Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Martina Mejak:
Diahrona in sinhrona analiza didaktičnega instrumentarija v osnovnošolskih berilih
Irina Lešnik Jeras:
Učinki učnega pristopa drame v izobraževanju na recepcijo literarnega besedila
Magistrska dela (49)
Simona Iskra:
Pripovedovanje zgodb predšolskih otrok in vzgojiteljevo spodbujanje njihovega pripovedovanja
Vanesa Pev Stibilj:
Multimedijsko podprta fonomimična metoda v procesu opismenjevanja otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Petra Koncut:
Učiteljevo sprejemanje in obravnavanje učencev s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja na razredni stopnji
Silvija Pavlovič:
Razvijanje bralne zmožnosti v drugem razredu osnovne šole
Aleksandra Ćirković:
Tabu teme pri književnem pouku v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Metoda Močnik:
Vloga odraslih pri razvijanju književnih interesov v 1. razredu ene izmed OŠ na Štajerskem
Nina Pahor:
Preverjanje in ocenjevanje jezikovne in književne zmožosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Anja Šircelj:
Razvijanje neformalnih oblik branja v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Eva Nagode:
Problemske teme pri književnem pouku v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Klara Menart:
Pomen likovne in grafične podobe učbenikov slovenščine pri sprejemanju umetnostnih besedil
Polona Setnikar:
Razvijanje bralne pismenosti otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju z uporabo bralnih učnih strategij
Katarina Skočaj:
Medpredmetno povezovanje med književno vzgojo pri pouku slovenščine in likovno umetnostjo
Anita Bajramović:
Razvijanje zgodnje pismenosti z didaktično igro
Nika Ušaj:
Stališča staršev do izvirnih, ljudskih in klasičnih pravljic
Nastja Debenjak:
Opismenjevalni pristopi v prvem obdobju osnovne šole - primerjava konceptov
Ana Kurtanjek:
Pomen branja v predšolskem obdobju
Meta Zibelnik:
Vrednotenje ustvarjalnih besedil v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Tina Lomovšek:
Vloga gledališča v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Luana Rivić:
Vloga knjižnice v vrtcu
Sabina Čarman:
Spodbujanje domišljije v vrtcu s sodobno pravljico
Petra Zidar:
Spodbujanje književne pismenosti z bralno značko
Mateja Marin:
Pomen zgodnjega opismenjevanja otrok v občini Postojna
Breda Žvokelj:
Spodbujanje bralne pismenosti učencev z vsakodnevnimi vajami
Juta Leskovec:
Pogled staršev na vzgojo v povezavi z vzgojno literaturo
Tonja Ferjančič:
Razvijanje grafomotorike v funkciji preprečevanja težav v opismenjevanju
Anja Žagar:
Obravnava slikanic s tabu temami v predšolskem obdobju
Anita Sila:
Razvijanje fonološkega zavedanja pri otrocih pred vstopom v šolo
Kristi Žnidarčič:
Razvijanje teme z govornimi nastopi v 4. razredu
Petra Krmelj:
Ustvarjalno pisanje fantastične pripovedi učencev 3. in 4. razreda osnovne šole
Špela Korent:
Medvrstniško sodelovalno učenje pri razvijanju bralne zmožnosti
Jelena Jevtić:
Razvijanje književnih interesov v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Ines Pucelj:
Razvijanje in preverjanje bralne pismenosti ob koncu prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Miloš Stojadinović:
Spodbujanje motivacije za branje v 4. razredu osnovne šole
Marijana Keber:
Pripovedovanje predšolskih otrok in njihov odziv na slikovno plast v slikanicah
Lea Lazar:
Zgodnje opismenjevanje z didaktičnim pripomočkom
Neža Mozetič:
Pripovedovanje in igra vlog ob slikanici brez besedila
Kristina Gorenšek:
Razvijanje recepcijske zmožnosti lirskega besedila v 5. razredu osnovne šole
Barbara Muhič:
Pravljični model v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Urška Balent:
Razvijanje recepcijske zmožnosti učencev v 5. razredu osnovne šole
Lovrenc Habe:
Žanri slovstvene folklore v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Mojca Pekolj:
Koncept pismenosti in izboljšanje predbralnih zmožnosti na začetku šolanja izbrane osnovne šole
Eva Makarovič:
Razvijanje opismenjevalnih zmožnosti v 1. razredu osnovne šole
Veronika Kuhar:
Primerjava dosežkov preizkusa književne zmožnosti učencev 4. razreda pri književni vzgoji
Špela Štendler:
Razvijanje dramsko-gledaliških zmožnosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Anja Menih:
Razvijanje neformalnih oblik branja z Nočjo branja
Urška Lutman:
Percepcija pravljic v različnih starostnih skupinah
Arijana Đuretić:
Pomen pismenosti pri razvoju otrokove sporazumevalne zmožnosti v OŠ
Tjaša Sidar:
Inovativni pristopi pri poučevanju jezikovnega pojava v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Anja Andolšek:
Razumevanje sporočilnosti pravljic v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Diplomska dela (244)
Monika Kovač:
Tipologija slikanice in razvijanje otrokovih književnih interesov
Mateja Gombač:
Otrokov odnos do ljudske in sodobne pravljice
Katjuša Dolinšek:
Poimenovalne zmožnosti otrok v prvem starostnem obdobju
Ana Trojer:
Sodobna pravljica in cilji književne vzgoje v kurikulumu
Maja Maljković:
Vpliv staršev na razvoj govora v prvem starostnem obdobju
Mojca Šturm:
Uporaba revijalnega tiska v vrtcu
Mateja Nevreden:
Razvijanje pravljične domišljije v 1. razredu
Petra Mekiš:
Film kot didaktično sredstvo pri pouku književnosti v 2. triletju osnovne šole
Anja Rojc:
Tvorjenje otroških besedil v predšolskem obdobju
Aleksandra Ćirković:
Književna vzgoja in tabu teme v osnovni šoli
Ines Pucelj:
Razvijanje recepcijske zmožnosti z različnimi vrstami motivacij v prvem triletju
Anja Šircelj:
Spodbujanje bralnih interesov otrok pri neobveznem branju (bralna značka)
Mojca Volavšek:
Vloga učitelja pri spodbujanju medkulturnih kompetenc
Polona Grča:
Spodbujanje otrok za sprejemanje drugačnosti z deli mladinske književnosti
Kristina Komidar:
Vpliv interpretativnega branja umetnostnega besedila na učenčevo ustvarjalnost v prvem triletju
Kristi Žnidarčič:
Od branja dramskega besedila do igre vlog
Nina Pahor:
Razvijanje bralne motivacije v prvem razredu osnovne šole
Tanja Kušterle:
Učenje preko igre v prvem triletju osnovne šole
Nina Fifolt:
Razvijanje književnih interesov v vrtcu z lutko
Marko Curk:
Odpravljanje opismenjevalnih primanjkljajev učencev v prvem razredu
Petra Krmelj:
Razvijanje domišljije ob fantastični pripovedi v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Dagmar Korošec:
Vloga in uporaba didaktičnih iger pri pouku opismenjevanja
Tjaša Sidar:
Interpretacija izbranih del pisatelja Roalda Dahla
Janja Cugelj:
Preverjanje in ocenjevanje pri predmetu slovenščine v 5. razredu
Simona Bevk:
Organiziranost bralne značke na Idrijsko-Cerkljanskem območju
Anita Svetina:
Razvijanje metajezikovnega zavedanja ob poslušanju in pripovedovanju pravljice
Klara Bajec:
Domišljijsko pripovedovanje otrok in njihovo doživljanje ob sliki
Nives Vesel:
Branje pravljic v heterogenem oddelku
Anja Plohl:
Slovenski pravljičarji in vrtec
Bojana Korošec:
Josip Ribičič, Miškolin in književna vzgoja v vrtcu
Barbara Cesar:
Vpliv vzgojitelja na razvijanje zgodnje pismenosti v vrtcu
Jerca Košir:
Pomen mladinske avtorice Lile Prap v predšolskem obdobju
Tjaša Troha:
Otrokovo sprejemanje lirike v drugem starostnem obdobju
Tjaša Torkar:
Spodbujanje bralne zmožnosti v vrtcu s projektom Veseli bralček
Tanja Dovžan:
Preverjanje književne zmožnosti v 4. razredu osnovne šole
Špela Kržmanc:
Bibarije v jasličnem oddelku
Tjaša Stopar:
Vloga družinskega okolja pri govornem razvoju predšolskega otroka
Karin Mezgec:
Razvijanje jezikovne zmožnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole s poudarkom na pravopisu
Silvija Pavlovič:
Pomoč otrokom pri opismenjevalnih težavah
Maja Jakob:
Spodbujanje bralne zmožnosti v 1. obdobju osnovne šole
Katarina Skočaj:
Likovna upodobitev pravljice
Nastja Gherlani:
Opismenjevanje v prvem izobraževalnem obdobju v osnovnih šolah v Sloveniji in v osnovnih šolah na Tržaškem
Anita Bajramović:
Zakaj beremo pravljice v vrtcu
Mira Benedičič:
Stališča vzgojiteljev do književne vzgoje
Kris Frančeškin:
Razvijanje zgodnje pismenosti in književna vzgoja v vrtcu
Sara Marušič:
Razvijanje grafomotorike v predšolskem obdobju
Urška Saksida:
Poglabljanje literarnoestetskega doživetja pri književni vzgoji z lutko
Vlasta Kukovec:
Bralna značka v prvem razredu osnovne šole
Meta Zibelnik:
Ustvarjalno pripovedovanje in pisanje v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Sara Bolko:
Komunikacijski model za poučevanje književnosti - učiteljeva vloga v fazi šolske interpretacije besedila
Mateja Košec:
Didaktične spodbude za pripovedovanje neumetnostnih besedil v prvem in tretjem razredu osnovne šole
Veronika Carli:
Področje jezika v kurikulumu in smernicah za vrtce na dvojezičnem območju v Italiji in Sloveniji
Vesna Mohorčič:
Bralne aktivnosti s pomočjo psa kot alternativna bralna strategija
Monika Primar:
Ljudska in klasična pravljica v vrtcu
Aleksandra Hrastar:
Razvijanje bralnih interesov s slikanico v 1. in 2. obdobju
Sandra Ivančič:
Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s pravljicami
Tjaša Gržinić:
Bralne navade učencev 4. in 5. razredov obalnih osnovnih šol
Lea Rupar:
Doživljajsko poslušanje radijske igre v predšolskem obdobju
Darja Knez:
Spodbujanje bralne zmožnosti v jutranjem varstvu v drugem razredu
Barbara Hrovatin:
Razvijanje grafomotoričnih sposobnosti v predšolskem obdobju
Sonja Petrovčič:
Spreminjanje predbralne pismenosti z Bralčkom palčkom
Eva Eržen:
Pomen branja pravljic za otrokov spoznavni razvoj v predšolskem obdobju
Katja Kobe Gorjanc:
Sprejemanje umetnostnega in neumetnostnega besedila v 2. starostnem obdobju
Darja Berce:
Razvijanje (pred)bralne zmožnosti otrok v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju
Klavdija Novak:
Primerjanje literarnega dela z vidika interpretativnega branja in glasbene pravljice
Mojca Bajc:
Prehod iz neverbalnega v verbalno komuniciranje s pomočjo slikanice pri predšolskih otrocih
Suzana Frank:
Pripovedovanje ljudske pravljice pri otrocih, starih 4-5 let
Špela Štefe:
Primerjava sodobnih slovenskih pravljičarjev
Sanda Husić:
Pravljični projekt v drugem starostnem obdobju
Anja Treven:
Razvijanje zgodnje pismenosti s poudarkom na grafomotoriki
Katarina Strain Novak:
Razvijanje glasovnega zavedanja v predšolskem obdobju
Denis Rosanda:
Slovenske pravljičarke in književna vzgoja v vrtcu
Janja Zupan:
Recepcija pravljice v povezavi s književno obliko in risanko
Nina Žvarc:
Doživljanje in poustvarjanje pravljice v predšolskem obdobju
Karin Brodnik:
Razvijanje otrokove predopismenjevalne zmožnosti na podlagi otroškega tiska
Anita Flego:
Razvijanje grafomotoričnih spretnosti v predšolskem obdobju s pomočjo izštevank
Kaja Jogan:
Tvorjenje zgodbe ob slikanici brez besedila
Andreja Bobovnik:
Branje slikanice brez besedila v predšolskem obdobju
Anja Oblak:
Didaktična igra pri razvijanju upovedovalne zmožnosti v drugem razredu
Polona Setnikar:
Otrokova recepcija književnega besedila pri uporabi ustvarjalnih dejavnosti
Eva Nagode:
Uporaba tabu tem pri pouku književnosti na razredni stopnji osnovne šole
Špela Večernik:
Postopek razvijanja grafomotorike v predšolskem obdobju
Špela Korent:
Spodbujanje bralnih interesov v četrtem razredu v jutranjem varstvu
Andreja Jančič:
Lirski model v vrtcu - primer Oton Župančič, Ciciban in čebela
Katarina Čajić:
Književna vzgoja v vrtcu z bralnim nahrbtnikom
Tanja Ovčar:
Pismenost v zgodnjem otroštvu s poudarkom na razvijanju grafomotorike v prvem starostnem obdobju
Barbara Ivančić:
Branje pravljic kot pomemben dejavnik v otrokovem razvoju
Tjaša Batistič:
Vloga odraslih pri predšolski bralni znački
Sabina Čarman:
Odzivi otrok na domišljijski svet v pravljicah
Janja Grum Duša:
Razvijanje pravljične domišljije ob pravljici Stefana Gemmla Nekoč je bila - - -
Sava Kralj:
"Čas vladar" Razmišljanje o dimenziji časa in uporaba interaktivne projektne pravljice
Marjana Krapež:
Razvijanje jezikovne zmožnosti otrok v prvem starostnem obdobju z bibarijami
Mojca Vičič:
Razvijanje pripovedovalne zmožnosti ob pravljici
Ana Vrbančič:
Sprejemanje pravljic Anje Štefan pri vrtčevski skupini otrok, starih od 4. do 5. leta
Alenka Kancilja:
Spodbujanje grafomotorike pri predšolskem otroku
Višnja Rems:
Razvijanje jezikovne zmožnosti predšolskih otrok ob gibalni/športni aktivnosti
Slavica Hanželj:
Igra vlog v pravljičnem projektu
Tjaša Jelačič:
Pravljičarka Ela Peroci v predšolskem obdobju
Špela Mitrovič:
Pravljični model v prvem starostnem obdobju
Krista Dobnikar:
Uganke v predšolskem obdobju
Klara Bizjak:
Šum, glasba in zvok v radijski igri ter interpretativno branje v 1. razredu osnovne šole
Jennifer Antonini:
Stališča sedemletnih in devetletnih otrok do pravljice
Špela Štendler:
Dramsko-gledališke dejavnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Anja Juvanec:
Dramsko-gledališke dejavnosti v prvem izobraževalnem obdobju
Veronika Kos:
Razvijanje bralne zmožnosti z ustvarjalnim pogovorom pri bralni znački
Katarina Žvegelj:
Glasovno zavedanje in sistem pisave v predšolskem obdobju
Dženi Knez:
Razvijanje zgodnje pismenosti s slikanicami z besedilom in brez njega
Petra Bodlaj:
Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti v drugem starostnem obdobju
Simona Nerat:
Pesnik Niko Grafenauer v vrtcu
Tjaša Antolin:
Pravljica po komunikacijskem modelu v vrtcu
Arijana Kalamar:
Spodbudno učno okolje za razvoj jezikovnih zmožnosti
Katarina Benedik:
Spodbujanje motivacije za branje v 3. razredu osnovne šole
Marjetka Ferluga:
Mladinska pisateljica Svetlana Makarovič in književni pouk v osnovni šoli
Lovrenc Habe:
Ljudsko slovstvo med pripovedovanjem in branjem
Veronika Kuhar:
Književna zmožnost učencev v 4. razredu osnovne šole
Veronika Pavlic:
Razvoj predbralnih zmožnosti pri predšolskem otroku s podporo literarnih del pisateljice Ele Peroci
Anja Menih:
Spodbujanje bralne motivacije v 4. razredu osnovne šole
Luka Žorž:
Bralni interesi učencev 5. razreda osnovne šole
Amadeja Orač:
Pripravljenost otrok, starih od 4 do 5 let, za sodelovanje v predopismenjevalnih dejavnostih
Saša Horvat:
Pripovedovanje ljudskih pravljic pri otrocih, starih 4-5 let
Ana Zalar:
Obravnava bralne značke v 1. in 5. razredu osnovne šole
Melita Pušnik:
Bibarije v prvem starostnem obdobju in njihov vpliv na govorni razvoj
Gašper Žagar:
Družinska pismenost v predšolskem obdobju
Nikolina Lep:
Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti otrok v predšolskem obdobju
Klara Kolar:
Prebiranje zgodb iz domačega okolja
Erika Leskovec:
Razvoj besedišča otrok, starih od 4 do 6 let
Katja Cerar:
Vloga slikopisov v predšolskem obdobju
Maja Mohar:
Primanjkljaji v govornem razvoju otrok
Franka Žele:
Razvijanje bralnega interesa
Ana Andrejašič:
Spodbujanje otrokovega govora z didaktično igračo
Denis Škrlj:
Bralni interesi učencev in učenk na goriških osnovnih šolah
Tanja Oblak:
Knjižnična vzgoja predšolskih otrok v Krajevni knjižnici Žiri, dislocirani enoti Knjižnice Ivana Tavčarja Škofja Loka
Barbara Mijatovič:
Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok na Idrijskem
Klara Filipič:
Sodobna pravljica v predšolskem obdobju
Lea Grk:
Opismenjevanje otroka z več motnjami
Vanja Šumič:
Pripovedovanje ob ilustracijah
Franja Simčič:
Ustvarjalni gib v 1. razredu osnovne šole
Klavdija Ličef:
Razvijanje otrokovega besedišča na podlagi slikanice
Urška Levstek:
Poslušanje pravljic in otrokova identifikacija s pravljičnimi liki
Jana Bavcon:
Jezikovne dejavnosti v luči Marie Montessori
Nuša Šturm:
Razvijanje koncepta časa v 1. starostnem obdobju
Manca Slapernik:
Razvijanje pravljične domišljije v drugem starostnem obdobju
Mateja Nevreden:
Razvijanje (pred)bralne zmožnosti v predšolskem obdobju
Metka Rudež:
Slovenski pravljičarji in književna vzgoja v vrtcu
Tjaša Štucin:
Razvijanje opismenjevalnih zmožnosti v prvem triletju
Darja Jeraj:
Razvoj otrokovega govora in spodbujanje otrokovih sporazumevalnih zmožnosti v predšolskem obdobju
Erika Beguš:
Medijska vzgoja pri pouku slovenščine v četrtem razredu
Sarah Šavli:
Bralna značka v 4. in 5. razredu osnovne šole
Barbara Kunc:
Ljudska pravljica in identifikacija s pravljičnimi liki
Jerneja Volk:
Uporaba frazemov v vrtcu
Veronika Minkuž:
Lutkovne dejavnosti v podaljšanem bivanju
Špela Možina:
Sodobne slovenske pravljičarke
Cilka Gerželj:
Razvijanje poimenovalne zmožnosti otrok v prvem starostnem obdobju
Tatjana Mlinar:
Spodbujanje jezikovne zmožnosti v prvem starostnem obdobju
Seada Hajdić:
Vloga bibarij pri otrokovem govornem razvoju v prvem starostnem obdobju
Ema Rupar:
Uvajanje v "branje" otroške revije Cicido, otrok starih od 3-4 let
Nada Uršič:
Razvijanje otrokove sporazumevalne zmožnosti z didaktično igračo
Ivana Arh Zagoričnik:
Pravljične urice v vrtcu
Lucija Beguš:
Pripovedovati ali brati pravljico v vrtcu?
Mateja Žandar:
Razvijanje pesniškega doživljanja v vrtcu
Ana Marija Saksida:
Vloga odraslega pri prenašanju pravljice otroku
Vesna Hrovatin:
Pripovedovanje pravljic in otrokov spoznavni razvoj
Darija Bajić:
Opismenjevanje v luči posodobljenega učnega načrta Slovenščina (2011)
Nina Štepic:
Otroški tisk v povezavi s knjižnično vzgojo
Tanja Ručigaj:
Zakaj vzgajati ob knjigi?
Mateja Ivančič:
Razvijanje koncepta prostora pri otrocih, starih od 2 do 3 let
Mateja Švara:
Vpliv staršev na govorni razvoj otroka v drugem starostnem obdobju
Nuša Malnar:
Slikanica brez besedila v prvem starostnem obdobju Brundo se igra
Natalija Gabrovšek:
Pravljica v drugem starostnem obdobju
Mira Hrovat:
Vloga učbeniških kompletov pri razvijanju sporazumevalnih zmožnosti v tretjem razredu
Klavdija Furdi:
Interpretacija pravljice v 2. triletju
Tjaša Janša:
Razvijanje književnih interesov v vrtcu z bralnim nahrbtnikom
Denise Bilas:
Pomen bralne značke pri književnih interesih otrok v 3. razredu OŠ
Katja Sečnik:
Razvijanje pravljične domišljije z ljudsko pravljico
Nataša Dovžan:
Tema drugačnosti v otroških slikanicah
Sandra Milanović:
Razvijanje opisovalne zmožnosti v tretjem razredu
Rebeka Vidic:
Razvijanje bralne zmožnosti v prvem triletju
Tina Pleško:
Vpliv kratkih sodobnih pravljic na otroke ter razlike v identifikaciji med spoloma
Jasmina Dinić:
Spodbujanje otrokovega govora v prvem starostnem obdobju
Tina Beroš:
Izštevanke in bibarije v prvem starostnem obdobju
Nevenka Vesel:
Predšolska bralna značka
Nataša Živkovič:
Otroška lirika v predšolskem obdobju
Ingrid Ješelnik:
Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti z didaktično igro
Maja Mihelčič:
Spodbujanje bralnih navad učencev 3. in 4. razreda
Nina Franetič:
Pravljični model v 4. razredu s poudarkom na ustvarjanju pravljice
Petra Malinarić:
Razvijanje poimenovalne zmožnosti v 1. starostnem obdobju
Jasmina Rudman:
Primerjalna analiza učbenikov za slovenščino v 4. razredu osnovne šole glede na Bloomovo taksonomijo
Andreja Godina:
Preverjanje in ocenjevanje jezikovnega znanja v drugem triletju osnovne šole
Marjeta Obid:
Mladinska pisateljica Ida Mlakar in branje njenih del v vrtcu
Slađana Zorić:
Pomen bralnih spodbud v slikanicah za predšolsko obdobje
Andreja Sagadin:
Neformalno spodbujanje branja v vrtcu
Tanja Žvokelj:
Recepcija pravljice v predšolskem obdobju
Nastja Bobnar:
Komunikacijski model mladinske književnosti v vrtcu
Edina Mušić:
Razvijanje glasovnega zavedanja pri otrocih, starih od pet do šest let
Ljiljana Pevec:
Spodbujanje glasovnega zavedanja otrok, starih od pet do šest let
Martina Jakus:
Razvijanje porajajoče se pismenosti
Irena Malenšek:
Pravljice Bine Štampe Žmavc v predšolskem obdobju
Ana Selinec:
Razvijanje pravljične domišljije v 2. razredu osnovne šole
Valbone Saliaj:
Razvijanje glasovnega zavedanja v drugem starostnem obdobju
Ljubica Hozjan:
Recepcija otroške revije Cicido v vzgojno-varstveni družini
Tatjana Sok:
Projekt turizmu pomaga lastna glava in slovstvena folklora
Tjaša Jagodic:
Spodbujanje bralne pismenosti s psom terapevtom
Darja Kosmina Anžur:
Pravljica v waldorfskem vrtcu
Mojca Hvala:
Analiza pravljic v reviji Cicido - letnik 2005-2006
Kristina Gorenšek:
Recepcija poezije Kajetana Koviča v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Aneja Przybylski Ličen:
Razvijanje bralnih interesov otrok z motnjami branja in pisanja
Ina Jurinčič:
Problemska besedila s temo drugačnosti pri pouku književnosti na razredni stopnji osnovne šole
Klara Iskra:
Stališča učencev do bralne značke v 4. razredu osnovne šole
Mojca Prosen Batista:
Pravljica v učnem načrtu za slovenščino in njena obravnava v šoli
Urška Božič:
Govorni nastopi v povezavi s književno in jezikovno vzgojo v 4. razredu osnovne šole
Urška Balent:
Književni pouk v drugem obdobju devetletne osnovne šole
Anja Šparakl:
Spodbujanje porajajoče se pismenosti otrok, starih od 4-5 let
Špela Čop:
Slovstvena folklora v predšolskem obdobju
Andreja Godina:
Razvijanje lirskega doživljanja predšolskih otrok
Elizabeta Kavčič Kurnik:
Spodbujanje pridobivanja besedišča v drugem starostnem obdobju
Darja Draksler:
Spodbujanje sprejemanja otroške lirike v vrtcu z Mehurčki Otona Župančiča
Anja Bogataj:
Zgodnje opismenjevanje z didaktičnim pripomočkom
Maja Ratek:
Bibarije in prstne igre v jasličnem oddelku
Janja Mlakar:
Spodbujanje književne zmožnosti v prvem starostnem obdobju
Janja Jakopič:
Doživljanje ljudske, klasične in sodobne pravljice v predšolskem obdobju
Mateja Klembas:
Vpliv motivacije na recepcijo pravljice v 3. razredu
Jurij Kočevar:
Razvijanje recepcijske zmožnosti s poustvarjalnim pisanjem pri učencih 5. razreda
Lucija Skarlovnik:
Obravnava Kekčevih zgodb v 4. in 5. razredu osnovne šole
Petra Giovani:
Odnos razrednih učiteljev do obravnave radijske igre
Mateja Korpar:
Predbralna motivacija otrok v predšolskem obdobju
Valentina Lukan:
Predopismenjevanje s pomočjo čutil
Karin Zirnstein:
Vpliv staršev na razvijanje otrokove (pred)bralne zmožnosti v predšolskem obdobju
Mateja Kržišnik:
Ljudska in klasična pravljica v vrtcu
Katja Kolenko:
Razvoj zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju
Maruša Pipan:
Razvijanje recepcijske zmožnosti ob pesemskem besedilu v 4. razredu osnovne šole
Simona Bešvir:
Vloga bralnega kotička v vrtcu
Simona Žnidarič Tomažič:
Vpliv branja na predšolske otroke
Jasna Cungl:
Analiza izbranih pravljic Svetlane Makarovič
Petra Glaser:
Bralna motivacija pri književni vzgoji v predšolskem obdobju
Veronika Šahtler:
Vloga vzgojitelja pri razvijanju otrokove aktivne interakcije z literaturo
Kim Čuhnik:
Spodbujanje domišljije otrok z branjem pravljic
Laura Bencik:
Kako razvijati bralni model v vrtcu pri otrocih s pomanjkljivo pozornostjo
Barbara Lendero:
Koncept knjige v vrtcu
Tamara Vučković:
Razvijanje grafomotorike v starostni skupini 3-4 let
Natalija Brnabić:
Branje otroških knjig staršev otrokom v predšolskem obdobju
Estera Horvat:
Zakaj pravljice v vrtcu?
Anisa Šribar:
Predšolska bralna značka in predstavitve knjig
Tjaša Tušar:
Uvajanje slikanice v prvem starostnem obdobju
Anja Šalamun Čanžek:
Razvoj grafomotorike v 1. starostnem obdobju
Druga dela (4)
Razvijanje različnih pismenosti
Vida Medved-Udovič:
Recepcija radijske igre za otroke in književna vzgoja
Vida Medved-Udovič:
Recepcija Cirila Kosmača pri študentih Pedagoške fakultete
Črtomir, Prešeren in njun(i) kontekst(i)