega obdobja
  2. Mateja Verdir: Povezava med glasbeno izobrazbo razrednih učiteljev in uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije ter glasbil pri pouku glasbene umetnosti
  3. Tamara Pucer: Sprejemanje brane in glasbene pravljice
  4. Jana Olivieri: Pozornost, opismenjevalne spretnosti in glasbene dejavnosti
  5. Petra Grum: Motivacijske dejavnosti učiteljev pri pouku glasbene umetnosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  6. Polona Počkaj: Glasbene didaktične igre pri pouku v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  7. Maruša Jug: Gibalna/športna aktivnost mladih glasbenikov v povezavi z nekaterimi socialnimi, ekonomskimi in demografskimi dejavniki
  8. Katja Koprivc: Medkulturni pouk v drugem razredu osnovne šole
  9. Helena Rupar: Ozaveščenost glasbenih pedagogov in razrednih učiteljev o pomenu ukvarjanja z glasbo na celostni razvoj otroka
  10. Nina Košir: Doživljanje in izražanje predšolskih otrok ob glasbeni pravljici
  11. Lara Blagonja: Stališča učiteljev do petja v pevskem zboru v povezavi z učnim uspehom in psihosocialnim razvojem učencev
  12. Kristina Pavlica: Vključevanje otrok v otroški pevski zbor in vloga zborovodje
  13. Tanja Černic: Organizacija časa učencev osnovne šole, ki se formalno glasbeno izobražujejo
  14. Polona Žerovec: Glasbena dejavnost izvajanja na razredni stopnji
  15. Doris Srčič: Preverjanje in ocenjevanje pri pouku glasbene umetnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  16. Sandra Langus: Socialno-demografski dejavniki, ki so povezani s sodelovanjem otrok v folklorni skupini
  17. Matija Jenko: Poučevanje predmeta glasbene umetnosti na daljavo v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v času epidemije koronavirusne bolezni 2019 (COVID-19)
  18. Anja Lesjak: Poučevanje glasbene umetnosti slepih in slabovidnih v prvem triletju osnovne šole z Orffovimi instrumenti
  19. Anamarija Šober: Priprava učiteljev na pouk glasbene umetnosti
  20. Luka Žorž: Stališča osnovnošolcev o pouku glasbene umetnosti v slovenskih osnovnih šolah
  21. Eva Kovačič: Stališča otrok o uspešnosti pouka glasbene umetnosti v času epidemije virusa SARS-CoV-2
  22. Valentina Jogan: Medpredmetno povezovanje likovnih in glasbenih vsebin v osnovni šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  23. Gašper Gole: Izkušnje in zadovoljstvo osnovnošolcev ob pouku glasbene umetnosti na daljavo v času epidemije virusa SARS-CoV-2 (COVID-19)
  24. Maruša Pipan: Pevski zbori v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
  25. Lara Šker: Delovanje pevskih zborov v času epidemije bolezni COVID-19
  26. Marta Gombač: Slovensko ljudsko izročilo skozi oči učiteljev razrednega pouka, ki poučujejo folklorni krožek
  27. Eva Jedrlinič Peloz: Razlike v suverenosti bodočih razrednih učiteljev pri vpeljevanju glasbenih dejavnosti v pouk glasbene umetnosti pred in med epidemijo nalezljive bolezni COVID-19
  28. Tilen Tomšič: Povezava glasbenega izobraževanja z voljnostjo poučevanja glasbene umetnost
  29. Sabina Jejčič: Strategije medpredmetnega povezovanja izbrane teme iz glasbene umetnosti v drugem izobraževalnem obdobju
  30. Ana Kovačič: Strategije načrtovanja in izvajanja umetniških dejavnosti za motiviranje predšolskih otrok v razvojnem oddelku za umetniško ustvarjanje
  31. Simon Čamernik: Primerjava v pogostosti uporabe glasbenih didaktičnih iger pri pouku v slovenskih in portugalskih osnovnih šolah v prvem vzgojno- izobraževalnem obdobju
  32. Erika Labiani: Pouk glasbene umetnosti v osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  33. Matic Vozlič: Medpredmetno povezovanje glasbenih in družboslovnih vsebin na razredni stopnji
  34. Sofia Gergolet: Vloga glasbenih dejavnosti pri povrnitvi pozornosti in motivaciji učencev v učnem procesu v osnovni šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji

Diplomska dela (35)

  1. Barbara Šelj: Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Danila Lokarja Ajdovščina
  2. Ester Korelič: Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Elvire Vatovec Prade
  3. Andreja Rustja: Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Dobravlje - podružnična šola Skrilje
  4. Tamara Pucer: Priprava in izvedba glasbene pravljice pri predmetu glasbena umetnost na razredni stopnji osnovne šole
  5. Maddalena Mura: Primerjava slovenskega učnega načrta z italijanskimi smernicami za predmet glasbena umetnost
  6. Lara Blagonja: Petje v otroškem pevskem zboru v povezavi z učnim uspehom in psihosocialnim razvojem učencev
  7. Kristina Pavlica: Glasbena pravljica in interpretativno prebrana pravljica
  8. Tajda Sterle: Priljubljenost različnih zvrsti glasbe pri učencih v drugem triletju osnovne šole
  9. Anamarija Šober: Povezava poslušanja klasične glasbe in učnega uspeha
  10. Eva Šinigoj: Vpliv petja v pevskem zboru na razvoj vokalne tehnike
  11. Valentina Jogan: Učna načrta za likovno in glasbeno umetnost v prvem triletju v Sloveniji in Italiji. Upoštevanje medpredmetnih povezav
  12. Sabina Jejčič: Ocenjevanje glasbene umetnosti
  13. Gašper Gole: Odziv romskih otrok na izvajanje glasbenih dejavnosti v romskem predšolskem oddelku
  14. Martin Fabčič: Razlike v dejavnikih, ki vplivajo na sodelovanje v otroškem in odraslem pevskem zboru
  15. Karin Kralj: Povezanost izkušenj z glasbo s spoznavnimi sposobnostmi otrok in mladostnikov
  16. Mateja Juriševič: Glasba kot sredstvo motivacije
  17. Petra Grum: Motivacija pri pouku glasbene umetnosti v prvem triletju osnovne šole
  18. Tanja Grubač: Glasbeno izobraževanje otrok v času osnovnošolskega izobraževanja
  19. Petra Ovčjak: Poučevanje glasbene umetnosti preko gibanja
  20. Polona Počkaj: Skozi igro se učimo: glasbene didaktične igre pri pouku v prvem triletju osnovne šole
  21. Ema Šavs: Kompetentnost študentov razrednega pouka pri poučevanju glasbene pravljice v osnovni šoli
  22. Doris Srčič: Vpliv staršev na motivacijo učencev za glasbene dejavnosti
  23. Vanja Krapež: Obravnava ljudske glasbe v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  24. Andreja Žigante: Motivacija pri predmetu glasbena umetnost v 4. in 5. razredu osnovne šole
  25. Nina Škvarča: Glasbena pravljica Grdi raček
  26. Matija Jenko: Povezanost aktivnosti staršev z aktivnostjo njihovih otrok v pevskih zborih
  27. Melissa Bajt: Uporaba glasbenih dejavnosti in glasbenih didaktičnih iger pri pouku glasbene umetnosti
  28. Tilen Tomšič: Glasbeno izobraževanje v glasbeni šoli ali pri zasebnem učitelju
  29. Eva Jedrlinič Peloz: Pripravljenost bodočih razrednih učiteljev za vpletanje glasbenih dejavnosti v pouk
  30. Blaž Brudar: Razlogi otrok za igranje diatonične harmonike
  31. Ana Kovačič: Medosebni odnosi v pevskih zborih Spodnje Savinjske doline
  32. Nina Bergant: Glasbene aktivnosti v predšolskem obdobju
  33. Tadej Trampuš: Povezava glasbene izobrazbe vzgojitelja predšolskih otrok z izvajanjem glasbenih dejavnosti v predšolskem obdobju
  34. Matevž Dobravec: Priljubljenost različnih glasbenih dejavnosti v vrtcu
  35. Monika Tomažin: Izvajanje glasbene dejavnosti petja v predšolskem obdobju

Druga dela (3)

  1. Barbara Kopačin: Pomen glasbenih aktivnosti učencev
  2. Barbara Kopačin: Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih
  3. Matjaž Kljun, Klen Čopič Pucihar, Alexander Jason, Anuradhi Maheshya W. Weerasinghe Arachchillage, Cuauthli Campos Mijangos, Julie Ducasse, Barbara Kopačin, Jens Grubert, Paul Coulton, Miha Čelar: Augmentation not duplication
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici