Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (87)

  1. Petra Obadič: Izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcu za uspešno integracijo otrok s posebnimi potrebami
  2. Nadja Kovačič: Vključevanje oseb s posebnimi potrebami v delovno okolje na primeru gostinskega obrata
  3. Vesna Corel: Odločanje oseb z okvaro vida na karierni poti
  4. Marjan Kovačič: Glasbeno izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
  5. Urška Božič: Učenec s čustveno vedenjsko motnjo v inkluzivni šoli
  6. Helena Pugelj: Oblikovanje modela inkluzivnega centra v ekološki vasi
  7. Janja Adamič: Prehod oseb s posebnimi potrebami med šolo in zaposlitvijo
  8. Ines Cokan: Prilagajanje turistične ponudbe osebam s posebnimi potrebami
  9. Aleksandra Cvijetić: Uresničevanje inkluzije in inkluzivni pedagog
  10. Lilijana Gracar: Usposobljenost šolske svetovalne službe za poklicno orientacijo otrok s posebnimi potrebami
  11. Patricia Verbič: Učinkovitost inkluzivnega pristopa pri osebah s posebnimi potrebami v izobraževanju, socialni integraciji in zaposlovanju
  12. Meta Rutar: Integracija oseb s posebnimi potrebami v delovni proces
  13. Doroteja Omar: Prilagoditev Pomurskega muzeja Murska sobota osebam s posebnimi potrebami
  14. Barbara Romih: Prilagoditve za gluhe in naglušne učence v rednem osnovnošolskem izobraževanju
  15. Nataša Mlakar: Poklicna orientacija in karierni razvoj oseb s cerebralno paralizo
  16. Miša Hrabra: Socialne igre za razvijanje socialnih veščin pri predšolskem dečku z avtistično motnjo
  17. Helena Hribar: Širjenje inkluzije s pomočjo e-vključenosti
  18. Romana Kolar: Prehod gluhih in naglušnih oseb v poklicno izobraževanje oziroma na trg dela
  19. Anja Palčič: Partnerstvo med starši in vzgojitelji v inkluzivnem vrtcu
  20. Maša Čmer: Karierne možnosti inkluzivnih pedagogov v Sloveniji
  21. Lucija Kupec: Aplikacija modela prednostnih kompetenc v prakso na primeru otrok s posebnimi potrebami
  22. Martina Vidonja: Strokovni delavci vrtca kot dejavnik uresničevanja inkluzije
  23. Janez Čmer: Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do polne inkluzije oseb s posebnimi potrebami
  24. Nika Černe: Usposobljenost strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju za inkluzijo
  25. Tanja Furek: Stigmatizacija kot ovira za inkluzijo učencev v šolo
  26. Tjaša Prudič: Inkluzija skozi poklicno orientacijo v osnovni šoli
  27. Katarina Tischer Gregorič: Osveščanje okolja kot temeljni dejavnik inkluzije oseb s posebnimi potrebami
  28. Blanka Nerad: Dejavniki izbire poklica v osnovni šoli
  29. Urška Zupančič: Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redni vrtec in vloga inkluzivnega pedagoga
  30. Tina Valenčič: Inkluzivna paradigma vzgoje in vrtčevski razvojni oddelek
  31. Nastasija Tetičkovič: Prilagojenost izobraževalnih in drugih institucij osebam s posebnimi potrebami v lokalni skupnosti
  32. Petra Žnidar: Arhitektonska prilagojenost gibalno oviranim otrokom v rednih vrtcih in usposobljenost svetovalnih delavcev za odpravljanje ovir
  33. Petra Grmovšek: Inkluzija v lokalni skupnosti - Izola po meri oseb s posebnimi potrebami?
  34. Ina Sulič: Ključni zunanji dejavniki poklicne odločitve srednješolcev
  35. Katarina Česnik: Samostojno vodenje kariere oseb s posebnimi potrebami
  36. Petra Trček: Stereotipi, predsodki in diskriminacija slepih na področju zaposlovanja
  37. Andreja Arzenšek: Socialne igre in inkluzija otrok v vrtcu
  38. Leon Banko: Problem prehoda učencev s posebnimi potrebami na karierno pot
  39. Tanja Žvokelj: Problematika odklonilnih stališč strokovnih delavcev vrtca do inkluzije
  40. Veronika Zadel: Učne težave in neuspeh ter slaba socialna integriranost v razredu
  41. Manca Sladoje: Najpogostejše težave učiteljev v osnovnih šolah pri projektu inkluzivne šole
  42. Mojca Videtič: Socialna in delovna integracija oseb s posebnimi potrebami v posebne oblike dela
  43. Veronika Rupnik: Odnos šolskih svetovalnih delavcev do inkluzivne pedagogike v Sloveniji
  44. Maja Župec: Kariera gibalno oviranih oseb v kontekstu avtonomnosti in samoodločanja
  45. Anemari Kurnik: Pripovedovanje pravljic za zmanjšanje stigme pri predšolskih otrocih do oseb s posebnimi potrebami
  46. Maruša Žibert: Vloga nevladnih organizacij za podporo osebam s posebnimi potrebami pri vključevanju v okolje
  47. Tanja Vesenjak: Učenje in poučevanje na daljavo otrok s posebnimi potrebami v času epidemije koronavirusa
  48. Karmen Kokot: Strategije oblikovanja inkluzivnega razreda
  49. Anastazija Pograjc: Stališča vzgojiteljev do polne inkluzije otrok s posebnimi potrebami
  50. Urška Čarni, Mateja Horvatič: Pomen dejavnikov pri poklicno/izobraževalni usmeritvi
  51. Mateja Troha: Samostojnost kariernega razvoja oseb z motnjami v duševnem razvoju
  52. Ana Košir: Razvoj didaktičnih pripomočkov za inkluzivno vzgojo in izobraževanje v predšolskem obdobju
  53. Lana Kotar: Digitalna dostopnost
  54. Ana Selan: Posledice poučevanja na daljavo za učence s posebnimi potrebami
  55. Špela Radovič: Pripoved življenjskih zgodb kot pristop v kariernem svetovanju
  56. Katarina Umnik: Priporočila za spremljevalce otrok s posebnimi potrebami
  57. Karmen Leskovar, Regina Jernejc: Prilagoditev javnih stavb osebam s posebnimi potrebami
  58. Branka Borjanič: Zrcalni nevroni in socialno učenje
  59. Tanja Glasenčnik: Karierne dejavnosti v osnovni šoli
  60. Mira Hrovat: Podporno osebje v inkluzivni šoli
  61. Špela Hrovatin: Razvijanje socialnih veščin pri otrocih s posebnimi potrebami, ki so socialno nesprejeti
  62. Špela Bizjan: Krepitev finomotoričnih in grafomotoričnih spretnosti pri učencih z motnjo avtističnega spektra
  63. Katarina Bergant: Starši otrok s posebnimi potrebami in njihova stališča glede sodelovanja z učitelji dodatne strokovne pomoči
  64. Tina Bujišić: Prepoznavanje specifičnih učnih težav pri učencih priseljencih v Sloveniji
  65. David Štrukelj: Prehod iz izobraževanja na trg dela za osebe z motnjami avtističnega spektra
  66. Mateja Šacer: Samozagovorništvo kot pomoč za večjo avtonomijo oseb z motnjami v duševnem razvoju
  67. Primož Hönigmann: Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do inkluzije
  68. Manca Zgaga: Osebe z aspergerjevim sindromom v procesu poklicnega usmerjanja
  69. Anna Palčič: Osipniki, nemotiviranost in pomen dodatne strokovne pomoči v srednji šoli
  70. Danijela Bertoncelj: Inkluzivno izvajanje dodatne strokovne pomoči v osnovnih šolah
  71. Klavdija Murko: Izzivi vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole in vrstniško tutorstvo kot strategija pomoči
  72. Sara Ložar: Strategije podpore učiteljem v heterogenem razredu
  73. Tone Sitar: Socialno kmetijstvo in možnosti zaposlovanja oseb s posebnimi potrebami na kmetiji
  74. Senka Jerončič: Težavnost prehoda v prvo karierno obdobje
  75. Barbara Tutta: Sodelovanje in vzajemna pričakovanja učiteljev ter izvajalcev dodatne strokovne pomoči pri obravnavi otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  76. Špela Sluga: Delo inkluzivnega pedagoga v mobilni pedagoški službi
  77. Tamara Vamberger: Vrstniško sprejemanje otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  78. Cecilija Paljk: Možnost vključevanja gibalno oviranih oseb v planinske pohode
  79. Sendy Sreš: Zahtevnost prehoda iz izobraževanja v zaposlitev pri osebah s posebnimi potrebami
  80. Sana Trček: Inkluzija v izobraževanju – dejanske možnosti na podlagi stališč učiteljev in staršev
  81. Tina Pečar: Dostopnost Prirodoslovnega muzeja Slovenije za osebe s posebnimi potrebami
  82. Uroš Gjureč: Prehajanje dijakov z avtizmom, gluhoto in govorno-jezikovnimi težavami na trg dela
  83. Natalija Krušnik: Inkluzija je spremenila delo učiteljev
  84. Mojca Simeonov: Socialno kmetijstvo kot priložnost delovne in socialne integracije oseb s posebnimi potrebami
  85. Špela Bizjak: Kompetence inkluzivnih pedagogov in njihova uspešnost v karieri
  86. Neli Voglar: Socialna vključenost oseb z okvaro sluha v prostočasnih aktivnostih
  87. Andreja Melink: (Ne)dostopnost grajenega okolja za osebe z gibalno oviranostjo

Diplomska dela (3)

  1. Nika Soršak: Pripravljenost in usposobljenost vzgojiteljev za vključevanje otrok s posebnimi potrebami v montessori vrtce
  2. Jana Jelenkovič: Spodbujanje inkluzivnosti preko igre v predšolskem obdobju
  3. Veronika Vaner: Inkluzija otroka z avtizmom v večinski oddelek vrtca

Druga dela (1)

  1. Janez Drobnič: Aktivni pristop v poklicni orientaciji
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici