Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (19)

  1. Lucija Kokošar: Povezanost trženjskega komuniciranja podjetij z odločitvami gospodinjskih odjemalcev električne energije
  2. Maša Seliškar: Uporaba polepitve vozil kot orodje marketinškega komuniciranja
  3. Janez Rozman: Analiza učinkov marketinškega komuniciranja na poslušanost izbranega radijskega programa
  4. Andrej Ažman: Analiza nakupnih navad potrošnikov čokoladnih izdelkov
  5. Nika Ratković Macuh: Strategija marketinškega komuniciranja za biorazgradljivo plastično embalažo
  6. Nina Pečovnik: Povezanost marketinškega komuniciranja programov zvestobe za otroke in nakupnih odločitev staršev
  7. Darja Babič: Vpliv informiranosti na zadovoljstvo staršev otrok v vrtcih
  8. Simona Bregar: Analiza zadovoljstva komitentov s storitvami bank v Sloveniji
  9. Irena Janja Lužar: Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami klinik za male živali
  10. Mateja Žan: Analiza nakupnih navad in zadovoljstva potrošnikov sadja in zelenjave
  11. Vera Gojković: Strategija marketinškega komuniciranja za istospolno usmerjene potrošnike
  12. Urša Bončar: Preučevanje strateških usmeritev in skladnosti z zakonskimi predpisi v farmacevtski industriji
  13. Dragana Japundža: Uvajanje lastne blagovne znamke
  14. Staša Mrhar: Vpliv strategije ekološkega marketinškega komuniciranja na odločitve potrošnikov - v izbranem podjetju
  15. Jernej Jančič: Razvitost marketinške kulture šole
  16. Anja Ristovič: Impulzivni spletni nakupi slovenskih potrošnikov in pomen zunanjih dejavnikov
  17. Lucija Magajna: Tržne raziskave v modni industriji
  18. Anja Kovač: Kultura v mednarodnem poslovanju na primeru študije južnoameriških kultur
  19. Karmen Bračič: Vloga strateških povezav pri doseganju konkurenčne prednosti v mednarodni trgovini z ekološkimi izdelki

Diplomska dela (98)

  1. Maja Mlakar: Medorganizacijski marketing podjetja na tujem trgu
  2. Špela Drev: Strategija marketinga turistične kmetije
  3. Tanja Selič: Marketinško komuniciranje podjetja trgovske dejavnosti
  4. Katja Tičar: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v panogi filtracije
  5. Maša Zidanšek: Strategija mednarodnega marketinga podjetja v dejavnosti igralništva
  6. Ana Purkart: Strategija digitalno marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju
  7. David Knez: Strategija marketinga v izbranem podjetju steklarske industrije
  8. Alma Karić: Strategija marketinškega komuniciranja izbranega podjetja telekomunikacijske industrije
  9. Jerneja Cvikl: Vpliv marketinškega komuniciranja na nakupne odločitve potrošnikov dietne prehrane
  10. Petra Gubanec: Vpliv blagovnih znamk ročnih ur na nakupne odločitve potrošnikov
  11. Neža Poje: Povezanost marketinškega komuniciranja z nakupnimi odločitvami potrošnikov na primeru izbranega izdelka
  12. Martina Rudolf: Vloga in pomen logistike izbranega podjetja v mednarodnem poslovanju
  13. Dijana Vekić: Aktivnosti marketinškega komuniciranja v izbrani zavarovalnici
  14. Deni Zadnik: Vloga in pomen špedicije v mednarodnem poslovanju na primeru izbranega podjetja
  15. Ivon Sergaš: Globalizacija in razvoj držav v svetu
  16. Suzana Krasniči: Management registracije blagovne znamke v EU
  17. Jasmina Smotlak: Strategija marketinga za uvedbo izdelka na izbrani tuji trg
  18. Mojca Langerholc: Vloga in pomen cen v mednarodnem poslovanju
  19. Jernej Smrke: Vpliv kulture na mednarodno poslovanje izbranega podjetja
  20. Ana Luzar: Kultura obdarovanja v mednarodnem poslovanju na primeru Kitajske
  21. Andraž Zlobec: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v spletnih rezervacijskih sistemih
  22. Matic Plahutnik: Strategija mednarodnega marketinga v izbranem nogometnem klubu
  23. Ana Blaznik: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v predelovalni dejavnosti
  24. Eva Rozman: Različnost kultur v mednarodnem poslovanju
  25. Karmen Kompara: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v turistični dejavnosti
  26. Maša Seliškar: Vpliv kulture na strategijo internacionalizacije projektnega podjetja
  27. Dejan Veselinović: Strategija internacionalizacije podjetja avtomobilske industrije na izbrane tuje trge
  28. David Uranjek: Strategija vstopa izbranega podjetja na kitajski trg
  29. Helena Pustovrh: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v gradbeništvu
  30. Lea Ardani: Strategija managementa prestižnih blagovnih znamk v mednarodnem poslovanju
  31. Blaž Bonča: Strategija obvladovanja tveganj izbranega podjetja v mednarodnem poslovanju
  32. Stana Dodić: Poslovna kultura v mednarodnem poslovanju
  33. Martina Vetrih: Strategija internacionalizacije podjetja v lesnopredelovalni industriji
  34. Astrid Jakomin: Strategija mednarodnega poslovanja podjetja v tekstilni dejavnosti
  35. Davor Cestnik: Internacionalizacija v izbranem podjetju avtomobilske industrije
  36. Slađana Kondić: Analiza zadovoljstva potrošnikov na izbranem bencinskem servisu
  37. Matjaž Turina: Vloga logistike v mednarodnem poslovanju
  38. Marina Tomić: Strategija internacionalizacije izbranega podjetja v generični farmacevtski industriji
  39. Alenka Koren: Analiza ključnih dejavnikov nakupa kozmetike v Sloveniji
  40. Nika Kikovič: Primerjava značilnosti poslovne kulture Cipra in Slovenije
  41. Anja Zupančič: Strategija storitev nizkocenovnega letalskega prevoznika
  42. Stefan Đurđević: Franšizing hotelske dejavnosti v mednarodnem poslovanju
  43. Maja Gantar: Strategija internacionalizacije podjetja v lesni industriji
  44. Petra Perko Fritsch: Strategija managementa dizajna kot konkurenčna prednost podjetij
  45. Anja Sojer: Strategija internacionalizacije multinacionalnega podjetja v kozmetični dejavnosti
  46. Lucija Kokošar: Marketinške strategije in zvestoba potrošnikov na primeru trgovskih podjetij
  47. Tjaša Vrtačnik: Zbirateljstvo kot izraz potrošniške kulture
  48. Maja Ivona Pretnar: Globalizacija in razvoj držav
  49. Jernej Komar: Trgovinska dejavnost v mednarodnem poslovanju
  50. Katja Jarc: Programi zvestobe in zadovoljstvo potrošnikov
  51. Marko Hrvatin: Globalizacijski trendi v glasbeni industriji
  52. Patricija Oblak: Strategija internacionalizacije multinacionalnega podjetja
  53. Bernarda Komadina: Pomen kakovosti za zadovoljstvo uporabnikov zobozdravstvenih storitev
  54. Anja Pečar: Internacionalizacija manjšega slovenskega podjetja v logistični dejavnosti
  55. Lana Tanko: Izvozni model v mednarodnem poslovanju
  56. Kaja Žonta: Kultura v mednarodnem poslovanju
  57. Suzana Kranjc: Poreklo izdelka v mednarodnem poslovanju
  58. Nick Prodani: Strategije vstopa na tuje trge
  59. Rebecca Flegar: Globalizacija v industriji informacijske tehnologije
  60. Denija Rekić: Gospodarska kriminaliteta v mednarodnem poslovanju
  61. Adisa Hasinović: Internacionalizacija podjetja v farmacevtski industriji
  62. Črt Mišmaš: Ovire v mednarodnem poslovanju
  63. Sara Ana Jerebic: Način vstopa na tuje trge
  64. Tina Berk: Projekt internacionalizacije podjetja v telekomunikakcijah - študija primera
  65. Eva Fucka: Različnosti v mednarodnem poslovanju
  66. Klemen Žagar: Analiza športnih aktovnosti za pomen turizma na Bovškem
  67. Gregor Vozlič: Vpliv recesije na mednarodno poslovanje
  68. Živa Aljana Topole: Multinacionalno podjetje v mednarodnem poslovanju
  69. Katja Potočnik: Primer internacionalizacije podjetja v segmentu dobaviteljev
  70. Damjana Žaberl: Poreklo blaga v Evropski uniji
  71. Nataša Bokan: Strategija nastopa podjetja na trgih JV Evrope
  72. Mojca Karin Rehar: Načini vstopa podjetij na tuje trge
  73. Nina Dernovšek: Strategija internacionalizacije slovenskega podjetja
  74. Blaž Intihar: Globalizacija v svetovni avtomobilski industriji
  75. Irena Ušlakar: Strategija internacionaliza[c]ije podjetja
  76. Alen Najdenovski: Bančna garancija kot pomemben instrument zavarovanja v mednarodnem poslovanju
  77. Astrid Arlič: Internacionalizacija podjetja v segmentu letalske opreme
  78. Katja Štahl: Internacionalizacija podjetja v segmentu talnih oblog
  79. Daša Hliš: Internacionalizacija podjetja v segmentu tekstilne industrije
  80. Janez Jelenc: Postopek nadzorovanja v mednarodnem poslovanju podjetja
  81. Nejc Sajovic: Intelektualna lastnina v mednarodni glasbeni industriji
  82. Mateja Merzdovnik: Standardi v mednarodnem poslovanju
  83. Sanita Jakupović: Vloga in pomen logistike v mednarodnem poslovanju
  84. Anja Lavrič: Internacionalizacija v modni industriji
  85. Petra Mesojednik: Carinski postopek pri prevozu posebnega blaga v mednarodnem poslovanju
  86. Petra Romšek: Storitve zemeljske oskrbe letal v mednarodnem poslovanju
  87. Tilen Mrgole: Vpliv poslovnega komuniciranja na mednarodno poslovanje
  88. Laura Gričar: Internacionalizacija podjetja v segmentu predelave plastičnih mas
  89. Kim Prinčič: Strategija internacionalizacije podjetja v segmentu pridelave vin
  90. Janez Praper: Poslovanje v evropskem prostoru
  91. Eva Drofenik: Vloga in pomen kulture v mednarodnem poslovanju
  92. Mario Sarić: Vpliv krize na spletno prodajo teniške opreme v Sloveniji
  93. Urška Sojč: Internacionalizacija podjetja v segmentu bele tehnike
  94. Barbara Aćimović: Vpliv svetovne krize na internacionalizacijo slovenskih podjetij na trgih JV Azije
  95. Anna Poropat: Strategija internacionalizacije v predelovalni industriji
  96. Mitja Bokalič: Outsourcing v svetovni farmacevtski industriji
  97. Vesna Pandžić: Pomen franšizinga v mednarodnem poslovanju
  98. Nina Pečovnik: Pomen kulture v mednarodnem poslovanju

Druga dela (6)

  1. Dragan Kesič: Research of strategic global development trends and competitiveness in the world pharmaceutical industry
  2. Dragan Kesič: Mednarodni izobraževalni teden v Portu na Portugalskem
  3. Dragan Kesič: Izzivi globalizacije v svetovni farmacevtski industriji
  4. Dragan Kesič: Pharmaceutical industry in strategic development
  5. Dragan Kesič: Globalization influences strategic changes and movements
  6. Dragan Kesič: Strategic development trends in the world pharmaceutical industry
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici