Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Martin Bizjak: Interno komuniciranje v globalnem projektnem timu

MSc theses (45)

  1. Aleš Markočič: Izvajanje tržne dejavnosti v poklicnih gasilskih enotah v Sloveniji
  2. Armand Faganel: Zaznavanje kakovosti storitev visokošolskega izobraževanja
  3. Boris Pečnik Aru: Spletno nakupovanje slovenskih potrošnikov v tujini
  4. Živa Krajnc: Analiza namer za spletno nakupovanje pri starejših in mlajših kupcih - študija primera
  5. Bor Abramič: Nakupno vedenje kupcev industrijskih črpalk na slovenskem trgu
  6. Anton Streicher: Analiza odnosa gospodinjstev do ravnanja s komunalnimi odpadki v izbrani mestni občini
  7. Helena Winkler: Vloga turističnih društev pri razvoju destinacije Nova Gorica - študija primera
  8. Matej Volk: Osebna prodaja in uspešnost poslovanja
  9. Marko Turuk: Analiza dejavnikov zadovoljstva uporabnikov mobilne telefonije
  10. Zlatko Kvržić: Analiza usposobljenosti članov prehospitalnih ekip nujne medicinske pomoči za ukrepanje v amok situaciji
  11. Žaklina Žnajder: Ekodizajn in okoljsko označevanje prehrambnih izdelkov
  12. Tonka Cesar: Potrošniško vedenje pri nakupu rezanega cvetja in lončnic
  13. Samir Cerić: Marketinške strategije pri izvajanju pristaniških špedicijskih storitev
  14. Helena Kalin: Marketinška strategija za povečanje obiskanosti sejma
  15. Tina Samardžić: Vpliv prireditve na percepcijo podobe podjetja
  16. Tomaž Jeran: Uvedba in razvoj potrebam kupcev prilagojenega nizkocenovnega servisa
  17. Ana Klančnik: Razlike med spoloma pri odločanju o nakupu otroškega vozička in avtosedeža v Zasavju
  18. Nejc Pongrac: Oglaševanje osebnega trenerstva preko družbenih medijev
  19. Sabina Softić: Stališča do izbranih strategij v oglasih za električna vozila na primeru poznanih blagovnih znamk
  20. Katja Prezelj: Vpliv spletnih ocen potrošnikov na komunikacijsko strategijo v hotelirstvu
  21. Mateja Bucaj: Analiza stališč potrošnikov do zelenih oznak
  22. Katarina Kerk: Motivi slovenskih turistov za potovanja in počitnice v Dalmaciji
  23. Simona Bolarič: Spreminjanje nakupovalnih navad potrošnikov prehrambnih izdelkov v času epidemije Covid-19
  24. Roteja Feldin: Nakupni dejavniki vitaminov in prehranskih dopolnil
  25. Monika Šrot: Spletno oglaševanje in vpis na fakulteto
  26. Aleksandra Majerič: Osebna blagovna znamka in osebni management
  27. Beti Reisman: Oživljanje starega mestnega jedra in vloga maloprodaje
  28. Tanja Rogina: Sejem kot orodje marketinškega komuniciranja
  29. Veronika Grmek Vilhar: Trg otroškega turizma: ponudba šole v naravi
  30. Vera Fois: Dizajnerska kultura v proizvodnih podjetjih
  31. Tanja Novak: Percepcija zelenega potrošništva in nakupne namere potrošnikov
  32. Suzana Topić: Prilagajanje marketinških strategij med finančno krizo
  33. Jožica Povalej: Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v javnem sektorju
  34. Kristina Kopitar: Nakupni dejavniki kozmetičnih izdelkov za zaščito pred soncem v lekarnah
  35. Olga Sanda Perc: Analiza nevarnosti razvoja odvisnosti od iger na srečo pri zaposlenih v igralništvu
  36. Danijela Miladinovič: Trženje in regulacija na področju kriptovalut
  37. Petra Hozjan: Nakupne navade potrošnikov živil v času epidemije Covid-19
  38. Špela Grzetič: Upravljanje prodajnega okolja luksuzne blagovne znamke
  39. Anja Planina: Vedenje potrošnika in intenca zelene potrošnje
  40. Mateja Zorc: Nakupni dejavniki funkcionalne hrane pri športnikih
  41. Blaž Kovač: Okoljska ozaveščenost otrok v Sloveniji
  42. Filip Pačarić: Vpliv igrifikacije na spletno nakupovanje slovenskih potrošnikov
  43. Lara Poljšak: Načela trajnostnega razvoja pri izvedbi regat v jadranju na visokem nivoju
  44. Filip Kelek: Izbiranje optimalne strategije za oglaševanje na družbenih omrežjih s pomočjo spletnih vplivnežev
  45. Seit Demiri: Nastop izbrane zavarovalnice na družabnem omrežju

BSc theses (369)

  1. Tomaž Blatnik: Kakovost storitev e-poslovalnice
  2. Gregor Kamenšek: Zadovoljstvo odjemalcev s storitvami ponudnikov širokopasovnih povezav v Sloveniji
  3. Lara Jerman: Analiza zadovoljstva kupcev tekstilne blagovne znamke
  4. Danijela Subotič: Trženje destinacije s projektom "Vokend v Kopru"
  5. Tina Tavčar: Priprava učinkovitega spletnega nastopa
  6. Michelle Benedetti Povšič: Analiza spletnih strani za prodajo gostinskih izdelkov
  7. Monika Babić: Poslovno darilo kot element trženjske komunikacje
  8. Sabina Zidar: Analiza zadovoljstva zaposlenih v proizvodnem podjetju
  9. Helena Valenčič: Zaznavanje odvisnosti od nakupovanja
  10. Matevž Kavčič: Trženje zavarovalnih storitev
  11. Kaja Berginc: Analiza tradicionalnih bovških jedi v turistični ponudbi
  12. Matej Latin: Primerjalna analiza spletnih strani slovenskih bank
  13. Mira Cigüt: Pospeševanje prodaje tobačnih izdelkov
  14. Barbara Božič: Vpliv uvajanja ustvarjalnih oglasov na prihodek oglaševalskega podjetja
  15. Petra Heričko: Analiza managementa in zagotavljanja kakovosti logističnih storitev
  16. Laura Legović: Uspešnost in učinkovitost oglasov ter vpliv oglaševalskih nagrad
  17. Lidija Novak: Kartica Wellcard - rezultat uvajanja CRM v podjetje
  18. Romina Rojc: Trženje sistema za čiščenje fotovoltaičnih elektrarn
  19. Sandra Perčič: ISO in mala podjetja: prednosti in pomanjkljivosti
  20. Nadja Baraga: Vpliv države izvora na namero nakupa avtomobila
  21. Marko Zupan: Komunikacija v procesu reševanja reklamacij
  22. Anja Gomezel: Management storitev samosotjne zbirke muzejstva solinarstva
  23. Jakob Leben: Analiza merchandisinga izdelkov v verigi športnih trgovin
  24. Amanda Lukić: Odvisnost od nakupovanja
  25. Ema Panjtar: Trženje pohištva in zadovoljstvo kupcev
  26. Sanda Nikolić: Analiza izpostavljenosti poklicni izgorelosti pri tržnikih
  27. Vanja Vrhovšek: Analiza dejavnikov nakupa modnega nakita in modnih dodatkov
  28. Klemen Zonta: Primerjalna analiza trženja reševalnih vozil v javnem in zasebnem sektorju
  29. Aleš Markočič: Trženje storitev hotela v mladinskem zdravilišču in letovišču
  30. Januša Skubin Turk: Trženjsko komuniciranje na spletnih socialnih omrežjih
  31. Žaklin Peroša: Analiza spreminjajočega se tržnega okolja banke
  32. Tanja Zvijerac: Zadovoljstvo odjemalca potrjuje kakovost storitev
  33. Tina Štolfa: Vpliv kakovosti storitev ter oblik tržnega komuniciranja na nakupne odločitve odjemalcev
  34. Urša Ramuta: Analiza marketinškega komuniciranja dveh kozmetičnih blagovnih znamk
  35. Bine Šarabon: Analiza spletnih strani, namenjenih storitvi najem vozil
  36. Mateja Perhavec Hvala: Zaznavanje in stališča ljudi do mrežnega marketinga
  37. Aleš Crnica: Analiza zadovoljstva komitentov hranilnice
  38. Katarina Kremžar: Zaznavanje pospeševanja prodaje živilskih izdelkov
  39. Polona Lipičar: Tržni delež in prepoznavnost svetovalnega podjetja
  40. Slavko Setnikar: Družbena odgovornost malih in srednje velikih podjetij z vidika sponzorstva
  41. Karmen Primožič: Trženjski pristop pri uresničevanju poslanstva humanitarnega zavoda
  42. Valentina Pirih: Stališča odjemalcev do ciljanega spletnega oglaševanja
  43. Jan Benko: Analiza (ne)uravnoteženosti pogajalske moči v trgovini široke potrošnje
  44. Maja Masilo: Pravična trgovina
  45. Andreja Merslavič: Trženje storitev osebnega bančnega računa
  46. Manuel Kalman: Vpliv sociodemografskih značilnosti pri odločitvi o nakupu turističnih izdelkov
  47. Maja Rojc: Pomen zadovoljstva kupcev za uspešno prodajo avtomobilov
  48. Mojca Kržan: Nabavni procesi v podjetju z vidika ISO standardov kakovosti
  49. Adrijana Rijavec: Načrtovanje nastopa podjetja na mednarodnih sejmih
  50. Margita Kalister: Analiza uvajanja novega vozila na slovensko tržišče
  51. Djoko Djorčev: Sponzorstvo in donatorstvo v izobraževalnih organizacijah
  52. Tadeja Skok: Interno komuniciranje kot vidik obvladovanja organizacije
  53. Martina Marc: Vključevanje kraške kamnoseške tradicije v turistično ponudbo
  54. Blaž Lipovec: Ugotavljanje uspešnosti virusnega marketinga
  55. Iztok Klabjan: Analiza prodajnih postopkov v prodajalni avtomobilov
  56. Andreja Lukež: Spletna ponudba storitev dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja in analiza povpraševanja
  57. Svetlana Lazović: Vpliv kulturnega okolja na trženjsko komuniciranje
  58. Ksenija Velić: Tržna naravnanost storitvenih podjetij
  59. Sabina Vrečič: S sponzoriranjem športa do večje prepoznavnosti podjetja
  60. Monika Šrot: Degustacije kot metoda pospeševanja prodaje
  61. Andrej Perc: Diverzifikacija prodajnega programa tehnične trgovine
  62. Andreja Kuster: Vloga kontrolinga pri optimizaciji nabave v proizvodnem podjetju
  63. Barbara Zupan: Uspešnost prodajnega osebja v povezavi z nagrajevanjem
  64. Aida Sukanović: Zaznane značilnosti dobrih prodajalcev
  65. Alja Kolar: Poslovni načrt za oblikovanje poslovnega modela franšizing v izbranem podjetju
  66. Emira Kovač: Kakovost turističnih storitev
  67. Gordana Križman: Družbena odgovornost mlade družine in potrošništvo
  68. Mirjam Saksida Vatovec: Uvedba spletne trgovine v trgovskem podjetju
  69. Saša Carli: Analiza strategije najemanja storitev marketinške agencije
  70. Edo Klarič: Trženje celovitih rešitev - sodobni sistemi hišne avtomatizacije
  71. Mateja Ambrožič: Zaznavanje in strateška vrednost trgovske znamke
  72. Suzana Bubnič: Analiza zadovoljstva odjemalcev storitev servisnih dejavnosti
  73. Tanja Blaževič: Poslovni načrt združevanje turistične ponudbe v regiji spodnjega Posavja
  74. Petra Starešinič: Pridobivanje sponzorskih sredstev za festival
  75. Natalija Mulej: Trženje inovacije Solid mobile double spacer
  76. Vanja Bransberger: Analiza zadovoljstva uporabnikov slovenskih golfskih igrišč
  77. Jana Vodopivec: Neposredno trženje spletne aplikacije
  78. Karin Krmelj: Analiza trženja logističnih storitev špediterskega podjetja
  79. Alenka Kocjančič: Zadovoljstvo odjemalcev spletnega bančništva
  80. Maja Šivic: Tržno komunikacijski splet lesenih mlinov za mletje žitaric
  81. Maja Peterlin: Prikrito oglaševanje v slovenskih revijah
  82. Brigita Žgavec: Analiza trženjskih oglasov v slovenskih dnevnikih
  83. Vesna Grah: Zavarovalnica in sponzoriranje ogleda športnega dogodka
  84. Tatjana Geršak: Sponzoriranje prireditve v organizaciji turističnega društva
  85. Kristina Bavcon: Analiza nepremičninskega trga na Goriškem
  86. Karen Vodopivec: Zadovoljstvo odjemalcev kot merilo kakovosti bančnih storitev
  87. Nataša Novak: Analiza povpraševanja po življenjskih zavarovanjih
  88. Vanda Božiček: Primerjava osebne in internetne prodaje stanovanjskih kreditov v izbrani banki
  89. Vid Baruca: Primerjava privlačnosti športnih panog za sponzorje
  90. Katarina Kočar: Strategije trženja medicinskega pripomočka
  91. Nastja Vodopivec: Trženje bančnih storitev s poudarkom na kakovosti storitev
  92. Boštjan Drago: Zaznavanje sponzoriranja malonogometnega kluba
  93. Marija Krivec-Djukić: Sponzoriranje športne prireditve
  94. Vanda Makovec: Trženjski splet proizvodnega podjetja
  95. Martin Franetič: Vpliv ekonomske krize na obalni turizem
  96. Metka Obretan Begić: Zadovoljstvo zavarovancev območne enote zavarovalnice
  97. Aljana Kovač: Direktni marketing poštnih storitev
  98. dean Jug: Sponzoriranje lokalne skupnosti
  99. Ines Pehnec: Trženjska strategija vstopa podjetja na španski trg počitniških hišic
  100. Veronika Gololičič: Neposredno trženje preko pošte s prodajnimi pismi
  101. Elvira Zulić: Sponzoriranje nepridobitnega društva
  102. Suada Rastoder: Zadovoljstvo in motivacija zaposlenih
  103. Mateja Kržin: Marketing in prodaja - sodelovanja ali tekmovanje
  104. Martina Markutovič: Vpliv spreminjanja cene na potrošnjo kave
  105. Muhamed Džananović: Zadovoljstvo kupcev v spletni trgovini
  106. Zdenka Thaler: Trženje prevoznih storitev in storitev s 40-tonskim avtodvigalom
  107. Vesna Tolar: Trženje turistične destinacija
  108. Julijana Perko: Analiza trženja wellness storitev v ZDA in Sloveniji
  109. Gašper Bračič: Zaznavanje kakovosti storitev v zdravilišču
  110. Sabina Vatovec: Organizacijska kultura in tržna naravnanost
  111. Janja Pirman: Trženjsko komuniciranje ob uvajanju ledene kave na slovenski trg
  112. Eda Krt: Sponzorstvo, donatorstvo in družbena odgovornost podjetij
  113. Greta Pavšič: Zaznavanje tržnega komuniciranja igralnice
  114. Aleš Trunk: Vpliv krize na počitniške namere Slovencev
  115. Jožica Majdič: Zaznavanje kakovosti storitev visokošolske knjižnice
  116. Blaž Ribič: Uresničljivost uvedbe alternativnega načina trženja
  117. Primož Polajžer: Analiza vstopa proizvodnega podjetja na indijski trg
  118. Mojca Bevk: Nakupovanje mleka in mlečnih izdelkov
  119. Katja Krašček: Sponzoriranje turistične prireditve Praznik češenj
  120. Eva Degan: Odjemalčeve odločitve pri nakupu prehrambenih izdelkov
  121. Michelle Trampuš: Odziv medijev na oglaševalsko akcijo Kupujem slovensko
  122. Tina Zalar: Zaznavanje kakovosti storitev v centru starejših
  123. Uroš Bavec: Analiza zadovoljstva kupcev PC orodjarna
  124. Martina Petrovčič: Zadovoljstvo kupcev z maloprodajnimi storitvami
  125. Andreja Tominec: Trženje prešitih odej in zadovoljstvo kupcev
  126. Neža Horvat: Zaznavanje gradbenih inženiring storitev
  127. Marijan Roblek: Uvajanje standarda kakovosti ISO 9001:2000 v podjetju
  128. Tina Košuta: Vpliv uvedbe evra na nakupne navade potrošnika
  129. Karmen Bolta: Uporaba spletnega neposrednega marketinškega komuniciranja v manjšem podjetju
  130. Blaženka Gavez: Marketinška strategija podjetja
  131. Orjana Vatovec: Trženje mobilnega bančništva
  132. Ivan Markočič: Trženje prodajnih storitev
  133. Iris Laharnar: Trženje širokopasovnega satelitskega interneta ToowayTM
  134. Tanja Žgur: Sponzorstvo kot oblika tržnega komuniciranja energetske družbe
  135. Matej Trošt: Potrošnikovo zaznavanja cene in blagovne znamke pri nakupu pohištva
  136. Tjaša Stegel Smiljanič: Tržnokomunikakcijska strategija trovskega podjetja za pozicioniranje turističnega produkta
  137. Tanja Raušl: Dejavniki odločanja pri nakupu bančnih storitev
  138. Uroš Preželj: Prepoznavnost prehrambnega franšiznega sistema
  139. Saša Turšič: Pozicioniranje blagovne znamke pnevmatik na območju Notranjske regije
  140. Petra Lazar: Finančna kriza in pliv na turistične navade Slovencev
  141. Urša Čerček: Strategije trženja za prodajni asortiman podjetja
  142. Estera Gramc Žičkar: Specifičen marketinški splet storitev pogrebnega zavoda
  143. Alenka Jerkič: Trženje bančnih storitev v poštnem poslovanju
  144. Urška Tarkuš: Analiza vpliva barve na prodajo otroške obutve
  145. Maja Kovačič: Vpliv sponzoriranja in donatorstva na poslovanje podjetja
  146. Natalija Šraj: Vpliv akkcijskega trgovskega oglaševanja na potrošnika
  147. Marjan Firm: Trženje klimatskih naprav s pomočjo feng shuia
  148. Andraž Fakuč: Prepoznavnost blagovne znamke vzajemnih skladov
  149. Jasmina Ogorevc: Analiza trženjsko komunikacijske akcije "Mleko krepi"
  150. Predrag Lilić: Trženjsko komuniciranje v proizvodnem podjetju
  151. Denis Kekič: Uvedba HACCP sistema kakovosoti v specializirani trgovini
  152. Danijel Pincin: Od kakovosti k poslovni odličnosti državne uprave
  153. Dragana Lazović: Pospeševanje prodaje naravne kozmetike
  154. Branka Žagar: Zaznavanje sodobnega oglaševanja med potrošniki
  155. Nataša Gjuričić: Vpliv barve embalaže osvežilne pijače na nakupno odločitev
  156. Žan Zdolšek: Analiza pospeševanja prodaje v vrtnarskem podjetju
  157. Alenka Mahne: Marketinško komuniciranje in tržni položaj logističnega podjetja
  158. Mariza Trojer: Vpliv barv embalaže na zaznavanje izdelka
  159. Ivana Starčevič: Pospeševanje prodaje prestižne kozmetike
  160. David Čauševič: Družbena odgovornost podjetja do zaposlenih
  161. Helena Florenin Pasinato: Italijanski kupec na slovenskem trgu
  162. Alison Ribarič: Analiza spletnih predstavitev ponudnikov kozmetike
  163. Edita Huskič: Humor v televizijskem oglaševanju
  164. Sandi Kruh: Trženje potniškega terminala Koper
  165. Polona Zrimec: Vloga strateške nabave in njen vpliv na uspešnost podjetja
  166. Nadja Vošnjak: Analiza izgleda in vsebin spletnih trgovin
  167. Matjaž Pogačnik: Kakovost kot vodilo poslovanja storitvenega podjetja
  168. Monika Beč: Analiza vpliva cene na nakupno odločitev potrošnikov
  169. Marjetka Troha: Uspešnost tržnega komuniciranja avtomobilske blagovne znamke
  170. Nives Mamilovič: Posredovanje v prometu z nepremičninami
  171. Urška Kavčič: Trženje kraškega terana
  172. Tomaž Janežič: Trženje atletskih tekmovanj Zlate lige Gorenjske
  173. Ljiljana Šik: Primerjava zaznavanja sponzoriranja v Italiji in Sloveniji
  174. Mateja Mavrič: Analiza načrtovanih turističnih storitev in zaznanega zadovoljstva obiskovalcev
  175. Boštjan Galjot: Sponzoriranje Olimpijskega komiteja Slovenije
  176. Teja Kenda: Trženje blagovne znamke mlečnih izdelkov
  177. Peter Škrlj: Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
  178. Blanka Denko Čeh: Trženjski splet kulturnega festivala
  179. Dragica Štirn: Analiza turistične ponudbe Gorenjske
  180. Tina Železnik: Vpliv oglaševanja na trženje storitev mobilnega operaterja
  181. Vera Čejvanovič: Vpliv kulture na poslovno komuniciranje na primeru hotelskega podjetja
  182. Tina Jereb: Uporaba sodobnih tržnih poti v bančnem poslovanju
  183. Tjaša Miklavčič: Analiza trženja logističnih storitev
  184. Matej Ferfolja: Analiza zadovoljstva industrijskih odjemalcev
  185. Saša Savić: Ponudba in razvoj storitev v železniškem potniškem prometu
  186. Jože Černigoj: Trženje stavbnega pohištva
  187. Vinko Oblak: Trženje storitev sejemske prireditve
  188. Helena Mele: Trženje lokalnega televizijskega programa
  189. Urška Grilc: Razkrivanje družbene odgovornosti na spletnih straneh zavarovalnic
  190. Natalija Bračun: Izbor nizkostroškovnih dobaviteljev
  191. Robert Stević: Analiza trženjske strategije logističnega podjetja
  192. Elvis Maljavac: Nabava in proces odobravanja novih dobaviteljev
  193. Zorana Teran: Sodelovanje visokošolske knjižnice z gospodarstvom
  194. Matevž Kranjc: Marketinške strategije avtomobilskega podjetja v času krize
  195. Metka Podgornik: Management celovite kakovosti
  196. Fatmir Ahmeti: Analiza trga surove kave v Italiji
  197. Ivana Joksimović: Trženjsko komunikacijska strategija banke
  198. Nuša Kozinc: Pospeševanje prodaje izdelkov za osebno nego
  199. Anita Kobe: Analiza izvajanja ekoturizma na slovenskih ekoloških turističnih kmetijah
  200. Kristina Krt: Sponzoriranje kulturnega porjekta
  201. Petra Sušnik: Stres v marketingu
  202. Andrej Selak: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na proces pridobivanja kupcev na spletnem portalu
  203. Matjaž Gorkič: Management trženjskih aktivnosti avtovleke
  204. Marko Vamberger: Sponzoriranje rokometnega kluba
  205. Eleonora Stojkovič: Družbeno omrežje kot nova priložnost za trženjsko komuniciranje
  206. Tanja Novak: Tržno obnašanje turističnih organizacij v primeru naravnih nesreč
  207. Andreja Dolinšek: Analiza možnosti za uvedbo souporabe avtomobila v Sloveniji
  208. Ana Milunovič: Diferenciacija turističnih storitev
  209. Sandra Škapin: Oglaševanje prostih delovnih mest
  210. Jožica Rojc: Zadovoljstvo odjemalcev komunalnih storitev
  211. Miran Miše: Uporaba metod sodobnega trženja
  212. Tina Nagode Jazbar: Oglaševanje preko spletnega dnevnika in spletne skupnosti
  213. Mojca Suhadolc: Sponzoriranje dejavnosti športnega zaovda
  214. Nataša Lukežič: Vpliv prodajalca na nakupno odločitev
  215. Monika Kalister: Trženje zimskih pnevmatik za osebna vozila
  216. Tina Debelak: Analiza izvajanja javnih naročil v elektroenergetskem podjetju
  217. Jadranka Mičič: Sponzoriranje teniškega turnirja
  218. Katja Japelj: Vpliv recesije na potrošnikove in podjetniške odločitve v zelemen marketingu
  219. Katja Grabler: Vstop blagovne znamke Lencia na evropsko tržišče
  220. Mitja Povodnik: Resničnostna oddaja - od ideje do realizacije
  221. Tomaž Dujc: Analiza komuniciranja udeležencev občinskih volitev
  222. Andrej Mozetič: Mrežni marketing spletne trgovine
  223. Sanela Grošić: Uvajanje standarda kakovosti v špedicijsko dejavnost
  224. Seta Grecs: Zadovoljstvo s storitvami jahalne šole
  225. Branko Lazić: Analiza trženja logističnih storitev
  226. Saša Kovačič: Tržne aktivnosti ob uvedbi in prepoznavnosti igre Stave
  227. Tomaž Krajnc: Analiza spletne predstavnosti celjskih hotelov
  228. Metka Brečevič: Nastop podjetja na sejemski prireditvi
  229. Bernard Osvald: Sponzoriranje kot strateška odločitev podjetja
  230. Tomaž Erjavec: Analiza spletnega oglaševanja v farmacevtski panogi
  231. Mojca Miklavčič: Trženje bančnih storitev s poudarkom na kreditiranju pravnih oseb
  232. Alenka Logar: Tržno komuniciranje v trgovskem podjetju
  233. Petra Roginič: Analiza nakupnih odločitev odjemalcev v vrtni prodajalni
  234. Janja Kozlovič: Izražanje osebnosti skozi predelavo motocikla
  235. Sanja Vujmilović: Vpliv oglaševanja na potrošnike
  236. Ranko Močnik: Proizvodnja in trženje v razmerah globalnega poslovanja
  237. Ana Polona Plestenjak: Pospeševanje prodaje trgovske blagovne znamke
  238. Željko Fatorić: Trženje športnih priprav v obalnem turizmu
  239. Renato Koštomaj: Analiza vpliva oglaševanja in prodajnih akcij na prodajo
  240. Andrej Rožič: Trženje inženiring storitev
  241. Sanda Savić: Samoregulativa oglaševanja otrokom v Sloveniji in ZDA
  242. Anita Koleša: Sponzoriranje kulturnega dogodka
  243. Nataša Semolič: Zaznavanje razlik med islamskim in konvencionalnim finančnim sistemom
  244. Cirila Šavs: Zadovoljstvo zaposlenih v banki
  245. Maja Rojc: Trženje in kakovost visokošolskih storitev
  246. tea Gec: Spremembe vedenja potrošnikov prehrambenih izdelkov
  247. Klavdijo Kržišnik: Analiza nabavne službe v proizvodnem podjetju
  248. Vesna Branislava Petek: Učinkovitost oglaševanja energijskih pijač
  249. Tadeja Rojc: Motivacija zaposlenih v elektrodistribucijskem podjetju
  250. Matej Pompe: Značilnosti dobrega telelvizijskega oglasa
  251. Astra Štuklek: Načrt trženja računovodskih storitev
  252. Rebeka Sergaš: Zadovoljstvo s turistično ponudbo v krajinskem parku
  253. Urška Mihelič: Spletno trženjsko komuniciranje v izbranem podjetju
  254. Petra Logar: Analiza zadovoljstva odjemalcev
  255. Kata Volavšek: Storitveni trženjski splet in zadovoljstvi strank trgovskega podjetja
  256. Tea Kralj: Analiza učinkovitosti sponzoriranja
  257. Lucija Lauko: Načrtovanje marketinško komunikacijske kampanje
  258. Polonca Pirnat: Analiza zaznavanja storitev slovenskega in malezijskega eko hotela
  259. Romina Poles: Analiza nakupovalnih navad kupcev čokolade
  260. Samir Cerić: Strategija trženja prenočišč v izbranem podjetju
  261. Anja Arnšek: Problematičnost oglaševanja hrane otrokom
  262. Nives Bunc: Marketinški načrt izbranega podjetja
  263. Uroš Pozeb: Trženje gostinskih storitev
  264. Tilen Vrhunc: Vpliv krize na pripravljenost za sponzoriranje
  265. Špela Drinovec: Primerjalna analiza trgovske blagovne znamke
  266. Dolores Ponoš: Vitrualno trženje
  267. Ana Čehovin: Analiza darilno-spletnih naročniških paketov
  268. Ana Černe: Analiza zadovoljstva odjemalcev izbranega podjetja
  269. Maja Plesničar: Analiza nakupovalnih navad potrošnikov pri nakupovanju živil
  270. Livjana Sirk: Analiza zadovoljstva odjemalcev v družinskem gostinskem podjetju
  271. Maruša Šolar Čuden: Destinacija Radovljica
  272. Lea Stergar: Analiza trženja blagovne znamke
  273. Maja Bevitori: Poslovni načrt za varstvo predšolskih otrok
  274. Vesna Janjilović: Etnocentrizem in nakupno vedenje študentov
  275. Katarina Zidar: Odprtje naturopatske trgovine in ambulante
  276. Luca Bezjak: Uvajanje okolju prijaznega izdelka na trg
  277. Nina Atelšek: Ponarejeni izdelki, analiza stališč potrošnikov
  278. Greta Štor: Marketinške komunikacijske strategije turističnih atrakcij
  279. Beti Andlovic: Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  280. Igor Mraz: Primerjalna analiza izbranih nacionalnih oglaševalskih kampanj
  281. Naida Trako: Zaznavanje blagovne znamke in njenega oglaševanja
  282. Kristina Vučkovska: Osebna prodaja v trgovini z oblačili
  283. Elvisa Kamenčić: Strategija mednarodnega marketinga izbranega podjetja na področju ekoloških živil
  284. Sabina Mezeg: Pomen komercialnih storitev in njihov nadaljni razvoj na letališču
  285. Blaško Cvijanović: Oglaševanje in zaznavanje storitev Bohinjske proge
  286. Natalija Pavlova: Zaznavanje vloge umetnosti pri bodočih managerjih
  287. Tanja Leban: Stres na delovnem mestu
  288. Tina Birsa: Pospeševanje prodaje v izbranem podjetju
  289. Anja Stranščak: Interni marketing
  290. Mitja Gregorič: Analiza trženjske priložnosti v gradbenem podjetju
  291. Tjaša Fekonja: Analiza strategije marketinškega komuniciranja v podjetju X v kovinski industriji
  292. Erik Rutar: Trženje Slovenske obale s pomočjo razvoja ladijskega potniškega prometa
  293. Lea Batič: Kulturna in naravna dediščina kot razlog za turizem
  294. Aleksander Prosen Kralj: Uporaba VR tehnologije kot marketinškega orodja
  295. Mia Dedivanović: Analiza aktivnosti spletnega marketinga izbranega podjetja
  296. Andrej Bombek: Mrežni marketing z dropshippingom
  297. Petra Štanta: Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  298. Margita Kompara: Uvajanje nišnega zavarovalniškega produkta
  299. Mirzet Kovačević: Analiza trženjskega komuniciranja v izbranem logističnem podjetju
  300. Lara Budja: Trženje destinacije za študente obalne regije
  301. Valentina Novak: Oglaševanje glasbenega dogodka
  302. Nika Klun: Potrošnik ter dejavniki nakupa
  303. Klara Mihevc: Marketinška etika in zaznavanje resničnosti oglaševanja
  304. Nina Vučko: Zaznavanje stresa na delovnem mestu
  305. Ina Šoštar: Vloga poslovne antropologije v mednarodnem poslovanju - študija primera
  306. Rudi Fermo: Oglaševanje mikro podjetij v 21. stoletju
  307. Urška Orel: Razvoj lastne blagovne znamke in spletne trgovine
  308. Dea Zudič: Trženje turistične destinacije
  309. Dževida Nukić: Analiza uporabe storitev mobilne banke na Obali
  310. Urša Kristančič: Trženje turistične destinacije Goriška brda
  311. Barbara Kokalj: Priložnosti prodaje na novih tujih trgih na primeru podjetja X
  312. Delita Muhić: Vpliv cene kavbojk na nakupno odločitev
  313. Urška Štokelj: Pridobivanje in selekcija kadrov na Primorskem
  314. Darja Vodičar: Raziskava trga v Trstu za širitev ekološkega sadja in zelenjave
  315. Karin Kirm: Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih blagovnih znamk
  316. Anamarija Radojkova: E-commerce and its impact in the fashion industry
  317. Jure Ozimek: Marketing ekoloških proizvodov v izbranem podjetju
  318. Suzana Kovačević: Vpliv blagovne znamke na percepcijo podjetja
  319. Monika Ažman: Analiza uspešnosti kampanj Kupuj slovensko
  320. Marko Stanonik: Analiza digitalne oglaševalske kampanje
  321. Gregor Mulev: Marketing v mikro podjetju
  322. Lea Kern: Digitalni marketing v hotelirstvu v izbranem podjetju
  323. Ines Salihović: Zaznavanje možnih posledic spletnega nakupa zdravil
  324. Mojca Kadivec: Trženje na družbenih omrežjih
  325. Agnesse Nina Bosco: Analiza nakupnih navad porabnikov prehranskih dopolnil
  326. Niki Pečar: Uporaba spletnega marketinga pri zagonu e-trgovine
  327. David Bulič: Vzpostavitev elektronskega marketinga v izbranem podjetju
  328. Tina Milavec: Analiza uporabe merchandisinga v izbrani trgovini
  329. Tajda Tavčar: Uporaba družbenega medija za marketinško komuniciranje podjetij
  330. Jure Platiša: Zaznavanje ponarejenih izdelkov na spletu
  331. Darko Peretić: Trženje sistemov za ogrevanje na lesno biomaso
  332. Matija Vidoni: Analiza sponzorstva v šolstvu
  333. Zala Windschnurer: Potrošništvo v obdobju recesije
  334. Sladjana Fina: Elektronski CRM in analiza ponudnikov
  335. Sandi Valenčič: Iskanje potencialnih dobaviteljev na področju Irana
  336. David Jamnik: Marketinški načrt za trženje storitev osebnega trenerja
  337. Damjana Šuber Škrlj: Raziskava možnosti za vpeljavo novega izdelka na trg
  338. Katja Starin: Vpliv programov zvestobe na nakupne navade potrošnikov
  339. Vesna Prezelj: Marketing države prek družbenih omrežij
  340. Nik Papič: Vstopanje turistične agencije na nove trge
  341. Ivan Vukadinović: Analiza spletnih trgovin za športno prehrano
  342. Blaž Sternen: Ponarejeni izdelki: analiza stališč potrošnikov
  343. Linda Telepeček: Pospeševanje prodaje preko družbenih omrežij: študija primera
  344. Merita Arifi: Vstopanje na nove trge na primeru podjetja x
  345. Tjaša Horvat: Nakupno vedenje uporabnikov pametnih mobilnih naprav
  346. Luka Novak: Vstopanje izbranega podjetja na slovenski trg
  347. Anja Tišler: Reševanje pritožb kupcev širokopotrošnih izdelkov
  348. Petra Špilar: Upravičenost vedenjskega ciljanja pri spletnem oglaševanju
  349. Aleksandra Korać: Trženje osebnega bančništva
  350. Žan Gomezel: Stališča do ponarejenih izdelkov
  351. Teo Ojo: Kompulzivno spletno nakupovanje
  352. Ani Kravos: Vplivnostni marketing na Instagramu
  353. Andrej Grobelnik: Prometna kritična infrastruktura v Republiki Sloveniji
  354. Jernej Vetrih: Mednarodno poslovanje podjetja
  355. Anja Arlič: Značilnosti dobrih prodajalcev
  356. Kris Feltrin: Marketinško-komunikacijska strategija potovalne agencije
  357. Alen Jazbec: Razvoj strategije trženja medicinskega pripomočka
  358. Gregor Bokal: Covid-19 ter trg alpskega in turnega smučanja
  359. Suzana Tatić: Trendi pitja kave pri milenijcih
  360. David Kovačič: Motivacija prodajnih predstavnikov v naftnem podjetju X
  361. Benjamin Garaj: Stres na delovnem mestu
  362. Tine Šturm: Instagram kot moderna oblika trženjskega komuniciranja
  363. Romina Ocvirk: Medorganizacijski marketing
  364. Nik Skerbiš: Distribucija in pregled osebnih zavarovanj v Sloveniji
  365. Kristjan Matušek: Analiza strategij trženja slovenskih vin
  366. Sandra Arsić: Osebnost vplivneža in zaupanje v promovirano znamko
  367. Sara Pečar: Zadovoljstvo gostov v izbranem hotelu
  368. Jovan Koprivica: Menedžment v športu in strokovno izrazje tega področja
  369. Uroš Polajžer: Vloga družbenih medijev v sodobnem marketingu

Other documents (25)

  1. Roberto Biloslavo, Armand Faganel, Borut Kodrič, Anita Trnavčevič: Marketinška kultura v storitvenih dejavnostih
  2. Armand Faganel: 2. mednarodna konferenca My PhD
  3. Armand Faganel, Slavko Dolinšek: Quality management systems in higher education
  4. Armand Faganel, Mirna Macur: Competing through quality in higher education
  5. Armand Faganel: Zaznavanje kakovosti visokošolskih storitev
  6. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Sustainable natural and cultural heritage tourism in protected areas
  7. Armand Faganel, Aleksander Janeš: Branding trends 2020
  8. Armand Faganel, Aleksander Janeš: Branding trends 2020
  9. Armand Faganel, Aleksander Janeš: Food recovery awareness
  10. Aleksander Janeš, Armand Faganel, Roberto Biloslavo: Managing global changes with logistics simplified
  11. Armand Faganel: Marketing in the post-crisis world
  12. Armand Faganel: 19. srednjeevropska konferenca o informatiki in inteligentnih sistemih
  13. Armand Faganel: Recognized values and consumption patterns of post-crisis consumers
  14. Armand Faganel: 9. znanstvena konferenca Globalizacija kulture
  15. Armand Faganel, Franka Piskar: Uvedba standarda ISO 9000 ter zadovoljstvo udeležencev nabavne verige
  16. Franka Piskar, Armand Faganel: A successful CRM implementation project in a service company
  17. Danjel Bratina, Armand Faganel: Forecasting the primary demand for a beer brand using time series analysis
  18. Aleksander Janeš, Armand Faganel: Managing sustainable profit
  19. Aleksander Janeš, Armand Faganel: Managing sustainable profit
  20. Aleksander Janeš, Roberto Biloslavo, Armand Faganel: Managing global changes with innovative sustainability
  21. Armand Faganel, Vera Fois: Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke
  22. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Marketizacijski diskurz v izobraževanju
  23. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke
  24. Marijana Sikošek: Kongresna dejavnost
  25. Armand Faganel, Roberto Biloslavo, Aleksander Janeš: The aquaculture industry and opportunities for sustainable tourism
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica