Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Tina Vukasovič: Model povezav med poreklom izdelka in zaznano vrednostjo blagovne znamke
  2. Željka Pećanin: Model nakupnega vedenja potrošnikov pri odločitvi za nakup "superživil"

MSc theses (6)

  1. Elin Vukalić: Povezanost med organizacijsko klimo, zadovoljstvom pri delu in zadovoljstvom v življenju zaposlenih v izbranem podjetju
  2. Ana Gril: Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke v Sloveniji
  3. Špela Velušček: Analiza nakupnega vedenja potrošnikov pri nakupu medu in medenih izdelkov
  4. Ida Leonida Gnidovec: Marketinška strategija portala
  5. Sandra Horvat: Vpliv blagovne znamke na nakupno odločitev potrošnikov
  6. Maša Slapernik: Nakupno vedenje kupcev zimskih pnevmatik za osebna vozila

BSc theses (5)

  1. Maša Antunićević: Marketinško komuniciranje športnega društva
  2. Sandra Spasojević: Use of digital marketing tools in the sales and marketing activities of the bank X
  3. Klara Koprivec: Strategija marketinga podjetja
  4. Mirjam Pikl: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Dejavnosti Zaraja
  5. Manca Mašič: Analiza priljubljenosti nagradnih iger na izbranih družbenih omrežjih

Other documents (6)

  1. Tina Vukasovič: Raziskovalni model strateškega repozicioniranja blagovne znamke
  2. Tina Vukasovič: Vpliv izvora izdelka na vrednotenje njegovih lastnosti pri porabnikih
  3. Tina Vukasovič, Štefan Bojnec: Empirično preverjanje modela povezav med poreklom izdelka in zaznano vrednostjo blagovne znamke
  4. Tina Vukasovič, Robert Ružman: Analiza vpliva čustvene inteligence zaposlenih na uspešnost delovanja organizacije
  5. Tina Vukasovič: Marketing management and innovations
  6. Tina Vukasovič, Bojana Korez, Sonja Porekar Petelin: The expansion of the brand through the establishment of the mobile kitchen system
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica