Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (7)

  1. Tone Lun: Mobilna telefonija med mladimi v Sloveniji
  2. Sijana Ramič: Uvedba direktive o čezmejnem zdravstvenem varstvu
  3. Danilo Čeh: Vloga mestnega marketinga pri razvoju mestnega jedra Ptuj in ohranjanju konkurenčnosti
  4. Mojca Kačinari: Vpliv dišave na pospeševanje prodaje
  5. Tjaša Tabaj: Model uspešnosti aktivnosti neposrednega trženja v izbranem storitvenem podjetju
  6. Simon Gerželj: Analiza uporabnikovega zadovoljstva z blagovno znamko z uporabo Aakerjeve piramide zvestobe
  7. Anja Kocjančič: Pravni in trženjski vidiki prodaje električnih avtomobilov

Diplomska dela (55)

  1. Samo Kravanja: Razvoj in promocija knjižne zbirke
  2. Andrej Blažko: Kanibalizacija trgovske in proizvodne blagovne znamke
  3. Slavojka Živič: Kakovost storitev državne uprave
  4. Biserka Prinčič: Porabnikovo zavedanje blagovnih znamk na vinskem tržišču
  5. Olga Paškulin: Lastnosti slovenskih trgovinskih blagovnih znamk
  6. Alen Babič: Trženje storitev na področju kulture
  7. Vlasta Ražman: Primerjava osebnega in internetnega trženja življenjskih zavarovanj v Sloveniji
  8. Teja Tkavc: Analiza vstopa linije Ora-Ïto na skandinavski trg
  9. Petra Banfi: Kupčevo zaznavanje izdelkov trgovske blagovne znamke
  10. Leon Šinigoj: Zadovoljstvo odjemalcev na medorganizacijskem trgu
  11. Janja Jereb Uran: Vpliv notranjega marketinga na uspešnost trženja računovodskega servisa
  12. Zvonka Šuster: Analiza motivacije zaposlenih v izbranem podjetju
  13. Petra Klavžar: Zadovoljstvo odjemalcev z blagovnimi znamkami osebnih vozil
  14. Nika Blagonja: Zadovoljstvo bančnih komiteentov na Goriškem
  15. Lučka Sadar: Komuniciranje med predavatelji in študenti na izbrani fakulteti
  16. Slavica Burjan: Vpliv turizma na razvoj pomurske regije
  17. Šantal Eler: Analiza spletnega nakupovanja izdelkov široke potrošnje
  18. Martina Pahor: Vpliv oglaševanja sezonskih razprodaj na potrošnika
  19. Mateja Simčič: Dejavniki nakupa blagovnih znamk čokolade
  20. Saša Marinič: Značilnosti ruskega medorganizacijskega tržišča
  21. Andreja Lesjak: Profil kupca trgovske blagovne znamke
  22. Vanja Bogolin: Vrednotenje blalgovne znamke s pomočjo Aakerjevega modela s primerom
  23. Boštjan Kojzek: Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami klicnih centrov
  24. Timotej Magister: Analiza učinkovitosti trženjskih aktivnosti izbrane občine
  25. Mojca Žorž: Dejavniki vpliva na odločitev za sklenitev življenjskega zavarovanja pri prebovalcih slovenske obale
  26. Mitja Skončnik: Trženje zavarovanj z naložbami v vzajemne sklade
  27. Katja Krapež: Trženje izdelkov v življenjski fazi zrelosti
  28. Mojca Stubelj: Vpliv cenovnih akcij na nakupno vedenje porabnikov
  29. Ilinka Ravlija: Pospeševanje prodaje s cenovnimi akcijami v izbranem podjetju
  30. Dejan Vuksanovič: Trženje avtomobilskih znamk
  31. Mojca Paulus: Merjenje zadovoljstva s servisnimi storitvami v izbranem podjetju
  32. Bojan Makuc: Razvoj in uvajanje novega igralniškega izdelka
  33. Črtomir Krnel: Zadovoljstvo občanov s storitvami občinskega redarstva
  34. Nejc Radovac: Vpliv spletnega portala na zaznano kakovost storitev izbranega podjetja
  35. Monika Romanello Rebol: Uveljavljanje blagovne znamke na hrvaškem trgu pnevmatskih čolnov
  36. Alen Žižmond: Zaznavanje blagovnih znamk med mladimi
  37. Merima Muhić: Analiza koristnosti aplikacije CRM v mikro podjetju
  38. Anja Vižin: Raziskava zadovoljstva obiskovalcev izbranega sončnega studia
  39. Tomo Mihačič: Odziv odjemalcev na učinkovitost reševanja reklamacij
  40. Dražen Dražić: Analiza vpliva kakovosoti servisne mreže in dolžine garancije na nakup pralnega stroja
  41. Aljoša Jerič: Vrednost hišne avtomatizacije v očeh slovenskega porabnika
  42. Mojca Ambrožič Dobrovoljc: Trženjsko komunikacijske aktivnosti diskontnih trgovcev s pomočjo certifikatov
  43. Tamara Racić: Nakupovalne aktivnosti posameznika v trgovskem centru
  44. Andrej Kristančič: Dejavniki vstopa na tuje trge pri slovenskih podjetjih
  45. Omir Dželilović: Spletni marketing kot orodje pri trženju storitev (coachinga in svetovanja)
  46. Petra Kramparšek: Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami tehničnih pregledov
  47. Matevž Podobnik: Priložnosti za nove resničnosti v marketingu
  48. Filip Pačarić: Preučevanje uporabniške izkušnje uporabnikov izbranega fitnesa
  49. Tjaša Benedičič: Nakupne navade Slovencev v času koronavirusa
  50. Matevž Radin: Zadovoljstvo in obnašanje porabnikov v izbranem podjetju rent-a-car
  51. Peter Hribaršek: Merilec uspešnosti sponzorstva v športu v slovenskih podjetjih
  52. Monika Lukič: Kriterij ocenjevanja izložb kot element vizualnega merchandisinga
  53. Luka Stegić: Dejavniki nakupa pri športnih blagovnih znamkah
  54. Stefanija Kocev: Factors affecting the dicision of young graduates to become entrepreneurs
  55. Melisa Satler: Prenova anketnega sistema in merjenje zadovoljstva strank

Druga dela (5)

  1. Danjel Bratina, Armand Faganel: Forecasting the primary demand for a beer brand using time series analysis
  2. Klemen Kavčič: Koncept oskrbne verige: analiza slovenskih podjetij
  3. Danjel Bratina: Model finančne ocene premoženja blagovnih znamk z uporabo vedenjskih dejavnikov
  4. Danjel Bratina: The impact of crisis sales promotions on branded and unbranded toys
  5. Tjaša Tabaj, Danjel Bratina: Improving direct marketing activities effectiveness using analytical models
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici