Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (5)

  1. Andrej Berdajs: Analiza kompetenc socialnopedagoškega delovanja učiteljev z rizičnimi dijaki v poklicni šoli
  2. Mateja Marovič: Participacija otroka/mladostnika v vzgojnih zavodih
  3. Ana Bogdan Zupančič: Proces konceptualizacije socialne pedagogike v Sloveniji
  4. Jovita Pogorevc: Vključevanje mladih v socialno okolje po zaključenem bivanju v vzgojnem zavodu
  5. Matej Vukovič: Model evalvacije deinstitucionalizacije

Magistrska dela (122)

  1. Nina Brecelj: Psihoaktivne substance in krizno interveniranje v vzgojnih zavodih v Sloveniji
  2. Jernej Jakob: Samopodoba otrok s čustveno-vedenjskimi težavami
  3. Tanja Kranjec: Razvitost socialnih kompetenc pri učencih z vidika strokovnih delavcev
  4. Sonja Radikon: Spodbujanje strpnosti do drugačnosti s projektom "Sprejemanje vidne drugačnosti"
  5. Darko Kobovc: Delo z učencem z izrazitimi čustvenimi in vedenjskimi težavami
  6. Vojko Vunderl: Medvrstniško nasilje v osnovnih šolah
  7. Mihaela Lampreht: Mnenja vzgojiteljev o inkluzivnem vzgojno-izobraževalnem delu v vrtcu
  8. Špela Vunderl: Samopoškodovanje mladih
  9. Tamara Jerič: Spolno specifična socializacija v vrtcu
  10. Andreja Butolo: Zavedanje učiteljev o pomenu vzgoje v šoli
  11. Anja Andrić: Vedenjske posebnosti predšolskega otroka z aspergerjevim sindromom
  12. Monika Panič Puconja: Šolska in vrstniška mediacija v osnovni šoli
  13. Valentina Panger: Gibanje kot metodični pripomoček v vzgoji
  14. Sanja Tacer: Starši otrok s posebnimi potrebami v iskanju smisla življenja
  15. Sonja Fišer: Vloga inkluzivnega pedagoga pri prepoznavanju in obravnavi samopoškodbenega vedenja mladostnikov
  16. Maja Spruk: Gozdni vrtec kot ena izmed oblik dela s čustveno-vedenjskimi motnjami predšolskih otrok
  17. Ksenija Horvat: Asociativno učenje po NTC metodi v vrtcu
  18. Vanja Makarič: Stališča o strpnosti do otrok in mladostnikov z vidika staršev
  19. Marjeta Svenšek Kristovič: Vloga socialnega pedagoga pri obravnavi otrok in mladostnikov z avtistično motnjo ter otrok in mladostnikov z vedenjskimi težavami po metodi ABA
  20. Mateja Šumenjak: Otrok s težavami v duševnem zdravju in šola
  21. Karin Mermolja: Vpliv vzgojnih stilov na vzpodbujanje vedenjskih težav mladostnikov
  22. Anja Božič: Proces sprejemanja otroka z avtistično motnjo s strani družinskih članov
  23. Ambra Šlosar Karbič: Razumevanje čustvenih in vedenjskih težav v odraščanju z vidika učiteljev v osnovni šoli
  24. Marjeta Blagovič: Vloga biblioterapije pri sprejemanju različnosti pri učencih 3. razreda osnovne šole
  25. Lucija Hrastnik: Usposobljenost učiteljev razrednega pouka rednih osnovnih šol za delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  26. Ana Dvornik: Sodelovanje med učitelji razrednega pouka in izvajalci dodatne strokovne pomoči
  27. Lucija Hrastnik: Preventivni programi za premoščanje čustvenih in vedenjskih težav mladostnikov
  28. Sara Božović: Primerjava izobraževanja odraslih v zavodih za prestajanje kazni zapora na Norveškem, v Sloveniji in Združenih državah Amerike
  29. Hana Marinič: odločba o usmerjanju - pomoč ali stigma
  30. Jadranka Karanušić Hajdinjak: Razumevanje in odzivanje strokovnih delavcev v osnovni šoli na čustvene in vedenjske težave učencev
  31. Metka Štabuc: Podporne strategije za učenca z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo pri pouku
  32. Natalija Ekart Misleta: Doživljajska pedagogika v domu za otroke in mladostnike z motnjo v duševnem razvoju
  33. Aneja Paliska Kobal: Glas otrok v mladinskem domu
  34. Maja Jelenko: Inkluzivno spremljanje učenca s čustveno vedenjskimi težavami od 3. do 6. razreda
  35. Katarina Zagoršak: Pomoč in podpora učiteljem pri delu z otroki z vedenjsko čustvenimi težavami v osnovni šoli
  36. Vesna Štukelj: Sprejem in vključitev otrok v vzgojni zavod
  37. Klavdija Krajnc: Mlajši otroci v vzgojnih zavodih
  38. Simona Prezelj: Prosti čas v stanovanjskih skupinah za otroke in mladostnike z motnjami v vedenju in/ali čustvovanju
  39. Iva Badžim: Odločba o usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami - stigma ali pomoč
  40. Sanja Vodopivec: Socialni pedagog kot učitelj za dodatno strokovno pomoč v osnovni šoli
  41. Natalija Mlinar: Sodelovanje s starši otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  42. Slađana Jović Mićković: Pojav čustvenih in vedenjskih težav otrok priseljencev v novih življenjskih razmerah
  43. Neja Srčič: Socialna sprejetost dečka s čustvenimi motnjami in vpliv družine
  44. Ines Klavžar: Nekateri dejavniki zgodnje stimulacije možganov po NTC učenju pri najmlajših učencih
  45. Maša Ivanjko: Vpliv terapevtskega jahanja na otroke z motnjo avtističnega spektra
  46. Veronika Gabrijel: Gibalna/športna aktivnost ter čustvene vedenjske težave v prvem razredu
  47. Anja Ferlin: Prehod iz rejništva v samostojnost
  48. Tjaša Zver: Mladostniki z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti v bolnišnični šoli
  49. Elena Lazarova: Podpora in pomoč mladostnikom po odhodu iz institucionalne oskrbe
  50. Petra Peischl: Zaznavanje problema medsebojnih odnosov v pedagoškem timu vrtca
  51. Lea Badžim: Žoga kot didaktični pripomoček pri delu z učenci z ADHD
  52. Aldina Beganović: Socialnopedagoško delo z učenci priseljenci na osnovnih šolah
  53. Tamara Viktoria Matković: Poinstitucionalna obravnava mladostnikov v izvendružinski vzgoji v Sloveniji
  54. Nina Kmetec: Vloga inkluzivnega pedagoga kot vzgojitelja in uporaba didaktičnih iger in igrač domače izdelave v predšolskem oddelku otrok s posebnimi potrebami
  55. Urška Brežnjak: Krepitev moči brezdomnih
  56. Ana Bukovec: Španova kmetija - terapevtska kmetija za pomoč osebam s čustveno vedenjskimi motnjami
  57. Nives Horvat: Spremljanje učno-vzgojne uspešnosti otrok s čustveno-vedenjskimi težavami
  58. Alenka Horvat Pavalec: Uporaba socialnih veščin pri vzpostavljanju odnosa z otroki s posebnimi potrebami
  59. Nataša Ahlin: Pedagoški delavci izbrane OŠ o konfliktih in šolski mediaciji
  60. Natalija Novak: Vključenost v dejavnost gledališke pedagogike kot pomoč pri razvijanju socialnih kompetenc mladostnikov
  61. Ana Cerkovnik, Maruša Rozman: Čustveno-vedenjske težave/motnje predšolskih otrok
  62. Amadeja Klemenčič: Pripomoček za obravnavo agresivnega vedenja v predšolskem obdobju
  63. Janez Alič: Tabori preživetja v naravi kot metoda za izboljšanje socialnih veščin mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami
  64. Ines Rekar: Spolno specifične težave deklet s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami v strokovnih centrih
  65. Jure Pajk: Analiza funkcionalnosti preoblikovanja vzgojno-izobraževalnega zavoda Višnja Gora v strokovni center
  66. Magda Šket: Raznovrstnost vzgojnih stilov in njihovi vplivi na razvoj otrok
  67. Neja Dajčman: Spletno nasilje med mladostniki v osnovnošolskem prostoru
  68. Anja Urek: Vloga socialnega pedagoga pri sodelovanju z vzgojitelji v vrtcu
  69. Sandra Rajh: Odnos odvisnikov s primarno družino med zdravljenjem in po zdravljenju v programu Skupnost Srečanje
  70. Polona Zapušek: Gozdna kopel
  71. Tadeja Ferk: Vloga vzgojitelja v strokovnem centru pri učni podpori otrokom in mladostnikom s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  72. Patrik Kogoj: Krizne intervencije ob heteroagresivnem, nasilnem in delikventnem vedenju otrok in mladostnikov v strokovnih centrih
  73. Mojca Tominec: Strategije uravnavanja čustev vzgojiteljev Strokovnega centra Planina in Strokovnega centra Mladinskega doma Maribor
  74. Klavdija Judež: Izvajanje dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli pred, med in po šolanju na daljavo
  75. Elen Cergol: Duševno zdravje otrok in mladostnikov v slovenskih vzgojnih zavodih
  76. Miha Novak: Obravnava storilcev nasilja v družini v probaciji
  77. Nika Vrabec: Oblike vrstniškega nasilja med osnovnošolskimi dekleti
  78. Katja Frangež: Pozitivni in negativni učinki ukrepov za zajezitev širjenja epidemije Covida-19 na otroke s posebnimi potrebami v večini osnovnih šolah v Sloveniji s perspektive izvajalcev in izvajalk dodatne strokovne pomoči
  79. Nika Knafelc: Socialno pedagoško interveniranje v kriznih situacijah na področju zlorab v strokovnih centrih
  80. Gregor Lugarič: Mobilni tim pedagogov doživljajske pedagogike v Strokovnem centru Mladinski dom Maribor
  81. Špela Saje: Sprememba vedenja pri otrocih v času karantene zaradi koronavirusa
  82. Tina Teraž: Spletno medvrstniško nasilje v osnovni šoli
  83. Emina Glavaš: Zaznavanje otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami v vrtcu s strani vzgojiteljev
  84. Eva Trobec: Stiske družin predšolskih otrok s posebnimi potrebami
  85. Ana Turel: Socialni položaj učencev s čustveno-vedenjskimi motnjami v osnovni šoli
  86. Tjaša Starič: Povezanost med odnosi v družini in kriminalno kariero
  87. Maruška Herga: Usposobljenost vzgojiteljev za delo s predšolskimi otroki s čustveno-vedenjskimi težavami
  88. Tadeja Bonča: Delo in naloge socialnega pedagoga v osnovni šoli pri usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  89. Gregor Dovč: Glasserjeva kakovostna šola v luči inkluzivne paradigme na primeru dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli
  90. Maruša Slanšek: Pogledi učiteljev na učenje socialnih veščin v redni osnovni šoli
  91. Maja Kavar: Doživljanje nasilja z vidika vzgojiteljev, zaposlenih v strokovnih centrih
  92. Alja Mahkovic: Primerjava uporabe digitalnih medijev med mladostniki, ki bivajo v strokovnem centru, in tistimi doma
  93. Špela Cesar: Socialni pedagog kot učitelj pouka podaljšanega bivanja
  94. Teja Nemec: Risba kot pripomoček za ugotavljanje psihosocialnega položaja učenca in odnosov v razredu
  95. Miranda Uskokovič Grošelj: Pomen gibanja na vključenost in dobro počutje otrok v prvi starostni skupini vrtca
  96. Sara Lenasi: Skrb za blagostanje vzgojiteljev v strokovnem centru pri delu z mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami
  97. Maja Peršič: Socialno-pedagoško svetovalno delo s starši/skrbniki in z njihovimi otroki v goriških osnovnih šolah
  98. Urška Janežič: Vloga strokovnih delavcev pri prepoznavi in obravnavi deklic z motnjo ADHD v osnovni šoli
  99. Goran Car: Prostočasne aktivnosti v zavodih za prestajanje kazni zapora
  100. Teja Debevec: Pogled na pojavnost medvrstniškega nasilja med učenci tretjega vzgojno izobraževalnega obdobja osnovne šole
  101. Ana Potočnik: Delo v Intenzivnih skupinah po sprejetju ZOOMTVI (2021).
  102. Katarina Zorica: Pomoč in podpora učiteljem pri delu z učenci priseljenci
  103. Nina Metelko: Socialnopedagoški vidiki pri zmanjševanju povratništva v zaporu - stališča obsojencev
  104. Elizabeta Šinko: Motorični in socialni razvoj predšolskih otrok skozi gibanje in igro v naravnem okolju
  105. Kristina Petrinja: Pomen mobilne socialnopedagoške službe pri obravnavi in delu z otroki in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami oziroma motnjami
  106. Žana Semič: Usposobljenost učiteljev izbrane osnovne šole za delo z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  107. Davorina Krajnčan: Pregled pojavnih oblik vedenjskih in čustvenih težav v osnovni šoli
  108. Barbara Kupčič: Pojavne oblike vedenjskih in čustvenih težav otrok v vrtcu, kot jih opredeljujejo vzgojitelji
  109. Katja Šalkovič: Analiza dela socialnih pedagogov kot učiteljev za dodatno strokovno pomoč
  110. Janja Leban: Strokovna usposobljenost vzgojiteljev in obvladovanje sopojavnosti motenj pri otrocih s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami v Strokovnem centru Kranj
  111. Lea Papler: Inkluzija v visokem šolstvu
  112. Katja Ornik: Čustveno-vedenjske težave v prvem in drugem triletju osnovnih šol
  113. Lidija Kovačec: Dileme ob prehodu otrok v šolo
  114. Tjaša Škrbina: Zgodnja detekcija čustveno vedenjskih težav pri otrocih v vrtcih
  115. Lea Vilčnik: Pregled vzrokov in pojavne oblike vedenjskih in čustvenih težav v osnovnih šolah
  116. Domen Zimšek: Koncept mladinskega stanovanja kot socialnopedagoška oblika pomoči
  117. Blanka Bergleitner: Pojavnost čustveno-vedenjskih motenj v srednjih šolah
  118. Sandra Kregar: Prilagoditev vrtčevskega okolja otroku z motnjo avtističnega spektra po metodi PECS in metodi TEACCH
  119. Nina Susman: Vloga svetovalnih delavcev v preventivi pri uporabi spleta med osnovnošolci
  120. Klavdija Vegelj: Sodelovanje z družino v stanovanjski skupini
  121. Kristina Krže: Vzgojni stili, ki jih pri vzgoji uporabljajo starši ali skrbniki predšolskih otrok
  122. Janja Žalik Jerebič: Integracija ukrajinskih učencev v osnovno šolo

Diplomska dela (88)

  1. Črt Stropnik: Ocena kvalitete učne in socialne pomoči za otroke dnevnega centra za otroke in mladostnike Koper
  2. Anica Košak: Prvi dan v vrtcu
  3. Ana Starc Purgaj: Ljudske igre preko metode doživljajske pedagogike
  4. Nadja Skubic: Bivanje v naravi s predšolskimi otroki
  5. Branka Cotič: Pomen prvega dne v vzgojnem zavodu za otroke/mladostnike in strokovne delavce
  6. Dragica Pertoci: Vpliv sprostitvenih iger na otroke ter uporaba le-teh v vrtcu
  7. Katja Žuraj: Otroci in čebelji svet
  8. Meta Slejko: Uporaba vzgojnih stilov v današnjih družinah
  9. Mojca Krajšek: Vpliv NTC metode na gibalne sposobnosti predšolskih otrok
  10. Mihaela Giorgiutti Antolašič: Brain gym in otrok
  11. Urša Gorjup: Počitniški tabori - želje in pričakovanja staršev
  12. Inja Zupanc: Pripravljenost izbranih osnovnih šol za integracijo priseljencev v vzgojno-izobraževalnem okolju
  13. Martina Čoh: Kaznovanje otrok
  14. Ana Dvornik: Razlike v obravnavi otrok s posebnimi potrebami med učitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči
  15. Igor Pavlović: Vključenost moških vzgojiteljev v očeh vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic
  16. Lidija Stenovec: Pomen zgodnje stimulacije možganov v povezavi z NTC učenjem
  17. Nataša Zaletelj: Razlogi za napotitev otroka v vzgojno-izobraževalni zavod Frana Milčinskega Smlednik
  18. Jožica Kuhar: Prvič v vrtec
  19. Polona Lončarič: Možnost igre v naravnem okolju v okolici Vrtca Makole
  20. Sabina Selimović: Indijanci v vrtcu skozi doživljajsko pedagogiko
  21. Mateja Trinker: Oblike sodelovanja med vzgojitelji in starši
  22. Katarina Truden: Gradnja celovite osebnosti preko doživljajske pedagogike
  23. Valentina Vlajić: Otroci s posebnostmi v vedenju v vrtcu
  24. Maja Šantej: Vzgojni stili vzgojiteljic
  25. Anela Blagajčević: Večdnevne obogatitvene dejavnosti v vrtcu - tabori
  26. Matic Škulj: Koriščenje gozda pri vzgoji in poučevanju v vrtcu
  27. Tamara Cigan: Vedenjske težave otrok v vrtcu
  28. Karmen Podveršnik: Uporaba doživljajske pedagogike pri prvem vstopu otroka v vrtec
  29. Mojca Primc: Izzivi in izkušnje vzgojitelja v uvajalnem obdobju
  30. Elena Lazarova: Stališča študentov razrednega pouka o vključevanju učencev priseljencev v šolo
  31. Iva Badžim: Metode uspešnega učenja skozi fizično gibanje v prvi triadi osnovne šole
  32. Andreja Krapež: Spodbujanje asociativnega učenja
  33. Nina Kodba Vereš: Starši otrok s posebnimi potrebami
  34. Nina Gajšek: Pomen izkustvenega učenja predšolskega otroka - otrok odkriva svet preko čutil
  35. Eva Korošec: Prvi dan v javnem ali zasebnem vrtcu?
  36. Špela Benčina: Načini preprečevanja šolske neuspešnosti na osnovnih šolah
  37. Janez Alič: Odzivi vzgojiteljic na izstopajoče vedenje otrok
  38. Nina Bohinc: Prvi dan v vrtcu
  39. Nina Kasesnik: Primerjava klasičnega učenja v predšolskem obdobju z učenjem po NTC sistemu
  40. Zinka Zadravec: Vrtec - starši - otrok s posebnimi potrebami
  41. Manca Černe: Vpliv ločitve in novega starševega partnerja na otroka po razvezi
  42. Karen Mandalenić: Težavni otroci in mladostniki
  43. Jasmina Perc: Ozaveščanje otrok o naravi, posledicah onesnaževanja le-te ter možnostih uporabe odpadkov
  44. Elizabeta Šinko: Pomen in vpliv igre in gibanja v naravnem okolju na otrokov celostni razvoj
  45. Tadeja Mali: Spodbujanje doživljajske pedagogike preko proste igre v naravnem okolju v predšolskem obdobju
  46. Katja Lesjak Gajšek: Gozd kot medij vzgoje
  47. Ana Čibej: Vzgojni stili nekoč in danes
  48. Urša Kavčič: Rejništvo - med dvema družinama
  49. Sara Tavčar: Izgorevanje zaposlenih na centru za korekcijo sluha in govora Portorož
  50. Anja Štefanac: Dnevni center za otroke in mladostnike v funkciji prevencije
  51. Karin Fortuna: Uresničevanje načel normalizacije v stanovanjski skupini Val
  52. Nataša Frank: Izdelava koncepta doživljajskega vrtca v okolici Prema
  53. Marija Sladič: Oblike socialno-pedagoške pomoči družini
  54. Anika Legat: Vloga šolskih delavcev pri medvrstniškem nasilju
  55. Anja Knez: Odnos otrok do učenja in šole
  56. Anja Ručigaj: Pomen odnosov
  57. Anja Bačič: Vstop otroka v vrtec
  58. Melani Horvat: Timsko delo med slovensko in madžarsko govorečimi vzgojiteljicami
  59. Maša Mestek: Hospitalizirani otroci in vloga bolnišničnega oddelka vrtca
  60. Tanja Kontrec: Organizacijska klima in medosebni odnosi v zasavskem vrtcu
  61. Tjaša Tadina: Odnos vzgojiteljev predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
  62. Ana Marija Kuhelj: Otrokov svet doživetij
  63. Neli Mavrič: Izkušnje mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami s projektom doživljajske pedagogike na samotnem otoku v svetilniku
  64. Eva Kržič: Mladostnikovo spoprijemanje z izgubo starša
  65. Katja Marš: Učenje v naravnem okolju v povezavi s področjem gibanja
  66. Nuša Martinc: Gozd koz učni medij
  67. Helena Petrovič: Sodelovanje med vzgojiteljico in pomočnico vzgojiteljice v vrtcu
  68. Zlatka Rebernak: Navezanost otroka na spremljevalca
  69. Jakob Gabrič: Vloga svetovalnih delavcev pri oddaji otrok v vzgojni zavod
  70. Melanija Zobec: Odnos mlada vzgojiteljica - starši
  71. Anita Jug: Vključevanje predšolskih otrok pri opravljanju hišnih opravil
  72. Gašper Jurančič: Vzgojni stili staršev predšolskih otrok
  73. Mateja Gregorčič, Dajana Pungaršek: Odnosi v stanovanjskih skupinah: primerjava med srbskim in slovenskim načinom dela
  74. Kaltrina Pulaj Badalli: Inkluzija otrok s posebnimi potrebami v manj razvitih državah - primer Kosova
  75. Bela Pikalo: Plesno-gibalna terapija kot učinkovit pristop v procesu zdravljenja duševnih bolezni
  76. Nika Rozman: Vloga staršev in pedagoških delavcev pri ozaveščanju mladostnikov o spolnosti
  77. Ana Hajšen: Vpliv uporabe mobilnega telefona na otroke stare 5-8 let
  78. Katja Hotko: Ocena vpliva vzgoje in nasilja v družini na odklonsko vedenje otrok in mladostnikov s strani strokovnih delavcev
  79. Bernarda Senčar: Doživljajska pedagogika v vrtcu - vzgoja lastnega pridelka z uporabo v kulinaričnih delavnicah
  80. Simon Femc: Prvi dan v vrtcu
  81. Zana Mrdavšič: Programi pomoči otrokom in mladostnikom s čustveno-vedenjskimi težavami v Centrih za socialno delo koroške regije
  82. Katja Iskra: Bivalna enota, dobra praksa socializacije oseb s posebnimi potrebami
  83. Anja Vračević: Vpliv odvisnosti od alkohola na odnose v družini
  84. Nejka Uranič Nosan: Vloga svetovalnega delavca v strokovnem centru
  85. Lenart Ponikvar: Vključenost v slovensko mladinsko skavtsko organizacijo kot varovalni dejavnik v življenju otrok in mladostnikov
  86. Almira Salkić: Odnos mladostnika s starši
  87. Lara Pezdir: Kuhanje kot metoda dela za razvoj življenjskih veščin in socialnih kompetenc pri mladostnikih v strokovnih centrih
  88. Nina Gregurovič: Težave oziroma motnje v duševnem zdravju otrok in mladostnikov v strokovnih centrih

Druga dela (4)

  1. Otrok pridobi temelje doma in v šoli
  2. Mitja Krajnčan: Dezinstitucionalizacija na področju vzgojnih zavodov
  3. Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj: Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
  4. Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj: Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici