Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (84)
Petra Obadič:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcu za uspešno integracijo otrok s posebnimi potrebami
Nadja Kovačič:
Vključevanje oseb s posebnimi potrebami v delovno okolje na primeru gostinskega obrata
Vesna Corel:
Odločanje oseb z okvaro vida na karierni poti
Marjan Kovačič:
Glasbeno izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
Urška Božič:
Učenec s čustveno vedenjsko motnjo v inkluzivni šoli
Helena Pugelj:
Oblikovanje modela inkluzivnega centra v ekološki vasi
Janja Adamič:
Prehod oseb s posebnimi potrebami med šolo in zaposlitvijo
Ines Cokan:
Prilagajanje turistične ponudbe osebam s posebnimi potrebami
Aleksandra Cvijetić:
Uresničevanje inkluzije in inkluzivni pedagog
Lilijana Gracar:
Usposobljenost šolske svetovalne službe za poklicno orientacijo otrok s posebnimi potrebami
Patricia Verbič:
Učinkovitost inkluzivnega pristopa pri osebah s posebnimi potrebami v izobraževanju, socialni integraciji in zaposlovanju
Meta Rutar:
Integracija oseb s posebnimi potrebami v delovni proces
Doroteja Omar:
Prilagoditev Pomurskega muzeja Murska sobota osebam s posebnimi potrebami
Barbara Romih:
Prilagoditve za gluhe in naglušne učence v rednem osnovnošolskem izobraževanju
Nataša Mlakar:
Poklicna orientacija in karierni razvoj oseb s cerebralno paralizo
Miša Hrabra:
Socialne igre za razvijanje socialnih veščin pri predšolskem dečku z avtistično motnjo
Helena Hribar:
Širjenje inkluzije s pomočjo e-vključenosti
Romana Kolar:
Prehod gluhih in naglušnih oseb v poklicno izobraževanje oziroma na trg dela
Anja Palčič:
Partnerstvo med starši in vzgojitelji v inkluzivnem vrtcu
Maša Čmer:
Karierne možnosti inkluzivnih pedagogov v Sloveniji
Lucija Kupec:
Aplikacija modela prednostnih kompetenc v prakso na primeru otrok s posebnimi potrebami
Martina Vidonja:
Strokovni delavci vrtca kot dejavnik uresničevanja inkluzije
Janez Čmer:
Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do polne inkluzije oseb s posebnimi potrebami
Nika Černe:
Usposobljenost strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju za inkluzijo
Tanja Furek:
Stigmatizacija kot ovira za inkluzijo učencev v šolo
Tjaša Prudič:
Inkluzija skozi poklicno orientacijo v osnovni šoli
Katarina Tischer Gregorič:
Osveščanje okolja kot temeljni dejavnik inkluzije oseb s posebnimi potrebami
Blanka Nerad:
Dejavniki izbire poklica v osnovni šoli
Urška Zupančič:
Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redni vrtec in vloga inkluzivnega pedagoga
Tina Valenčič:
Inkluzivna paradigma vzgoje in vrtčevski razvojni oddelek
Nastasija Tetičkovič:
Prilagojenost izobraževalnih in drugih institucij osebam s posebnimi potrebami v lokalni skupnosti
Petra Žnidar:
Arhitektonska prilagojenost gibalno oviranim otrokom v rednih vrtcih in usposobljenost svetovalnih delavcev za odpravljanje ovir
Petra Grmovšek:
Inkluzija v lokalni skupnosti - Izola po meri oseb s posebnimi potrebami?
Ina Sulič:
Ključni zunanji dejavniki poklicne odločitve srednješolcev
Katarina Česnik:
Samostojno vodenje kariere oseb s posebnimi potrebami
Petra Trček:
Stereotipi, predsodki in diskriminacija slepih na področju zaposlovanja
Andreja Arzenšek:
Socialne igre in inkluzija otrok v vrtcu
Leon Banko:
Problem prehoda učencev s posebnimi potrebami na karierno pot
Tanja Žvokelj:
Problematika odklonilnih stališč strokovnih delavcev vrtca do inkluzije
Veronika Zadel:
Učne težave in neuspeh ter slaba socialna integriranost v razredu
Manca Sladoje:
Najpogostejše težave učiteljev v osnovnih šolah pri projektu inkluzivne šole
Mojca Videtič:
Socialna in delovna integracija oseb s posebnimi potrebami v posebne oblike dela
Veronika Rupnik:
Odnos šolskih svetovalnih delavcev do inkluzivne pedagogike v Sloveniji
Maja Župec:
Kariera gibalno oviranih oseb v kontekstu avtonomnosti in samoodločanja
Anemari Kurnik:
Pripovedovanje pravljic za zmanjšanje stigme pri predšolskih otrocih do oseb s posebnimi potrebami
Maruša Žibert:
Vloga nevladnih organizacij za podporo osebam s posebnimi potrebami pri vključevanju v okolje
Tanja Vesenjak:
Učenje in poučevanje na daljavo otrok s posebnimi potrebami v času epidemije koronavirusa
Karmen Kokot:
Strategije oblikovanja inkluzivnega razreda
Anastazija Pograjc:
Stališča vzgojiteljev do polne inkluzije otrok s posebnimi potrebami
Urška Čarni, Mateja Horvatič:
Pomen dejavnikov pri poklicno/izobraževalni usmeritvi
Mateja Troha:
Samostojnost kariernega razvoja oseb z motnjami v duševnem razvoju
Ana Košir:
Razvoj didaktičnih pripomočkov za inkluzivno vzgojo in izobraževanje v predšolskem obdobju
Lana Kotar:
Digitalna dostopnost
Ana Selan:
Posledice poučevanja na daljavo za učence s posebnimi potrebami
Špela Radovič:
Pripoved življenjskih zgodb kot pristop v kariernem svetovanju
Katarina Umnik:
Priporočila za spremljevalce otrok s posebnimi potrebami
Karmen Leskovar, Regina Jernejc:
Prilagoditev javnih stavb osebam s posebnimi potrebami
Branka Borjanič:
Zrcalni nevroni in socialno učenje
Tanja Glasenčnik:
Karierne dejavnosti v osnovni šoli
Mira Hrovat:
Podporno osebje v inkluzivni šoli
Špela Hrovatin:
Razvijanje socialnih veščin pri otrocih s posebnimi potrebami, ki so socialno nesprejeti
Špela Bizjan:
Krepitev finomotoričnih in grafomotoričnih spretnosti pri učencih z motnjo avtističnega spektra
Katarina Bergant:
Starši otrok s posebnimi potrebami in njihova stališča glede sodelovanja z učitelji dodatne strokovne pomoči
Tina Bujišić:
Prepoznavanje specifičnih učnih težav pri učencih priseljencih v Sloveniji
David Štrukelj:
Prehod iz izobraževanja na trg dela za osebe z motnjami avtističnega spektra
Mateja Šacer:
Samozagovorništvo kot pomoč za večjo avtonomijo oseb z motnjami v duševnem razvoju
Primož Hönigmann:
Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do inkluzije
Manca Zgaga:
Osebe z aspergerjevim sindromom v procesu poklicnega usmerjanja
Anna Palčič:
Osipniki, nemotiviranost in pomen dodatne strokovne pomoči v srednji šoli
Danijela Bertoncelj:
Inkluzivno izvajanje dodatne strokovne pomoči v osnovnih šolah
Klavdija Murko:
Izzivi vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole in vrstniško tutorstvo kot strategija pomoči
Sara Ložar:
Strategije podpore učiteljem v heterogenem razredu
Tone Sitar:
Socialno kmetijstvo in možnosti zaposlovanja oseb s posebnimi potrebami na kmetiji
Senka Jerončič:
Težavnost prehoda v prvo karierno obdobje
Barbara Tutta:
Sodelovanje in vzajemna pričakovanja učiteljev ter izvajalcev dodatne strokovne pomoči pri obravnavi otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Špela Sluga:
Delo inkluzivnega pedagoga v mobilni pedagoški službi
Tamara Vamberger:
Vrstniško sprejemanje otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Cecilija Paljk:
Možnost vključevanja gibalno oviranih oseb v planinske pohode
Sendy Sreš:
Zahtevnost prehoda iz izobraževanja v zaposlitev pri osebah s posebnimi potrebami
Sana Trček:
Inkluzija v izobraževanju – dejanske možnosti na podlagi stališč učiteljev in staršev
Tina Pečar:
Dostopnost Prirodoslovnega muzeja Slovenije za osebe s posebnimi potrebami
Uroš Gjureč:
Prehajanje dijakov z avtizmom, gluhoto in govorno-jezikovnimi težavami na trg dela
Natalija Krušnik:
Inkluzija je spremenila delo učiteljev
Mojca Simeonov:
Socialno kmetijstvo kot priložnost delovne in socialne integracije oseb s posebnimi potrebami
Diplomska dela (3)
Nika Soršak:
Pripravljenost in usposobljenost vzgojiteljev za vključevanje otrok s posebnimi potrebami v montessori vrtce
Jana Jelenkovič:
Spodbujanje inkluzivnosti preko igre v predšolskem obdobju
Veronika Vaner:
Inkluzija otroka z avtizmom v večinski oddelek vrtca
Druga dela (1)
Janez Drobnič:
Aktivni pristop v poklicni orientaciji