Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Tina Vukasovič:
Model povezav med poreklom izdelka in zaznano vrednostjo blagovne znamke
Željka Pećanin:
Model nakupnega vedenja potrošnikov pri odločitvi za nakup "superživil"
MSc theses (6)
Elin Vukalić:
Povezanost med organizacijsko klimo, zadovoljstvom pri delu in zadovoljstvom v življenju zaposlenih v izbranem podjetju
Ana Gril:
Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke v Sloveniji
Špela Velušček:
Analiza nakupnega vedenja potrošnikov pri nakupu medu in medenih izdelkov
Ida Leonida Gnidovec:
Marketinška strategija portala
Sandra Horvat:
Vpliv blagovne znamke na nakupno odločitev potrošnikov
Maša Slapernik:
Nakupno vedenje kupcev zimskih pnevmatik za osebna vozila
BSc theses (5)
Maša Antunićević:
Marketinško komuniciranje športnega društva
Sandra Spasojević:
Use of digital marketing tools in the sales and marketing activities of the bank X
Klara Koprivec:
Strategija marketinga podjetja
Mirjam Pikl:
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Dejavnosti Zaraja
Manca Mašič:
Analiza priljubljenosti nagradnih iger na izbranih družbenih omrežjih
Other documents (6)
Tina Vukasovič:
Raziskovalni model strateškega repozicioniranja blagovne znamke
Tina Vukasovič:
Vpliv izvora izdelka na vrednotenje njegovih lastnosti pri porabnikih
Tina Vukasovič, Štefan Bojnec:
Empirično preverjanje modela povezav med poreklom izdelka in zaznano vrednostjo blagovne znamke
Tina Vukasovič, Robert Ružman:
Analiza vpliva čustvene inteligence zaposlenih na uspešnost delovanja organizacije
Tina Vukasovič:
Marketing management and innovations
Tina Vukasovič, Bojana Korez, Sonja Porekar Petelin:
The expansion of the brand through the establishment of the mobile kitchen system