Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (27)
David Knez:
Razvoj izdelka v podjetju steklarske industrije
Tjaša Janša:
Poznavanje islamske kulture v slovenskih podjetjih, ki mednarodno poslujejo
Nataša Bokan:
Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk slovenskih kozmetičnih izdelkov
Jana Perpar:
Vpliv strategije marketinškega komuniciranja na nakupne odločitve potrošnikov pitnih vod
Marjana Zalar:
Marketing coachinga v Sloveniji
Luka Stankovič:
Strategije vstopa podjetij na trge Latinske Amerike
Katarina Kovač:
Strategija marketinga za uvedbo novega izdelka v segmentu medicinskih pripomočkov
Tina Škerget:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na nakup izbranih medicinsko tehničnih pripomočkov
Marko Šiška:
Analiza strategije marketinškega komuniciranja v slovenskem zdraviliškem turizmu
Lucija Kokošar:
Povezanost trženjskega komuniciranja podjetij z odločitvami gospodinjskih odjemalcev električne energije
Maša Seliškar:
Uporaba polepitve vozil kot orodje marketinškega komuniciranja
Janez Rozman:
Analiza učinkov marketinškega komuniciranja na poslušanost izbranega radijskega programa
Andrej Ažman:
Analiza nakupnih navad potrošnikov čokoladnih izdelkov
Nika Ratković Macuh:
Strategija marketinškega komuniciranja za biorazgradljivo plastično embalažo
Nina Pečovnik:
Povezanost marketinškega komuniciranja programov zvestobe za otroke in nakupnih odločitev staršev
Darja Babič:
Vpliv informiranosti na zadovoljstvo staršev otrok v vrtcih
Simona Bregar:
Analiza zadovoljstva komitentov s storitvami bank v Sloveniji
Irena Janja Lužar:
Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami klinik za male živali
Mateja Žan:
Analiza nakupnih navad in zadovoljstva potrošnikov sadja in zelenjave
Vera Gojković:
Strategija marketinškega komuniciranja za istospolno usmerjene potrošnike
Dragana Japundža:
Uvajanje lastne blagovne znamke
Staša Mrhar:
Vpliv strategije ekološkega marketinškega komuniciranja na odločitve potrošnikov - v izbranem podjetju
Jernej Jančič:
Razvitost marketinške kulture šole
Anja Ristovič:
Impulzivni spletni nakupi slovenskih potrošnikov in pomen zunanjih dejavnikov
Lucija Magajna:
Tržne raziskave v modni industriji
Anja Kovač:
Kultura v mednarodnem poslovanju na primeru študije južnoameriških kultur
Karmen Bračič:
Vloga strateških povezav pri doseganju konkurenčne prednosti v mednarodni trgovini z ekološkimi izdelki
Diplomska dela (118)
Urška Hriberšek:
Marketinško komuniciranje kozmetičnega podjetja
Manca Pogorevc:
Marketinško komuniciranje podjetja za dobavo energije
Zala Martinjak:
Marketing podjetja v distribuciji športne opreme
Nika Žagar:
Marketinško komuniciranje distribucijskega podjetja
Žan Lenko:
Mednarodni marketing podjetja v zastopniških dejavnostih
Monika Kovačič:
Marketinško komuniciranje podjetja tekstilne industrije
Kaja Levačič:
Strategija mednarodnega poslovanja podjetja na področju informacijske tehnologije
Maša Volčič:
Strategija marketinškega komuniciranja izbranega podjetja v tekstilni industriji
Milena Črv:
Strategija marketinga izbrane turistične kmetije
Barbara Tejić:
Vloga in pomen kulture v mednarodnem poslovanju na primeru bolgarske kulture
Luka Boltez:
Strategy for management renew of chosen company in branch of vulcanisation
Gregor Mlinar:
Strategija managementa prenove izbranega športnega kluba
Dajana Škevin:
Strategija marketinga v izbranem podjetju
Ivana Kučiš:
Vpliv strategije modnih blagovnih znamk na nakupne odločitve potrošnikov
Teja Fabjan Perko:
Strategija proizvodnega podjetja pri vstopu na tuje trge
Nataša Gaberc:
Marketing električnih avtomobilov
Ana Lambergar:
Mednarodni marketing podjetja kozmetične industrije
Tea Jerman:
Medorganizacijski marketing podjetja v transportni dejavnosti
Teja Julija Juretič:
Marketinško komuniciranje podjetja v naravni kozmetiki
Maša Horvat:
Strategija marketinga izbrane organizacije v turistični dejavnosti
Maja Mlakar:
Medorganizacijski marketing podjetja na tujem trgu
Špela Drev:
Strategija marketinga turistične kmetije
Tanja Selič:
Marketinško komuniciranje podjetja trgovske dejavnosti
Katja Tičar:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v panogi filtracije
Maša Zidanšek:
Strategija mednarodnega marketinga podjetja v dejavnosti igralništva
Ana Purkart:
Strategija digitalno marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju
David Knez:
Strategija marketinga v izbranem podjetju steklarske industrije
Alma Karić:
Strategija marketinškega komuniciranja izbranega podjetja telekomunikacijske industrije
Jerneja Cvikl:
Vpliv marketinškega komuniciranja na nakupne odločitve potrošnikov dietne prehrane
Petra Gubanec:
Vpliv blagovnih znamk ročnih ur na nakupne odločitve potrošnikov
Neža Poje:
Povezanost marketinškega komuniciranja z nakupnimi odločitvami potrošnikov na primeru izbranega izdelka
Martina Rudolf:
Vloga in pomen logistike izbranega podjetja v mednarodnem poslovanju
Dijana Vekić:
Aktivnosti marketinškega komuniciranja v izbrani zavarovalnici
Deni Zadnik:
Vloga in pomen špedicije v mednarodnem poslovanju na primeru izbranega podjetja
Ana Blaznik:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v predelovalni dejavnosti
Eva Rozman:
Različnost kultur v mednarodnem poslovanju
Karmen Kompara:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v turistični dejavnosti
Ivon Sergaš:
Globalizacija in razvoj držav v svetu
Suzana Krasniči:
Management registracije blagovne znamke v EU
Jasmina Smotlak:
Strategija marketinga za uvedbo izdelka na izbrani tuji trg
Mojca Langerholc:
Vloga in pomen cen v mednarodnem poslovanju
Jernej Smrke:
Vpliv kulture na mednarodno poslovanje izbranega podjetja
Ana Luzar:
Kultura obdarovanja v mednarodnem poslovanju na primeru Kitajske
Andraž Zlobec:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v spletnih rezervacijskih sistemih
Matic Plahutnik:
Strategija mednarodnega marketinga v izbranem nogometnem klubu
Maša Seliškar:
Vpliv kulture na strategijo internacionalizacije projektnega podjetja
Dejan Veselinović:
Strategija internacionalizacije podjetja avtomobilske industrije na izbrane tuje trge
David Uranjek:
Strategija vstopa izbranega podjetja na kitajski trg
Helena Pustovrh:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v gradbeništvu
Lea Ardani:
Strategija managementa prestižnih blagovnih znamk v mednarodnem poslovanju
Blaž Bonča:
Strategija obvladovanja tveganj izbranega podjetja v mednarodnem poslovanju
Stana Dodić:
Poslovna kultura v mednarodnem poslovanju
Martina Vetrih:
Strategija internacionalizacije podjetja v lesnopredelovalni industriji
Astrid Jakomin:
Strategija mednarodnega poslovanja podjetja v tekstilni dejavnosti
Davor Cestnik:
Internacionalizacija v izbranem podjetju avtomobilske industrije
Slađana Kondić:
Analiza zadovoljstva potrošnikov na izbranem bencinskem servisu
Matjaž Turina:
Vloga logistike v mednarodnem poslovanju
Marina Tomić:
Strategija internacionalizacije izbranega podjetja v generični farmacevtski industriji
Alenka Koren:
Analiza ključnih dejavnikov nakupa kozmetike v Sloveniji
Nika Kikovič:
Primerjava značilnosti poslovne kulture Cipra in Slovenije
Anja Zupančič:
Strategija storitev nizkocenovnega letalskega prevoznika
Stefan Đurđević:
Franšizing hotelske dejavnosti v mednarodnem poslovanju
Maja Gantar:
Strategija internacionalizacije podjetja v lesni industriji
Petra Perko Fritsch:
Strategija managementa dizajna kot konkurenčna prednost podjetij
Lucija Kokošar:
Marketinške strategije in zvestoba potrošnikov na primeru trgovskih podjetij
Anja Sojer:
Strategija internacionalizacije multinacionalnega podjetja v kozmetični dejavnosti
Tjaša Vrtačnik:
Zbirateljstvo kot izraz potrošniške kulture
Maja Ivona Pretnar:
Globalizacija in razvoj držav
Jernej Komar:
Trgovinska dejavnost v mednarodnem poslovanju
Katja Jarc:
Programi zvestobe in zadovoljstvo potrošnikov
Marko Hrvatin:
Globalizacijski trendi v glasbeni industriji
Patricija Oblak:
Strategija internacionalizacije multinacionalnega podjetja
Bernarda Komadina:
Pomen kakovosti za zadovoljstvo uporabnikov zobozdravstvenih storitev
Anja Pečar:
Internacionalizacija manjšega slovenskega podjetja v logistični dejavnosti
Lana Tanko:
Izvozni model v mednarodnem poslovanju
Kaja Žonta:
Kultura v mednarodnem poslovanju
Suzana Kranjc:
Poreklo izdelka v mednarodnem poslovanju
Nick Prodani:
Strategije vstopa na tuje trge
Rebecca Flegar:
Globalizacija v industriji informacijske tehnologije
Adisa Hasinović:
Internacionalizacija podjetja v farmacevtski industriji
Denija Rekić:
Gospodarska kriminaliteta v mednarodnem poslovanju
Črt Mišmaš:
Ovire v mednarodnem poslovanju
Sara Ana Jerebic:
Način vstopa na tuje trge
Tina Berk:
Projekt internacionalizacije podjetja v telekomunikakcijah - študija primera
Eva Fucka:
Različnosti v mednarodnem poslovanju
Klemen Žagar:
Analiza športnih aktovnosti za pomen turizma na Bovškem
Gregor Vozlič:
Vpliv recesije na mednarodno poslovanje
Živa Aljana Topole:
Multinacionalno podjetje v mednarodnem poslovanju
Katja Potočnik:
Primer internacionalizacije podjetja v segmentu dobaviteljev
Damjana Žaberl:
Poreklo blaga v Evropski uniji
Nataša Bokan:
Strategija nastopa podjetja na trgih JV Evrope
Mojca Karin Rehar:
Načini vstopa podjetij na tuje trge
Nina Dernovšek:
Strategija internacionalizacije slovenskega podjetja
Blaž Intihar:
Globalizacija v svetovni avtomobilski industriji
Irena Ušlakar:
Strategija internacionaliza[c]ije podjetja
Alen Najdenovski:
Bančna garancija kot pomemben instrument zavarovanja v mednarodnem poslovanju
Astrid Arlič:
Internacionalizacija podjetja v segmentu letalske opreme
Katja Štahl:
Internacionalizacija podjetja v segmentu talnih oblog
Daša Hliš:
Internacionalizacija podjetja v segmentu tekstilne industrije
Janez Jelenc:
Postopek nadzorovanja v mednarodnem poslovanju podjetja
Nejc Sajovic:
Intelektualna lastnina v mednarodni glasbeni industriji
Mateja Merzdovnik:
Standardi v mednarodnem poslovanju
Sanita Jakupović:
Vloga in pomen logistike v mednarodnem poslovanju
Anja Lavrič:
Internacionalizacija v modni industriji
Petra Mesojednik:
Carinski postopek pri prevozu posebnega blaga v mednarodnem poslovanju
Petra Romšek:
Storitve zemeljske oskrbe letal v mednarodnem poslovanju
Tilen Mrgole:
Vpliv poslovnega komuniciranja na mednarodno poslovanje
Laura Gričar:
Internacionalizacija podjetja v segmentu predelave plastičnih mas
Kim Prinčič:
Strategija internacionalizacije podjetja v segmentu pridelave vin
Janez Praper:
Poslovanje v evropskem prostoru
Eva Drofenik:
Vloga in pomen kulture v mednarodnem poslovanju
Mario Sarić:
Vpliv krize na spletno prodajo teniške opreme v Sloveniji
Urška Sojč:
Internacionalizacija podjetja v segmentu bele tehnike
Barbara Aćimović:
Vpliv svetovne krize na internacionalizacijo slovenskih podjetij na trgih JV Azije
Anna Poropat:
Strategija internacionalizacije v predelovalni industriji
Mitja Bokalič:
Outsourcing v svetovni farmacevtski industriji
Vesna Pandžić:
Pomen franšizinga v mednarodnem poslovanju
Nina Pečovnik:
Pomen kulture v mednarodnem poslovanju
Druga dela (7)
Dragan Kesič, Borut Likar:
Komercializacija novosti za neekonomiste
Dragan Kesič:
Research of strategic global development trends and competitiveness in the world pharmaceutical industry
Dragan Kesič:
Mednarodni izobraževalni teden v Portu na Portugalskem
Dragan Kesič:
Izzivi globalizacije v svetovni farmacevtski industriji
Dragan Kesič:
Pharmaceutical industry in strategic development
Dragan Kesič:
Globalization influences strategic changes and movements
Dragan Kesič:
Strategic development trends in the world pharmaceutical industry